פורום: מכירה
21-01-11, 14:34
|
|
תגובות: 12
צפיות: 5,662
|
פורום: מכירה
21-01-11, 13:56
|
|
תגובות: 12
צפיות: 5,662
תמונות
...
תמונות
http://img222.imageshack.us/img222/3863/imag0156p.jpg
http://img513.imageshack.us/img513/8742/imag0157l.jpg
|
פורום: מכירה
21-01-11, 13:42
|
|
תגובות: 12
צפיות: 5,662
מתאים לספייס
...
מתאים לספייס
http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=7830
|
פורום: מכירה
21-01-11, 13:21
|
|
תגובות: 12
צפיות: 5,662
למכירה ג'אנטים אורגינלים של פונטו HGT
שלום לכולם,
יש אצלי רביעייה של ג'אנטים של HGT שאחד מהג'אנטים עקום
הג'אנטים נראים במצב פיקס
הם כוללים 16 ברגים בשבליהם ו 4 הכוסות עם הסמל של פיאט
יכולים להציע מחירים בהודעה פרטית
תודה ויום טוב
...
|
פורום: פונטו - טכני
20-01-11, 18:20
|
|
תגובות: 12
צפיות: 9,906
רפי תודה,
ניסיתי להתקשר למספרים שרשום שמה אבל...
רפי תודה,
ניסיתי להתקשר למספרים שרשום שמה אבל לבזק לא עונים ולסלולרי שיחה עוברת לתא קולי.
יש עוד המלצות לבעלי מקצוע שמיישרים ג'אנטים ברמה איכותית?(עדיפות לאיזור ראשון-נס ציונה-רחובות)
כמה אמור...
|
פורום: קניה
19-01-11, 22:13
|
|
תגובות: 8
צפיות: 3,442
|
פורום: פעילויות המועדון
15-01-11, 23:50
|
|
תגובות: 84
צפיות: 27,358
|
פורום: קניה
15-01-11, 12:58
|
|
תגובות: 4
צפיות: 1,556
|
פורום: קניה
15-01-11, 12:25
|
|
תגובות: 4
צפיות: 1,556
|
פורום: קניה
15-01-11, 11:49
|
|
תגובות: 4
צפיות: 1,556
מחפש רמקולים 6X9 עד 150 ₪
שלום לכולם,
מחפש רמקולים פיוניר/קנווד/JBL גודל 6X9 במחיר של עד 150 ₪
חשוב שהם יהיו במצב חדש(לא רמקולים ישנים)
בבקשה לא להציע לי בסכום מעל מה שרשמתי כי חדש עולה 250-200 ₪ בזאפ ואני מחפש משהו זמני...
|
פורום: פונטו - טכני
11-01-11, 23:06
|
|
תגובות: 12
צפיות: 9,906
|
פורום: פונטו - טכני
11-01-11, 21:49
|
|
תגובות: 12
צפיות: 9,906
תודה חברים,
אמיר שלחתי לך הודעה
לגבי האחת...
תודה חברים,
אמיר שלחתי לך הודעה
לגבי האחת בטייבה...אני לא מהאיזור שלה ואני גם לא יגיע לאיזור הזה
לגבי התכלת שיושבת במסמיה מסתבר שיש עליה ג'אנט אחד במצב טוב הבעיה שהוא נעול עם בורג נעילה נגד גנבות...
|
פורום: פונטו - טכני
10-01-11, 20:57
|
|
תגובות: 12
צפיות: 9,906
מחפש פרוקיה שיש בה HGT
שלום לכולם,
לאחר שהחיפוש אחר ג'אנט או זוג אורגינלים של הHGT דרך האינטרנט לא מצא כלום
אני מחפש פרוקיה באיזור המרכז שיש שמה HGT שעיקר החיפוש זה אחרי HGT שנשאר עליה ג'אנט או זוג ג'אנטים
באפורה של...
|
פורום: פעילויות המועדון
10-01-11, 18:43
|
|
תגובות: 84
צפיות: 27,358
|
פורום: קניה
08-01-11, 08:13
|
|
תגובות: 8
צפיות: 3,442
|
פורום: קניה
07-01-11, 17:16
|
|
תגובות: 8
צפיות: 3,442
מחפש ג'אנט בודד או זוג של פונטו HGT
שלום לכולם,
מחפש לרכוש ג'אנט בודד או זוג ג'אנטים אורגינלים של פונטו HGT
חשוב שהג'אנט יהיה ישר ללא מכות!!!
