|
אם הטיפול במורשה, אז מן הסתם פלאגים/מסננים החליפו למה שדרוש, והשמן לפחות ברמה קבילה+
לגבי פרונט, הרכב לא חייב למשוך לצד. בדוק כיוון פרונט ובצע אם צריך.
תבדוק מה מצבם של הצמיגים, וכמובן לחץ אוויר.
בדוק מתי בוצע טיימינג אחרון, ובצע אם צריך.
מומלץ גם, אם לא עשו את זה ב 10K קילומטר האחרונים לפחות, להוסיף למיכל דלק לפחות חצי מלא (ורצוי 3/4) פחית של K44, ולהרביץ ל 30-50 ק"מ שאחרי זה ("להרביץ"= אל תפחד למשוך ל 4500 סל"ד. משום מה בישראל 3000 סל"ד זה איזה קו קסם עליון שאסור לחצות)
אם המערכת שלך סתומה בפיח זה יכול לנקות הרבה ממנו ולשפר את המצב.
|