פורום: פיאט כללי
19-05-10, 20:10
|
|
תגובות: 4
צפיות: 2,761
נהגת בפונטו HGT צהובה
היום ראיתי ליד הקיבוץ שלי קיבוץ חורשים(ליד כפר סבא) פונטו HGT צהובה יפה באמת משהו מדהים ונהגה בה בחורה
היא באה מכיוון נירית מתן ירחיב.
מישהו מכיר יודע משהו?
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
13-05-10, 21:57
|
|
תגובות: 13
צפיות: 5,431
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
13-05-10, 21:43
|
|
תגובות: 13
צפיות: 5,431
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
13-05-10, 21:21
|
|
תגובות: 13
צפיות: 5,431
בן בן מה המצב? שחרון פנה אליי בהודעה פרטית אני...
בן בן מה המצב? שחרון פנה אליי בהודעה פרטית אני יצור איתו קשר בפלא מחר.
תודה בן אדם אתה מספר 1
ולכול חברי הפורום אני רוצה לומר אין כמו בן.:mrgreen: הבן אדם הזה מספר 1 עוזר לכולם בכול בעיה
ותמיד...
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
13-05-10, 05:26
|
|
תגובות: 13
צפיות: 5,431
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
12-05-10, 20:11
|
|
תגובות: 13
צפיות: 5,431
מדבקה בעיצוב אישי
טוב אני יודע שבעבר שאלו על זה אבל מה שאני מחפש זה לא ציור או משהו מרהיב.
מה שאני מחפש זה רק להכין מדבקה אישית ופשוטה שכתוב עלייה (מצורפת תמונה)
פונט הכתב הוא French Script MT
ושהמדבקה תיהיה בצבע...
|
פורום: פונטו - טכני
12-05-10, 05:45
|
|
תגובות: 7
צפיות: 7,913
|
פורום: פונטו - טכני
11-05-10, 20:31
|
|
תגובות: 7
צפיות: 7,913
|
פורום: פונטו - טכני
11-05-10, 20:24
|
|
תגובות: 7
צפיות: 7,913
|
פורום: פונטו - טכני
11-05-10, 20:13
|
|
תגובות: 7
צפיות: 7,913
שאלה לגבי שרשור פיאט דור 2
שלום אז ככה יש לי פונטו ספייס 2002 ELX ורציתי לדעת מה אומרים שני המשפטים הבאים מצוטט מתוך השרשור
נורות מעבר (יורו 2): 2001 - 2002 (כולל) סוג: הלוגן H7, הספק: 55 וואט
נורות מעבר (יורו 3): 2003 -...
|
פורום: אוף טופיק
10-05-10, 19:29
|
|
תגובות: 4
צפיות: 3,689
אז ככה לגבי העמלות אין מה לעשות PAYPAL היא חברה...
אז ככה לגבי העמלות אין מה לעשות PAYPAL היא חברה פרטית והיא יכולה להחליט את גובה העמלה שהיא לוקחת על כול קנייה (ארי איך היא תרוויח)
ולגבי חברות האשראי תן לי לתקן אותך הם לוקחות 2 אחוז ולא 2 וחצי אחוז...
|
פורום: בעלי מקצוע
30-04-10, 18:01
|
|
תגובות: 5
צפיות: 5,274
|
פורום: פעילויות המועדון
30-04-10, 17:54
|
|
תגובות: 36
צפיות: 16,833
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
30-04-10, 14:04
|
|
תגובות: 18
צפיות: 6,489
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
30-04-10, 06:24
|
|
תגובות: 18
צפיות: 6,489
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
29-04-10, 06:26
|
|
תגובות: 18
צפיות: 6,489
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
28-04-10, 22:33
|
|
תגובות: 18
צפיות: 6,489
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
28-04-10, 19:56
|
|
תגובות: 18
צפיות: 6,489
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
28-04-10, 06:30
|
|
תגובות: 6
צפיות: 4,501
תשובות
לגבי מחירים של כול חלק וחלק אני לא יודע. אבל ממה ששאלתי זה המחירים לגבי כול האוטו מכסה מנוע וגג+מכסה.
לגבי תנור הייבוש לא נעשה בתנור אבל האיכות הצבע והעבודה ממש טובה, ואל תשכחו שאם תלכו לפחח פה...
|
פורום: פונטו - טכני
27-04-10, 20:33
|
|
תגובות: 17
צפיות: 8,935
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
27-04-10, 20:27
|
|
תגובות: 6
צפיות: 4,501
מחירים לצביעת הרכב פונטו ספייס
אז ככה בררתי לגבי מחירים:
פונטו ספייס כול הרכב 1900ש"ח (לפי דעתי זול) מכסה מנוע 300 (בערך)
מכסה מנוע+גג 850 ש"ח פגוש אחורי+קידמי בדקתי לגבי הונדה סיוויק ולפי דעתי צריך לעלות אותו דבר 550ש"ח.
מה...
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
27-04-10, 20:24
|
|
תגובות: 21
צפיות: 11,577
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
27-04-10, 06:35
|
|
תגובות: 21
צפיות: 11,577
idango קודם מה המצב?
ודבר שני תסכים איתי שיש...
idango קודם מה המצב?
ודבר שני תסכים איתי שיש הבדל בין1300ש"ח ל200-300 ש"ח.
כשאני בהתחלה רצית לצבוע את הרכב חרשתי את כול השרון כפר סבא רעננה הוד השרון וכו..
כולם רצו בסביבות ה1000-1300 ש"ח ועוד...
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
27-04-10, 06:26
|
|
תגובות: 21
צפיות: 11,577
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
26-04-10, 20:13
|
|
תגובות: 21
צפיות: 11,577
|