כמובן מי שיודע על פירוקיה שיושב שמה HGT עם ג'אנט/ג'אנטים זה יעזור מאוד
אין לי צורך...
|
פורום: פונטו - טכני
02-01-11, 18:04
|
|
תגובות: 13
צפיות: 5,957
רפי תודה על עזרתך
דיברתי איתו שבוע שעבר
הוא...
רפי תודה על עזרתך
דיברתי איתו שבוע שעבר
הוא דורש 250 ₪ ולא נראה לי שזה מצדיק
לגבי המפתח שילמתי את הסכום הזה כי פשוט אין ברירה(אף אחד לא יודע לשכפל את המתפתח הזה עם האימבולייזר)
הייתי השבת בבסיס...
|
פורום: פונטו - טכני
02-01-11, 11:42
|
|
תגובות: 13
צפיות: 5,957
ליאור לגבי המפתח אמרתי לך לשכפל
לך אל פאר...
ליאור לגבי המפתח אמרתי לך לשכפל
לך אל פאר המנעולים בפתח תקווה תראה מה הוא יכול לעשות
אני שבוע אחרי שרכשתי את הרכב הלכתי אליו לשכפל
זה קנס של 464 ₪ אבל אין ברירה להזמין מאיטליה אמרו לי שזה סיפור...
|
פורום: פעילויות המועדון
31-12-10, 12:48
|
|
תגובות: 39
צפיות: 17,113
|
פורום: פונטו - טכני
28-12-10, 17:13
|
|
תגובות: 2
צפיות: 2,976
טיימינג ודברים נוספים לפונטו HGT
שלום לכולם,
יש לי פונטו HGT שנת 2001 שעברה 115 אלף קילומטר (רכשתי את הרכב לפני חודש)
הרכב עבר טיימניג בפעם האחרונה ביולי 2007 שהרכב היה עם 72 אלף קילומטר
עכשיו אני נמצא בבעיה מבחינת זמן לטיימניג...
|
פורום: פיאט כללי
23-12-10, 07:34
|
|
תגובות: 24
צפיות: 7,361
|
פורום: פורום המועדון
20-12-10, 21:46
|
|
תגובות: 10
צפיות: 4,343
|
פורום: יעוץ ברכישת רכב
20-12-10, 08:00
|
|
תגובות: 16
צפיות: 5,429
מה שחשוב לך בתור מי שמחפש רכב כזה זה 3 דברים: ...
מה שחשוב לך בתור מי שמחפש רכב כזה זה 3 דברים:
-לדגור על אתר יד 2 בקבוע
-לשים פתק קטן במגב עם אתה רואה אחת שמורה ברחוב ובמקרה שבעל הרכב ברכב לשאול אותו( זה לא עולה כסף ***)
-להיות נחוש שזה אומר...
|
פורום: יעוץ ברכישת רכב
19-12-10, 21:30
|
|
תגובות: 16
צפיות: 5,429
אני לא ראיתי את האוטו ככה שאין לי שום ידע על...
אני לא ראיתי את האוטו ככה שאין לי שום ידע על מצבו(למרות שהוא רשם שהיא מטופלת במורשה ברמת החיייל)!
פשוט הוא רשם במודעה הראשונה שהוא העלה שיש מכה בשילדה אז לא התקשרתי אפילו
אין לי מה להתקשר עם אני...
|
פורום: יעוץ ברכישת רכב
19-12-10, 21:11
|
|
תגובות: 16
צפיות: 5,429
|