צפה בהודעה יחידה
ישן 19-01-12, 15:38   #1
JEF
Junior Member
 
האווטאר של JEF
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: מרכז(יהוד)
הגלגלים שלי: הונדה
הודעות: 8
שלח הודעה דרך ICQ ל JEF
צטט:
במקור פורסם על ידי opencan צפה בהודעה
יש ברשותי פונטו XTZ מודל 2000 שלפי הערכת החשמלאי רכב נדפק לה הסטרטר.
(האוטו לא מניע, כן מניע בדחיפה, יש אורות, אין בעיות בנסיעה יותר מידי, הסליל הצתה והאלטרנטור הוחלפו ע"י בעלי מקצוע אמינים לפני חצי שנה לערך ומטה, יש קולות החלקה בהתנעה, בזמן האחרון זה קורה יותר ויותר)

יש לי כרגע את האופציה לקחת סטרטר מפירוק שאם ימצא אחד מתאים יעלה סביב ה150 שקל פלוס 150 שקל עבודה.
אחד משופץ עולה 650 אחרי עבודה במקום אחד, 700 בשני ובמוסך שמשון 800 ש"ח. עקב נסיון העבר אם כבר האופציה הזו אז אני אלך למוסך שמשון ואשן בשקט.

האופציה השלישית, שהיא הסיבה שאני כותב את ההודעה הזו, היא להחליף ולשפץ את העסק לבד.

בענייני רכבים אני לא שיא הגאונות אבל אני כן מבין דבר או שלוש בחשמל וסומך על היכולת הטכנית שלי.

כמה מסובך להוציא את הסטרטר ולהחזיר אותו? איפה הוא בכלל יושב?
אם אני מוציא את הסטרטר אני אוכל להניע את האוטו בדחיפה? (כדי להגיע איתו למוסך במקרה הצורך)
יש משהו ספציפי שאני צריך לדעת לגבי שיפוץ סטרטר או שזה רק לנקות את כל האיכסה עם נייר זכוכית עדין, לשמן איפה שצריך ולהחליף פחמים אם צריך?


תודה רבה
*** חפש בין מוסכים איפה שיפוץ הכי זול ו פירוק,ארכבה לבד
JEF מנותק  
הגב עם ציטוט