צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין
דווקא באחד מדגמי פיאט (איני זוכר איזה), כן היה בזמנו חור עם פקק בצנור הפליטה, לפני הממיר הקטליטי, ששבהסרת הפקק ניתן היה שם לבצע בדיקות הן לממיר והן ע"י מכשיר 4 גזים בדיקות גזי הפליטה מהמנוע ולפני הממיר הקטליטי.
בברכה - רפי לין
|
צדקת. עכשיו מה שנותר לך זה לנחש/להיזכר באיזה אוטו צילמתי את זה.

מחר אתאים לו מחבר לשעונים.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.