מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > חפש בפורומים
עקוב אחרינו ב-RSS

גלריה
תמונות מהגלריה
 

פונטו SX75 בפוטושופ
 

אחרי שעה וחצי של ניקיון חיצוני לבראבוו
 

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
 

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
 

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


מציג תוצאות 76 ל 95 מתוך 95
החיפוש נמשך 0.03 שניות; והוא נוצר לפני 67 דקות.
חפש: הודעות שנעשו על ידי: פונטו S
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 08-05-09, 00:44
תגובות: 7
צפיות: 4,707
פורסם על ידי פונטו S
איפה אני מוצא בקליות שקופות?

ערב טוב !
כמה זה יעלה לי בערך?
והאם זה מסובך להרכיב אותן?


ערב טוב ותודה מראש.פבל.
פורום: שיפורים וקוסמטיקה 08-05-09, 00:11
תגובות: 10
צפיות: 9,241
פורסם על ידי פונטו S
נירא לי כבר תחסוך קצת ותיקנה סט יפה של 4 מגנזיום

נירא לי כבר תחסוך קצת ותיקנה סט יפה של 4 מגנזיום
פורום: יעוץ ברכישת רכב 28-04-09, 15:58
תגובות: 20
צפיות: 10,702
פורסם על ידי פונטו S
האוטו חיצונית ניראת טוב. אבל אני די בטוח שאם...

האוטו חיצונית ניראת טוב.
אבל אני די בטוח שאם האוטו מנופח ככה הוא קרוע
פורום: אוף טופיק 27-04-09, 21:54
תגובות: 12
צפיות: 4,404
פורסם על ידי פונטו S
יזכור האל את אחינו הלוחמים שהקריבו עצמם למען חיים...

יזכור האל את אחינו הלוחמים שהקריבו עצמם למען חיים בטוחים במדינת ישראל.
תהייה נשמתם צרורה בצרור החיים


פבל
פורום: פיאט כללי 25-04-09, 17:40
תגובות: 29
צפיות: 9,300
פורסם על ידי פונטו S
לא ראיתי גראנדות סמויות,אבל אני יודע שבכביש ב"ש...

לא ראיתי גראנדות סמויות,אבל אני יודע שבכביש ב"ש צומת שוקת(פחות או יותר)יש פאסאט זהובה סמוייה של משטרת התנועה.
אני תמיד רואה אותם עוצרים שם רכבים.

שבוע טוב ,פבל!
פורום: אוף טופיק 25-04-09, 15:55
תגובות: 21
צפיות: 7,486
פורסם על ידי פונטו S
איזה יופיי,חבל שהאנזו מכוסות.

איזה יופיי,חבל שהאנזו מכוסות.
פורום: פיאט כללי 25-04-09, 14:57
תגובות: 9
צפיות: 4,273
פורסם על ידי פונטו S
יצא ממש יפה...

יצא ממש יפה [COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR].
תגיד מאיפה השגת כאלה ניקלים,אני גם רוצה?
ואיזה שנה הרכב?


בברכת שבוע טוב,פבל!
קרא את כללי הפורום.
פורום: פיאט כללי 18-04-09, 14:57
תגובות: 15
צפיות: 5,667
פורסם על ידי פונטו S
יש גם את סקאלה קלאב מישהו שמע על זה?

יש גם את סקאלה קלאב מישהו שמע על זה?
פורום: פונטו - טכני 18-04-09, 14:54
תגובות: 19
צפיות: 10,064
פורסם על ידי פונטו S
makara תודה רבה לך עזרת לי המון .

makara
תודה רבה לך עזרת לי המון .
פורום: גלריה 18-04-09, 14:49
תגובות: 13
צפיות: 11,654
פורסם על ידי פונטו S
היית מוסיף איזה ציור יפה וספויילר (לטעמי היה...

היית מוסיף איזה ציור יפה וספויילר (לטעמי היה מוסיף המון)
פורום: פונטו - טכני 17-04-09, 11:45
תגובות: 19
צפיות: 10,064
פורסם על ידי פונטו S
רענן תודה ,אבל לא ענית על השאלה שלי. אם השמנים...

רענן תודה ,אבל לא ענית על השאלה שלי.
אם השמנים לא אותה צמיגות ולא אותו סוג סינטטי שאסור לערבב אני יודע.
הבעיה שלי היא שאני לא יודע איזה שמן יש בפנים,כי אין לי תאריזה הישנה
ובקשר לפוורפלו,אני...
פורום: פונטו - טכני 17-04-09, 02:28
תגובות: 19
צפיות: 10,064
פורסם על ידי פונטו S
לקיחת תושייה

עשתי היום נסיעה של כ80 ק"מ למרות הבעיות שיש לי.
הנסיעה עברה חלק בלי בעיות,המאוורר לא נידלק אפילו,ונורת השמן מנוע לא נידלקת לי יותר.
אבל בכל מיקרה קניתי היום ליקווי מולי 10W\40 חצי סינטטי.
ומים...
פורום: אוף טופיק 17-04-09, 01:31
תגובות: 3
צפיות: 2,758
פורסם על ידי פונטו S
חבר אמר לי שיש השבת משו כזה,ואני מת להיות שם.

חבר אמר לי שיש השבת משו כזה,ואני מת להיות שם.
פורום: אוף טופיק 16-04-09, 22:51
תגובות: 3
צפיות: 2,758
פורסם על ידי פונטו S
מישהוא שמע על מיפגש בערד השבת?

ערב טוב.
מישו אמר לי שבשבת יש מיפגש של רכבים אמרקיים חדשים וישנים(אמריקן מסלס) בערד במינחת.\
מישו יודע על זה משו?



תודה מראש,פבל!
פורום: גלריה 16-04-09, 22:22
תגובות: 4
צפיות: 16,124
פורסם על ידי פונטו S
זה בארץ לא? כתוב בלוחית הזהויי IL

זה בארץ לא?
כתוב בלוחית הזהויי IL
פורום: פורום המועדון 16-04-09, 02:32
תגובות: 347
צפיות: 180,654
פורסם על ידי פונטו S
היי אני פבל מערד. נוהג על: 1.האמר(צבאי) ...

היי אני פבל מערד.
נוהג על:
1.האמר(צבאי)
2.סופה
3.ובקיצור כל הרכבים שיש בצבא...:p
ובבית הרכב של אחותי פיאט פונטו S שנת 97 מנוע 1100

בקרוב השיפורים...!

*** בדוק את המקלדת שלך, ייתכן שמקש...
פורום: פונטו - טכני 16-04-09, 01:58
תגובות: 19
צפיות: 10,064
פורסם על ידי פונטו S
אה טוב . אז היא(הבעלים הקודמים) באמת עשתה טיפול...

אה טוב .
אז היא(הבעלים הקודמים) באמת עשתה טיפול עשרת אלפים ליפני המכירה.:lol::lol:
פורום: פונטו - טכני 15-04-09, 23:20
תגובות: 19
צפיות: 10,064
פורסם על ידי פונטו S
סער קודם כל תודה רבה. אני לא היתכוונתי לשמן הגה...

סער קודם כל תודה רבה.
אני לא היתכוונתי לשמן הגה כי ביררתי ואין לרכב הגה כח כמו שאמרו למעלה.
ועוד שאלה באיזה צבע השמן שבמנוע צריך להיות כשהוא חדש ואיזה צבע כשהוא ישן??
פורום: פונטו - טכני 15-04-09, 16:16
תגובות: 19
צפיות: 10,064
פורסם על ידי פונטו S
עוד שאלה יש לי. איפה אני מוצא את ספר הרכב של...

עוד שאלה יש לי.
איפה אני מוצא את ספר הרכב של הרכב הנל?
פורום: פונטו - טכני 15-04-09, 02:26
תגובות: 19
צפיות: 10,064
פורסם על ידי פונטו S
פונטו 97 בעיית מנורת כרית האוויר

שלום לכם חברים וחג שמייח.
כמו ששמתם לב אני חדש בפורום,ובתחום הפיאט בכלל.
שבוע שעבר היתחדשתי לי בפיאט פונטו שנת 97,מנועה 1100.(קטנה אבל רעה)
ויש לי מספר בעיות,מקווה שתעזרו.
1.נורית כריות האוויר...
מציג תוצאות 76 ל 95 מתוך 95

 
עבור לפורום

כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 07:39.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד