מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > חפש בפורומים
עקוב אחרינו ב-RSS

גלריה
תמונות מהגלריה
 

סקסית שלי!!!
 

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
 

פיאט ריטמו דור ראשון קבריולט בארץ!
 

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
 

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


מציג תוצאות 126 ל 139 מתוך 139
החיפוש נמשך 0.12 שניות; והוא נוצר לפני 95 דקות.
חפש: הודעות שנעשו על ידי: מודל סי אי
פורום: אוף טופיק 09-08-10, 01:19
תגובות: 15
צפיות: 4,404
פורסם על ידי מודל סי אי
המוןן מזל טובבב :) תהנה מכל רגע בחיים עד שתגיע...

המוןן מזל טובבב :) תהנה מכל רגע בחיים עד שתגיע ל120
פורום: פונטו - טכני 09-08-10, 01:11
תגובות: 16
צפיות: 15,538
פורסם על ידי מודל סי אי
Lexxxa...

Lexxxa (http://www.fiatclub.co.il/forum/member.php?u=2316) תודה על הדאגה ,
אז ככה שהבנתי שזה אלטרנטור ובמוסכים בארץ רוצים על זה באזור 850 ש"ח פלוז מינוס ( חמישית מרכב )
אמרתי נחפש דרכים אחרות כגון...
פורום: פונטו - טכני 01-08-10, 17:42
תגובות: 16
צפיות: 15,538
פורסם על ידי מודל סי אי
רפי , יש משהו שהיתה ממליץ לי אליו ?

רפי , יש משהו שהיתה ממליץ לי אליו ?
פורום: פונטו - טכני 01-08-10, 15:14
תגובות: 16
צפיות: 15,538
פורסם על ידי מודל סי אי
Lexxxa...

Lexxxa (http://www.fiatclub.co.il/forum/member.php?u=2316) הרכב היה כבוי בקושי שעה ואחרי נסיעה , הלוואי זה אבל לא נראלי ,
פורום: פונטו - טכני 01-08-10, 04:26
תגובות: 16
צפיות: 15,538
פורסם על ידי מודל סי אי
רקובי עזוב תמקלדת זה צרה קטנה , אז ככה...

רקובי עזוב תמקלדת זה צרה קטנה ,

אז ככה קניתי מצבר חדש של שנפ ב450 ש"ח ביום חמישי , גם כשקניתי היתה לי הרגשה שזה אלטרנטור בקשתי שיבדוק לי ובאמת היה 14V ,

הכל היה סבבה , חוץ משהיום ( מוצ"ש )...
פורום: פונטו - טכני 29-07-10, 13:32
תגובות: 16
צפיות: 15,538
פורסם על ידי מודל סי אי
Lexxxa...

Lexxxa (http://www.fiatclub.co.il/forum/member.php?u=2316) וואלה לא ישבתי לבנאדם והסתכלתי , יכול להיות שאלטרנטור תקין רק שהטעינה שלו חלשה ?
וכמה V זה תקין ? יכול להיות שזה אמבוליזר מכבה תרכב ?
פורום: פונטו - טכני 29-07-10, 02:39
תגובות: 16
צפיות: 15,538
פורסם על ידי מודל סי אי
בעיה במצבר , אבל אוטו גם מתכבה בנסיעה ?

אז ככה לפי מה שהבנתי שהמצבר שלי מתת גמוור ( לקחתי תרכב לבדיקה ואלטרנטור נמצא תקין )
אבל מצד שני , למה אחרי שאני מניע תרכב בדרדור /כבלים הוא מתכבה באמצע נסיעה ?

חוות דעת שאני סומך עליה אמרו לי...
פורום: פיאט כללי 02-07-10, 06:33
תגובות: 8
צפיות: 4,033
פורסם על ידי מודל סי אי
משהו כזה ?...

משהו כזה ? http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2009/05/fiat_uno_rendering.jpg
פורום: פיאט כללי 01-07-10, 05:02
תגובות: 26
צפיות: 8,507
פורסם על ידי מודל סי אי
1. מהן הסטיגמות הרווחות על פיאט לאורך השנים - מה...

1. מהן הסטיגמות הרווחות על פיאט לאורך השנים - מה מהן נכונות ומה לא?
מה שנכון נראלי חום מנוע אוטו שמשש לא בנוי לנסיעות ארוכות
2. האם הבאה של דגמים מסוימים תעזור לחיזוק התדמית של פיאט? - פרטו
ברור...
פורום: פונטו - טכני 01-07-10, 04:16
תגובות: 26
צפיות: 27,383
פורסם על ידי מודל סי אי
תודה פרויקט מדהים , ננסה גם לא יזיק

תודה פרויקט מדהים , ננסה גם לא יזיק
פורום: פונטו - טכני 28-06-10, 03:50
תגובות: 45
צפיות: 19,003
פורסם על ידי מודל סי אי
ככה אני ידחף

לפני 6.000 ק"מ עשיתי טיפול עשרת אלפים ופחדתי לעשות לבד אז עשיתי במוסך
ועכשיו על בדוק הוא שם שמן 20/50 למרות שבקשתי 10/40 חצי סניטטי

עכשיו תמיד אני רואה שחשוב להשים 10/40 כדאי להחליף ? רק שמן ?...
פורום: פונטו - טכני 24-06-10, 01:39
תגובות: 2
צפיות: 4,777
פורסם על ידי מודל סי אי
זה נראה כיאלו הוא מחרבן :)

זה נראה כיאלו הוא מחרבן :)
פורום: גלריה 15-06-10, 04:50
תגובות: 63
צפיות: 73,990
פורסם על ידי מודל סי אי
עוד משהו זה לא פנסים של ספיס ?

עוד משהו זה לא פנסים של ספיס ?
פורום: גלריה 15-06-10, 04:46
תגובות: 63
צפיות: 73,990
פורסם על ידי מודל סי אי
אחח נתנת לי חשק להשקיע ברכב שלי ,

יש לי גם פונטו שחורה 97 ותמיד פחדתי להשקיע יותר מדיי אבל נתנת לי חשק אפשר להוציא ממנו משהו , במקור זה GT . ?
מציג תוצאות 126 ל 139 מתוך 139

 
עבור לפורום

כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:03.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד