צטט:
במקור פורסם על ידי bil
לפי מה שאני זוכר כשהמנוע פועל בסרק המתח הוא מתח גבוה יותר מ 12V בגלל שצריכה להיות טעינה ושוב אם אני לא טועה המתח אמור להיות 14.4V בערך .
יכול מאוד להיות שהבעיה אצלך היא באלטרנטור
|
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין
לפי תאורך התקלה הנה בברור באלטרנטור.
זה עקב פריצה של דיודה.
גש מהר לבדוק ולתקן כי אתה עלול לפרוק את המצבר במכוניתך ולהיתקע עם המכונית.
אם תכתוב מהיכן אתה בארץ, אולי אוכל גם לכוונך למקומות טובים ולא יקרים, לבדיקה
ולביצוע החלפת האלטרנטור למשופץ.
לתשומת ליבך, האלטרנטור במכוניתך הוא של 65A ויש באותה תצורה גם כאלו של 55A ושל 45A
אז צריך לשים לב טוב שיהיה אלטרנטור עם תפוקה נכונה.
בברכה - רפי לין
|
צדקתם עקב החיבור ההפוך של העובד , האלטרנטור הלך
בוצעה החלפה לאלטרנטור משופץ
סך הכל עלות התיקון 450 ש"ח
תודה לשניכם