|
טוב עשית שלא פירסמת את שם המוסך, וברשותך אסביר. לדעתי הוא אינו אשם.
לפי הסיפור שלך נראה שהייתה לך בעיית ראש לפני שנכנסת למוסך. לבד כתבת שהמכונאי לא נגע בצינור מס' 1. יש מצב שאם החיבור לא היה נפתח, בגלל שהוא חלש, היה מתפוצץ הצינור.
נכון שחייבים לבדוק את שאר החיבורים כאשר מטפלים במערכת הקירור, אבל במקרה הזה לא זאת הפואנטה.
דבר טכני נוסף שיש לקחת בחשבון, כאשר עושים שטיפה רצינית למערכת הקירור (במערכת מלאה חלודה כמו במקרה שלך), יש מצב שהחלודה סתמה סדק באטם ראש. לאחר הניקוי ניפתח הסדק ועברה קומפרסייה למערכת. הדבר קורה גם כאשר מנקים בלחץ את רדיאטור החימום שקודם לכן לא נזל, ולאחריו פתאום יש נזילה בתוך האוטו. אותה תופעה יש גם כאשר מתקנים דוד שמש. לאחר התיקון יש טפטוף מהצנרת מס' שעות עד שהחלודה סותמת אותו.
לא מובן באיזה רכב מדובר. בכל מקרה אין לי להלין, אלא על המחיר ששילמת עבור שיפוץ הראש.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|