פורום: שיפורים וקוסמטיקה
08-05-09, 00:44
|
|
תגובות: 7
צפיות: 4,707
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
08-05-09, 00:11
|
|
תגובות: 10
צפיות: 9,241
|
פורום: יעוץ ברכישת רכב
28-04-09, 15:58
|
|
תגובות: 20
צפיות: 10,702
|
פורום: אוף טופיק
27-04-09, 21:54
|
|
תגובות: 12
צפיות: 4,404
|
פורום: פיאט כללי
25-04-09, 17:40
|
|
תגובות: 29
צפיות: 9,300
|
פורום: אוף טופיק
25-04-09, 15:55
|
|
תגובות: 21
צפיות: 7,486
|
פורום: פיאט כללי
25-04-09, 14:57
|
|
תגובות: 9
צפיות: 4,273
יצא ממש יפה...
יצא ממש יפה [COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR].
תגיד מאיפה השגת כאלה ניקלים,אני גם רוצה?
ואיזה שנה הרכב?
בברכת שבוע טוב,פבל!
קרא את כללי הפורום.
|
פורום: פיאט כללי
18-04-09, 14:57
|
|
תגובות: 15
צפיות: 5,667
|
פורום: פונטו - טכני
18-04-09, 14:54
|
|
תגובות: 19
צפיות: 10,064
|
פורום: גלריה
18-04-09, 14:49
|
|
תגובות: 13
צפיות: 11,654
|
פורום: פונטו - טכני
17-04-09, 11:45
|
|
תגובות: 19
צפיות: 10,064
|
פורום: פונטו - טכני
17-04-09, 02:28
|
|
תגובות: 19
צפיות: 10,064
לקיחת תושייה
עשתי היום נסיעה של כ80 ק"מ למרות הבעיות שיש לי.
הנסיעה עברה חלק בלי בעיות,המאוורר לא נידלק אפילו,ונורת השמן מנוע לא נידלקת לי יותר.
אבל בכל מיקרה קניתי היום ליקווי מולי 10W\40 חצי סינטטי.
ומים...
|
פורום: אוף טופיק
17-04-09, 01:31
|
|
תגובות: 3
צפיות: 2,758
|
פורום: אוף טופיק
16-04-09, 22:51
|
|
תגובות: 3
צפיות: 2,758
מישהוא שמע על מיפגש בערד השבת?
ערב טוב.
מישו אמר לי שבשבת יש מיפגש של רכבים אמרקיים חדשים וישנים(אמריקן מסלס) בערד במינחת.\
מישו יודע על זה משו?
תודה מראש,פבל!
|
פורום: גלריה
16-04-09, 22:22
|
|
תגובות: 4
צפיות: 16,124
|
פורום: פורום המועדון
16-04-09, 02:32
|
|
תגובות: 347
צפיות: 180,654
היי אני פבל מערד.
נוהג על:
1.האמר(צבאי) ...
היי אני פבל מערד.
נוהג על:
1.האמר(צבאי)
2.סופה
3.ובקיצור כל הרכבים שיש בצבא...:p
ובבית הרכב של אחותי פיאט פונטו S שנת 97 מנוע 1100
בקרוב השיפורים...!
*** בדוק את המקלדת שלך, ייתכן שמקש...
|
פורום: פונטו - טכני
16-04-09, 01:58
|
|
תגובות: 19
צפיות: 10,064
|
פורום: פונטו - טכני
15-04-09, 23:20
|
|
תגובות: 19
צפיות: 10,064
|
פורום: פונטו - טכני
15-04-09, 16:16
|
|
תגובות: 19
צפיות: 10,064
|
פורום: פונטו - טכני
15-04-09, 02:26
|
|
תגובות: 19
צפיות: 10,064
פונטו 97 בעיית מנורת כרית האוויר
שלום לכם חברים וחג שמייח.
כמו ששמתם לב אני חדש בפורום,ובתחום הפיאט בכלל.
שבוע שעבר היתחדשתי לי בפיאט פונטו שנת 97,מנועה 1100.(קטנה אבל רעה)
ויש לי מספר בעיות,מקווה שתעזרו.
1.נורית כריות האוויר...
|