צפה בהודעה יחידה
ישן 16-12-11, 22:13   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
רפי ערב טוב.
הקישור שהעלת הוא טוב ויפה.
אבל אני לא מסכים לשיטה המסובכת הזאת של לקדוח חורים לפני הממיר, לעשות הברגות ומתאמים בצינור האגזוז. אני גם לא מסכים לקביעה שבדיקת לחץ עם שעון ומתאם, שיוכנס במקום חיישן החמצן יראה 0 לחץ בסרק.
עדיין לא נתקלתי באגזוזיסט משוגע, שיקדח ויעשה חורים בצינורות אגזוז של מכוניות. ואם אתה מכיר אחד כזה אשמח לשמוע ממנו. למה לייקר את הבדיקה ?.
לא ראיתי בשום מקום שהיצרנים ממליצים על השיטה. אחרת היו מיצרים את האגזוזים עם טבעת מולחמת סגורה בפקק, כמו בקרטר. נראה שבעל עניין כתב את השטויות האלה.
בדיקת הווקום בסעפת היניקה לפי הקישור אינה אמינה. ניסתי אותה מס' פעמים.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט