צפה בהודעה יחידה
ישן 01-01-12, 19:03   #3
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
"האמת שלא צריך לעזור לך אם כך אתה מטפל ברכב". יאיר מה קרה האישה שוב צעקה עליך ?.
תחליף לתימניה כמו שלי.
נתחיל מהסוף להתחלה.
רעש של אוויר מהדוושה נובע מבוסטר לקוי.
מה שיכול להשפיע על המשיכה של הרכב בעצירה, הוא שגלגל אחורי שנוזל לא עוצר.
אם המשיכה היא בהגה, צינור ברקס סתום.
חום המנוע דורש בדיקה יסודית. רדיאטר, טרמוסטט, מ. מים, מהירויות הוונטה ובדיקת לחץ למערכת, שמה הראש מעביר לחץ.
העברה של הילוכים מלווה ברעש חריקה, נובעת מקלץ לא מתוח או משאבות קלץ. או סיכרון בגיר שחוק. עמוד בירידה, כבה מנוע ושלב לראשון ולחץ קלצ'. אם הרכב מידרדר בקלות הבעיב בגיר.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט