פורום: פיאט כללי
06-04-11, 18:43
|
|
תגובות: 20
צפיות: 7,420
|
פורום: קניה
21-03-11, 15:46
|
|
תגובות: 4
צפיות: 2,513
|
פורום: קניה
19-03-11, 15:55
|
|
תגובות: 4
צפיות: 2,513
מחפש דוד אחורי וספוילר
שלום לכולם,
מחפש דוד אחורי לרכב של SEBRING האובלי בלבד
מוכן לשלם עד 500 ₪ בהתאם למצבו
בנוסף,
מחפש ספוילר לפונטו HGT (הרוב פה יודעים על איזה ספוילר מדובר)
...
|
פורום: פעילויות המועדון
18-03-11, 21:51
|
|
תגובות: 102
צפיות: 44,839
היה מפגש טוב ומסודר :)
אחלה מכוניות אחלה אנשים...
היה מפגש טוב ומסודר :)
אחלה מכוניות אחלה אנשים ואחלה נקניקיות בניחוח ספרי קרבורטורים ***ח
נוכחות יפה של HGT
גדעון תתחדש....רכב מדהים!!
נ.ב
צריך להתחיל לעשות מפגש חודשי ולא תקופתי זה יתרום יותר...
|
פורום: פעילויות המועדון
08-03-11, 18:31
|
|
תגובות: 102
צפיות: 44,839
|
פורום: פונטו - טכני
07-03-11, 21:29
|
|
תגובות: 3
צפיות: 4,815
|
פורום: פונטו - טכני
07-03-11, 14:29
|
|
תגובות: 3
צפיות: 4,815
שינוי מיקום הרדיו-דיסק ב HGT
שלום לכולם,
אני מעוניין לשנות את מיקום הרדיו דיסק אצלי ברכב
כרגע הרדיו מותקן כמו בכל סוגי הפונטו-ספייס בפאנל העליון של הדג'בורד
אני מעוניין להעביר את הרדיו לחלק התחתון של הדג'בורד במקום התא הקטן...
|
פורום: מכירה
26-02-11, 20:41
|
|
תגובות: 6
צפיות: 3,149
|
פורום: מכירה
21-02-11, 22:45
|
|
תגובות: 6
צפיות: 3,149
|
פורום: מכירה
18-02-11, 17:35
|
|
תגובות: 6
צפיות: 3,149
|
פורום: מכירה
12-02-11, 12:36
|
|
תגובות: 6
צפיות: 3,149
|
פורום: מכירה
12-02-11, 08:36
|
|
תגובות: 8
צפיות: 4,423
|
פורום: מכירה
11-02-11, 21:26
|
|
תגובות: 8
צפיות: 4,423
|
פורום: מכירה
11-02-11, 20:48
|
|
תגובות: 8
צפיות: 4,423
|
פורום: מכירה
11-02-11, 20:24
|
|
תגובות: 8
צפיות: 4,423
|
פורום: מכירה
11-02-11, 10:15
|
|
תגובות: 8
צפיות: 4,423
למכירה 4 ג'אנטים מידה 15
למכירה 4 ג'אנטים מידה 15 מתאים לכל האיטלקיות (4X98) ולעוד רכבים(4X100)
הג'אנטים במצב טוב למעט שריטות קלות שיש עליהם
הג'אנטים ישרים ומאוזנים כולם!
הג'אנטים ישבו על הרכב שלי ולאחר ששידרגתי אני מציע...
|
פורום: מכירה
11-02-11, 10:10
|
|
תגובות: 6
צפיות: 3,149
למכירה 4 ג'אנטים מקוריים של HGT
למכירה 4 ג'אנטים מקוריים של HGT במצב טוב
אחד הג'אנטים עקום ויש צורך לישרו( לא עקום הרוס!)
הג'אנטים נראים חדשים כולל הג'אנט העקום( אין אפשרות לההבדיל מי מבינהם העקום...רק על מכשיר הרצה) -כמובן...
|
פורום: מכירה
08-02-11, 08:47
|
|
תגובות: 18
צפיות: 7,145
הייתי אצל בעל הפירוקיה שהיא יושבבת אצלו
הוא...
הייתי אצל בעל הפירוקיה שהיא יושבבת אצלו
הוא העביר אותו לפירוקיה אחרת שלהם בגני אביב
לפי מה שהבנתי ממנו לא נשאר ממנה הרבה
חברים מי שמכיר עוד HGT שיושבת בפירוקיה זה יוכל לעזור לי מאוד
תודה
|
פורום: קניה
05-02-11, 23:53
|
|
תגובות: 52
צפיות: 13,545
ארנולד היקר
רוצה HGT שמורה למכירה?!
כרגע יש...
ארנולד היקר
רוצה HGT שמורה למכירה?!
כרגע יש באתר יד 2 HGT אברט יד 1 עם 24 אלף קילומטר שנת 2003 צהובה
לא יודע כמה המודעה הזאת נכונה
אבל עם אתה באמת מחפש HGT ויש לך כסף מזומן ואתה לא סתם מקפיץ כל...
|
פורום: קניה
04-02-11, 16:25
|
|
תגובות: 8
צפיות: 3,442
עידכון קל
היום הייתי במסמיה בפירוקיה איפה...
עידכון קל
היום הייתי במסמיה בפירוקיה איפה שיושבת ה HGT התכלת(או מה שנשאר ממנה)
נשאר עליה גלגל אחד
ניסינו לפרק אותו במשך שעה ולא הצלחנו(כולל לנסות לברק את כל הבית של הגלגל)
הג'אנט לא רוצה לצאת...
|
פורום: בעלי מקצוע
01-02-11, 18:41
|
|
תגובות: 3
צפיות: 3,066
|
פורום: קניה
31-01-11, 21:35
|
|
תגובות: 8
צפיות: 3,442
|
פורום: קניה
30-01-11, 21:44
|
|
תגובות: 8
צפיות: 3,442
מקפיץ חברים
צריך ג'אנט אחד בודד להשלים את...
מקפיץ חברים
צריך ג'אנט אחד בודד להשלים את הסט(יש רביעייה אבל אחד עקום)
מחפש ג'אנט שהוא ישר
נ.ב
במידה ומשהוא מכיר בעל מקצוע שמיישר ג'אנט עד 300 ₪ ברמה טובה זה גם יעזור
ממתין לעזרתכם
תודה
|
פורום: פונטו - טכני
23-01-11, 00:17
|
|
תגובות: 12
צפיות: 9,906
|
פורום: מכירה
22-01-11, 12:39
|
|
תגובות: 12
צפיות: 5,662
לא התייאשתי ***
פשוט הם סתם יושבים אצלי בבית...
לא התייאשתי ***
פשוט הם סתם יושבים אצלי בבית לבינתיים ואין לי זמן להתעסק בזה יותר מידי(היה לי זמן הייתי הולך לפירוקיה במסמיה ואומר לו להוציא לי את הגלגל עם הנאבה)
אני מציע את זה לבינתיים למכירה...
|