|
ממש פשוט עם מעט ידע טכני וקצת כלים..יש הסבר טוב בהיינס אם יש לך או שאתה יכול להשיג.
פירוק המצבר והוצאתו, פירוק מגש המצבר (מפתח\בוקסה 13 בשביל המגש ו8 בשביל נעלי הכבל של המצבר). בהיינס כתוב לפתוח את מכסה נוזל הבלמים (שמשותף גם לקלאץ' ההידראולי), לשים חתיכת ניילון ולהבריג חזרה את המכסה כך שהנוזל לא יברח החוצה כשמפרקים את המשאבה. אני לא יודע עד כמה זה נחוץ, אני עשיתי את זה ליתר בטחון.
המשאבה מחוברת עם שני ברגים (13 אם אני לא טועה). לאחר שמפרקים אותה שולפים החוצה את צינורית הנוזל ע"י לחיצה על הפלסטיק במחבר ומשיכת הצינורית.
חיבור המשאבה החדשה עם שני הברגים, דחיפת צינורית הנוזל חזרה למשאבה החדשה.
ניקוז אויר - אני עשיתי את זה ע"י כך שמישהו אחר לחץ את דוושת הקלאץ', ואני פתחתי קצת את בורג הניקוז שעל המשאבה עד שיצא מעט נוזל ללא אויר, ואז סגירת הבורג (כאשר הדוושה עדיין לחוצה). לעשות אותו דבר שוב עד שהדוושה עולה ויורדת כרגיל, ולבדוק נזילות מחיבור הצינורית ובורג הניקוז. יכול ליהיות שתצטרך להוסיף מעט נוזל בלמים.
הרכבת המגש והמצבר, וזהו.
|