אין מצב שאני אעלה תמונות. משום שבפונטו שלי כבר עשיתי. גם בGT עשיתי שם הקניסטר בתא המנוע.
צריך להוריד גלגל ולפתוח בטנה, לשחרר ברגי 10 על הדופן בתא המנוע. לאחר שפותחים את הצינורות מעל הקניסטר, יש להזרים אוויר לצינור לכיוון טנק הדלק, כאשר מכסה הדלק בחוץ.
יש להזרים אוויר גם לצינור השני לכיוון סעפת היניקה.
יש להזרים אוויר (רצוי בלחץ), לתוך הקניסטר מכיוון היציאה לכיוון הכניסה, כדי לנקות ג'יפה.
הכיוון חשוב כדי לא לדחוף את הג'יפה פנימה.
זהירות, קשה לפרק את הצינורות מהקניסר, משום שהם מפלסטיק מוקשה ולא גומי. אחרת ישברו הפיות כמו במשאבת הדלק, כאשר מחליפים מסנן ולא פותחים את הצינור מהמשאבה.
אצלי ריככתי אותם בעזרת מים רותחים.
יש לנתק את הקונקטור, להניע ולבדוק אם מגיע אליו מתח 12V ברגל 1 למינוס. אם לא מגיע לתת מעט גז ולעזוב.
יאיר מה שוב לפרק כדי להעלות תמונות ?.

דוד.