שלילי.
אינך יכול להגיע למשאבת השמן רק ע"י פירוק הקרטר.
אתה חייב לפרק את הטיימינג ולפתוח 5 ברגים 10 מ"מ, שתופסים את הפלטה מאלומיניום עליה מרכבים את מסנן השמן. עליה גם מורכב יונית לחץ שמן.
כמו כן יש לפרק קרטר.
בחלק מהמנועים (לא פונטו) אכן ניתן לפרק את המשאבה ללא קשר עם הטיימינג.
אלי, "למה לך להתעסק עם החותנת, אין לך מספיק צרות ?" (הגשש החיוור).

דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.