|
כן, גם במכוניות חדשות זה כך, ואפילו יותר יקר.
אין מושג כזה, "לתקן אטם ראש". העבודה כרוכה בגורמים נוספים.
עבודת המכונאי.
פירוק והרכבה מהמנוע, החלפה וכיוון הטיימינג, הנעה ובדיקת נזילות.
רצוי באותה הזדמנות לבצע ניקוי סעפת יניקה ובית מצערת. חלקים אלה לא נמסרים לחרט.
עבודת חרט ראשים.
פירוק הראש לחלקיו והכנסתו לחומר ניקוי למשך שעתיים.
בדיקת לחץ עושים במקרה שהיתה חדירת מים לשמן או שמן במים, השחזת שטח, שסתומים וזיצים. מילוי חורים בהלחמה במקרה הצורך.
הרכבת גומיות שסתומים, ניקוי ושחרור לחץ ממרימים הידרולים, כיוון שסתומים.
חלקי חילוף.
סט אטמים שלייף הכולל מחזירי שמן, רצועת טיימינג, מותחן (יש מכוניות שיש שני מותחנים ויותר).
שמן, מסננים שמן דלק ואוויר. טרמוסטט, פרפלו, פלגים, על הדרך יש לפעמים גם החלפת צינורות מים בלויים.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 10-11-11 ב 23:32.
|