מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > חפש בפורומים
עקוב אחרינו ב-RSS

גלריה
תמונות מהגלריה
 

הפונטו שלי :-)
 

פיאט 127 שנראתה במשרד הרישוי בחולון
 

4 חודשים עם האונו !
 

ה-Evo החדשה שלי
 

הפיאט שלי!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


מציג תוצאות 101 ל 125 מתוך 387
החיפוש נמשך 0.02 שניות; והוא נוצר לפני 63 דקות.
חפש: הודעות שנעשו על ידי: lrl23
פורום: פיאט כללי 19-05-10, 20:10
תגובות: 4
צפיות: 2,761
פורסם על ידי lrl23
נהגת בפונטו HGT צהובה

היום ראיתי ליד הקיבוץ שלי קיבוץ חורשים(ליד כפר סבא) פונטו HGT צהובה יפה באמת משהו מדהים ונהגה בה בחורה
היא באה מכיוון נירית מתן ירחיב.
מישהו מכיר יודע משהו?
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 13-05-10, 21:57
תגובות: 13
צפיות: 5,431
פורסם על ידי lrl23
חיים טובים יש לך 11 בבוקר. יש לך פייסבוק?

חיים טובים יש לך 11 בבוקר.
יש לך פייסבוק?
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 13-05-10, 21:43
תגובות: 13
צפיות: 5,431
פורסם על ידי lrl23
בכיף תמיד שמח לפרגן

בכיף תמיד שמח לפרגן
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 13-05-10, 21:21
תגובות: 13
צפיות: 5,431
פורסם על ידי lrl23
Thumbs up בן בן מה המצב? שחרון פנה אליי בהודעה פרטית אני...

בן בן מה המצב? שחרון פנה אליי בהודעה פרטית אני יצור איתו קשר בפלא מחר.
תודה בן אדם אתה מספר 1
ולכול חברי הפורום אני רוצה לומר אין כמו בן.:mrgreen: הבן אדם הזה מספר 1 עוזר לכולם בכול בעיה
ותמיד...
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 13-05-10, 05:26
תגובות: 13
צפיות: 5,431
פורסם על ידי lrl23
תודה על התשובות

תודה על התשובות
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 12-05-10, 20:11
תגובות: 13
צפיות: 5,431
פורסם על ידי lrl23
Cool מדבקה בעיצוב אישי

טוב אני יודע שבעבר שאלו על זה אבל מה שאני מחפש זה לא ציור או משהו מרהיב.
מה שאני מחפש זה רק להכין מדבקה אישית ופשוטה שכתוב עלייה (מצורפת תמונה)
פונט הכתב הוא French Script MT
ושהמדבקה תיהיה בצבע...
פורום: פונטו - טכני 12-05-10, 05:45
תגובות: 7
צפיות: 7,913
פורסם על ידי lrl23
תודה על העזרה תמיד שמח לקבל מימך עזרה :)

תודה על העזרה תמיד שמח לקבל מימך עזרה :)
פורום: פונטו - טכני 11-05-10, 20:31
תגובות: 7
צפיות: 7,913
פורסם על ידי lrl23
תודה רבה על התשובה

תודה רבה על התשובה
פורום: פונטו - טכני 11-05-10, 20:24
תגובות: 7
צפיות: 7,913
פורסם על ידי lrl23
רענן ורפי היקרים תודה רבה לכם על התשובה המהירה. ...

רענן ורפי היקרים תודה רבה לכם על התשובה המהירה.
שאלה אחרונה וזהו האם מנורה H1 100W או H7 100W תתאים? ואיך אפשר לזהות אותם?
עיקרון השאלה בא בעיקבות שיטוטי בכמה אתרי אינטרנט ומצאתי מנורות ודברים לרכב...
פורום: פונטו - טכני 11-05-10, 20:13
תגובות: 7
צפיות: 7,913
פורסם על ידי lrl23
שאלה לגבי שרשור פיאט דור 2

שלום אז ככה יש לי פונטו ספייס 2002 ELX ורציתי לדעת מה אומרים שני המשפטים הבאים מצוטט מתוך השרשור
נורות מעבר (יורו 2): 2001 - 2002 (כולל) סוג: הלוגן H7, הספק: 55 וואט
נורות מעבר (יורו 3): 2003 -...
פורום: אוף טופיק 10-05-10, 19:29
תגובות: 4
צפיות: 3,689
פורסם על ידי lrl23
אז ככה לגבי העמלות אין מה לעשות PAYPAL היא חברה...

אז ככה לגבי העמלות אין מה לעשות PAYPAL היא חברה פרטית והיא יכולה להחליט את גובה העמלה שהיא לוקחת על כול קנייה (ארי איך היא תרוויח)
ולגבי חברות האשראי תן לי לתקן אותך הם לוקחות 2 אחוז ולא 2 וחצי אחוז...
פורום: בעלי מקצוע 30-04-10, 18:01
תגובות: 5
צפיות: 5,274
פורסם על ידי lrl23
במידה וזאת מכה אז פוליש לא יעזור, אולי רק להוריד...

במידה וזאת מכה אז פוליש לא יעזור, אולי רק להוריד את הפס השחור זה יעזור
אבל לתקן מכה ולצבוע מחדש יעלה הרבה באיזור המרכז.
תעלה תמונות של המכה ובהיזדמנות שלח לי בפרטי פרטים של הרכב (צבע ואיזור המכה)...
פורום: פעילויות המועדון 30-04-10, 17:54
תגובות: 36
צפיות: 16,833
פורסם על ידי lrl23
תבורכו על ההחלטה בהרצליה ועל זה שזה פעם בחודש. ...

