טוב מסתבר שהיייתי קצת אופטימי, אבל לצערי היה מדובר בראש מנוע, אחרי שגררתי את האוטו למוסך ובדקו, ראו שיש פריצה - האוטו היה יומיים במוסך והוחלף ראש מנוע, ההייתי לאורך כל התהליך.
לטובת הפורום:
מה שעשו בשביל לוודא שאכן הראש פרוץ והוא לפרק את ה4 פלאגים ולהכניס צינור עם לחץ אוויר ולראות אם המיים של הראדיטור קופצים - והם אכן גלשו וקפצו.
מה שקרה זה שבצלינדר מספר 1(הכי שמאלי) אחרי הפירוק היה כולו מלא מי פארפלו, וזה היה הריח המוזר שדיברתי עליו. (המנוע למעשה עבד על 3 צילנדים ובגלל זה לא סחב וגמגמם)
בראש עצמו נוצרה אכילה וחור ליד המעברים של המים והשמן
המנוע לא התחמם לקו האדום או משהו בסגנון, אבל למעשה זהו בלאי טבעי של 11 שנים לפי הסבר המוסך. כשהוציאו את פלאג בצילנדר מספר 1 בצד הכי שמאלי יצא ממנו אדים של עשן (הפלאג היה מן הסתם רותח - והראה בוודאות עם האדים שהוא נגע במים)
מזל שהייתה לי הרגשה לא לנסוע עם האוטו, אחרת היו נתפסים הבכונות והיה הולך לי כל המנוע
תודה למוסך שמשון