צפה בהודעה יחידה
ישן 19-12-11, 14:49   #8
אלי תמם
Senior Member
 
האווטאר של אלי תמם
 
תאריך הצטרפות: Aug 2011
מיקום: פתח תקווה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 168
ראשית כל תודה.
עבדתי לפני כמה שנים בצ'מפיון מוטורס, הייתי אחראי שם על השטיפת רכבים, לאחר התנסות רבה עם פוליש/ פלסטלינה/ וקס/ חומצה ועוד מגוון חומרים לשיפור המראה החיצוני והפנימי של הרכב החלטתי שאטפל ברכב שלי.
מרוב שהרכב היה מוזנח והלבן לא היה לבן אלא לבן צהבהב כזה, לקחתי את הרכב ע"מ לשפצו מבחינה מכנית וקוסמטית.

לאחר חיפוש ברשת מצאתי ערכת חידוש הצבע של חברת CARPLANET, הם ידועים שיש להם חומרים מצויינים
הם יושבים בת"א.
הייתה ערכה כזו שבאה עם פלסטלינה (סוג של חימר מעובד), פוליש וקס, חומר החלקה לשימוש עם הפלסטלינה וסמרטוט לעבודה עם פוליש וקס.

פלסטלינה
עבודה עם פלסטלינה היא חלקים חלקים בפח הרכב, חשוב מאוד מאוד שהרכב יהיה שטוף מאבק, בוץ וכו' ע"מ שתהייה תוצאה טובה ובלאי מועט לפלסטלינה.

!כל חלק פח שעוברים עם הפלסטלינה חייב להיות רטוב כל פעם להרטיב את הפלסטלינה!

עוברים חלק חלק - מכסה מנוע - כנף וכו' בתנועות סיבוביות ואחידות, עושה נפלאות אם יש נקודות חלודה על הפח ומוריד אותם בלי שום בעיה!.
עבודה עם פלסטלינה צריכה להעשות במירב הסבלנות, לוקח משו כמו שעתיים לפחות, אפשר לומר שזה תחליף לפוליש, אפשר לעשות רק וקס אחרי הפלסטלינה, אני פדנט, עשיתי גם פוליש בנוסף.
כל השטיפה הזאת ערכה לי משו כמו 3-4 שעות כולל פנים הרכב שואב וכו'.

השחרה בגרביונים
ראשית השיגו גרביונים שחורים, לא אטומים, במידה הגדולה שיש, חצו ל2, בדיוק באמצע.
פרקו את הפנס האחורי, הרחיבו ככול שניתן את הגרביון החצוי בעדינות שלא יקרע.
חשוב להלביש לאט ובעדינות שלא יקרע (הן קוראות לזה שרשרת או רכבת אני חושב), לגימור קחו דבק חם/פינה כל שהיא שניתן לתפוס את הגרביון (שלא יקרע!).

מקווה שהוסבר מספיק טוב חח
אלי
אלי תמם מנותק   הגב עם ציטוט