תבורכו על ההחלטה בהרצליה ועל זה שזה פעם בחודש.
מגיע ובגדול למפגש ב7.05
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 30-04-10, 14:04
תגובות: 18
צפיות: 6,489
פורסם על ידי lrl23
סבבה אני ישפשף לך (את הרכב) עם ווקס ואתה את שלי...

סבבה אני ישפשף לך (את הרכב) עם ווקס ואתה את שלי :D:D:D
עכשיו זה לא נישמע טוב! :p::p:D:D
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 30-04-10, 06:24
תגובות: 18
צפיות: 6,489
פורסם על ידי lrl23
קניתי את הסט דאגתי שיאספו לי אותו משם אז ככה שעלה...

קניתי את הסט דאגתי שיאספו לי אותו משם אז ככה שעלה לי רק 69 ש"ח
בסופש ניראה את התוצאות
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 29-04-10, 06:26
תגובות: 18
צפיות: 6,489
פורסם על ידי lrl23
אז קניתי וניראה איך התוצאות

אז קניתי וניראה איך התוצאות
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 28-04-10, 22:33
תגובות: 18
צפיות: 6,489
פורסם על ידי lrl23
למה לא? שמעתי הרבה המלצות פה על הווקס הספציפי...

למה לא?
שמעתי הרבה המלצות פה על הווקס הספציפי הזה שלהם.
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 28-04-10, 19:56
תגובות: 18
צפיות: 6,489
פורסם על ידי lrl23
מה דעתכם על הסט טיפוח לרכב

מה דעתכם? על הסט הזה של אתר carplan
http://carplan.co.il/sg_product~KIT1~11~0.htm
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 28-04-10, 06:30
תגובות: 6
צפיות: 4,501
פורסם על ידי lrl23
תשובות

לגבי מחירים של כול חלק וחלק אני לא יודע. אבל ממה ששאלתי זה המחירים לגבי כול האוטו מכסה מנוע וגג+מכסה.
לגבי תנור הייבוש לא נעשה בתנור אבל האיכות הצבע והעבודה ממש טובה, ואל תשכחו שאם תלכו לפחח פה...
פורום: פונטו - טכני 27-04-10, 20:33
תגובות: 17
צפיות: 8,935
פורסם על ידי lrl23
המשענת יושבת מעל הבלם יש או לצידי הבלם? כי לא...

המשענת יושבת מעל הבלם יש או לצידי הבלם? כי לא רואים את כול כך טוב בתמונות
ועוד שאלה המשענת לא מפריע לתזוזה של הכיסאות? כלומר אחורה קדימה או כיוון משענת גב.
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 27-04-10, 20:27
תגובות: 6
צפיות: 4,501
פורסם על ידי lrl23
מחירים לצביעת הרכב פונטו ספייס

אז ככה בררתי לגבי מחירים:
פונטו ספייס כול הרכב 1900ש"ח (לפי דעתי זול) מכסה מנוע 300 (בערך)
מכסה מנוע+גג 850 ש"ח פגוש אחורי+קידמי בדקתי לגבי הונדה סיוויק ולפי דעתי צריך לעלות אותו דבר 550ש"ח.
מה...
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 27-04-10, 20:24
תגובות: 21
צפיות: 11,577
פורסם על ידי lrl23
אז ככה בררתי לגבי מחירים: פונטו ספייס כול הרכב...

אז ככה בררתי לגבי מחירים:
פונטו ספייס כול הרכב 1900ש"ח (לפי דעתי זול) מכסה מנוע 300 (בערך)
מכסה מנוע+גג 850 ש"ח פגושים בדקתי לגבי אונדה סיוויק ולפי דעתי צריך לעלות אותו דבר 550ש"ח.
מה אומרים?
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 27-04-10, 06:35
תגובות: 21
צפיות: 11,577
פורסם על ידי lrl23
idango קודם מה המצב? ודבר שני תסכים איתי שיש...

idango קודם מה המצב?
ודבר שני תסכים איתי שיש הבדל בין1300ש"ח ל200-300 ש"ח.
כשאני בהתחלה רצית לצבוע את הרכב חרשתי את כול השרון כפר סבא רעננה הוד השרון וכו..
כולם רצו בסביבות ה1000-1300 ש"ח ועוד...
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 27-04-10, 06:26
תגובות: 21
צפיות: 11,577
פורסם על ידי lrl23
לפי דעתי הנסיעה תיהיה שווה כמה זמן זה שעה נסיעה...

לפי דעתי הנסיעה תיהיה שווה כמה זמן זה שעה נסיעה ועוד על כביש 6 כמה כבר דלק יצא לך שטויות.
אני מכיר אותו כי אבא שלי עובד בחברת הסעות ובאים אליו מכול מקום תתפלא אפילו מאופקים ומאשדוד
הייתי לפני...
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 26-04-10, 20:13
תגובות: 21
צפיות: 11,577
פורסם על ידי lrl23
אז ככה צבעו את כול המיכסה מנוע וזה סדר הפעולות ...

אז ככה צבעו את כול המיכסה מנוע וזה סדר הפעולות
1.הורידו את הצבע (שיוף במכונה)
2.תיקון מכות וחורים
3.שפכטל וריפילר
4.צביעת המיכסה בשיכבה ראשונה של צבע (אפור)
5.צביעת המיכסה בצבע האוטו.
6.ייבוש...
מציג תוצאות 101 ל 125 מתוך 387

 
עבור לפורום

כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:29.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד