פורום: פיאט כללי
18-08-08, 22:27
|
|
תגובות: 6
צפיות: 3,332
פאדיחות לשתף קובץ כזה במחשב.
ככה זה שמתקינים...
פאדיחות לשתף קובץ כזה במחשב.
ככה זה שמתקינים אימיול ונותנים לסרוק את המחשב.
אני לא יודע על משהו בנושא, אבל על פניו נראה שמדובר בעיסקה הגיונית.
מזה 10 שנים חלה התפתחות עצומה בפיתוח איזור רמת...
|
פורום: פיאט כללי
18-08-08, 22:16
|
|
תגובות: 4
צפיות: 3,681
|
פורום: פיאט כללי
29-06-08, 23:11
|
|
תגובות: 77
צפיות: 33,030
|
פורום: פעילויות המועדון
12-03-08, 14:05
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
|
פורום: פעילויות המועדון
12-03-08, 13:26
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
|
פורום: פעילויות המועדון
12-03-08, 09:24
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
שלום, זה עתה דיברתי עם גילי ובשל נסיבות אישיות...
שלום, זה עתה דיברתי עם גילי ובשל נסיבות אישיות הוא לא יכול להתחרות עימנו.
אני יודע שמדובר בדקה ה 90, אבל אם לא יצוץ לנו מועמד, כנראה שלא נוכל להתחרות.
עדכנתי את דדי ממועדון PSI, שמארגן את המירוץ,...
|
פורום: פעילויות המועדון
11-03-08, 10:23
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
אתמול ערכנו אימון קטן וחביב.
חברינו השתפרו...
אתמול ערכנו אימון קטן וחביב.
חברינו השתפרו באופן ניכר, ויכולים לדעתי לתת הופעה שמכבדת את המועדון. אולי לא נכבוש פודיום, אך הרוח הספורטיבית של מי שבא להשתתף ניכרת, וזה מה שחשוב.
אחרי שהחברים...
|
פורום: פעילויות המועדון
10-03-08, 18:01
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
|
פורום: פעילויות המועדון
10-03-08, 16:43
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
|
פורום: פעילויות המועדון
10-03-08, 14:28
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
|
פורום: פעילויות המועדון
09-03-08, 09:47
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
עדכון:
באימון אתמול נכחו 4 אנשים -
עופר,...
עדכון:
באימון אתמול נכחו 4 אנשים -
עופר, גדעון, ליאור, ואנוכי.
אנו זקוקים לנהג נוסף, אחרת לא נוכל להתחרות. אם למישהו יש כוונה לעשות כן, נא להודיע על כך עוד היום!!!
בנוסף, אנו זקוקים למנהל קבוצה -...
|
פורום: פעילויות המועדון
08-03-08, 12:39
|
|
תגובות: 8
צפיות: 7,974
|
פורום: פעילויות המועדון
06-03-08, 18:54
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
הוראות הגעה
למגיעים מכביש 4 -
יש לרדת בצומת גן רווה, ולנסוע ישר לכיוון רחובות - צומת בית עובד.
בצומת בית עובד יש לפנות שמאלה.
בהמשך יש לפנות ימינה לכביש 412 - לכיוון רחובות.
יש להמשיך ישר, ובהמשך לפנות ימינה...
|
פורום: פעילויות המועדון
05-03-08, 18:28
|
|
תגובות: 8
צפיות: 7,974
|
פורום: פעילויות המועדון
05-03-08, 18:07
|
|
תגובות: 8
צפיות: 7,974
חשוב להדגיש ולומר -
כל חברי המועדון מוזמנים...
חשוב להדגיש ולומר -
כל חברי המועדון מוזמנים לבוא ולהתאמן.
כשנראה כמו אנחנו, ומה התוצאות, נוכל להחליט מי נכנס לקבוצה.
כרגע אם אינני טועה אנחנו פחות יותר חמישה נהגים, ואנו זקוקים גם כן ל"מאמן",...
|
פורום: פעילויות המועדון
05-03-08, 17:59
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
|
פורום: פעילויות המועדון
05-03-08, 17:50
|
|
תגובות: 8
צפיות: 7,974
אימון - יום שבת 8/3
שלום חברים,
מסלול פרו קארטינג יקדם את פנינו בברכה ביום שבת, 8/3, החל משעה 20:00. המסלול יאפשר לנו לעלות למקצים יחד, יראה לנו את הקווים הנכונים וכולי.
בואו בהמוניכם!!!
בברכה,
ציון
|
פורום: פעילויות המועדון
29-02-08, 21:27
|
|
תגובות: 6
צפיות: 8,540
|
פורום: פעילויות המועדון
25-02-08, 13:25
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
|
פורום: פעילויות המועדון
24-02-08, 22:54
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
|
פורום: פעילויות המועדון
24-02-08, 22:50
|
|
תגובות: 6
צפיות: 8,540
סקר - יום אימון לקבוצת קארטינג
לקראת מירוץ המועדונים, אני רוצה שנתארגן ונבוא יחד למסלול כדי להתאמן ולבחון את התוואי ואת הטקטיקות (בתקווה שעד אז יתפרסם התקנון).
אנא ענו על הסקר באיזה מועד תוכלו לבוא להתאמן, כדי שנוכל לתאם מול...
|
פורום: פעילויות המועדון
24-02-08, 22:47
|
|
תגובות: 27
צפיות: 20,594
|
פורום: פעילויות המועדון
20-02-08, 10:49
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
עדכונים:
מחיר ההשתתפות לקבוצה בת 5 אנשים הוא...
עדכונים:
מחיר ההשתתפות לקבוצה בת 5 אנשים הוא 550 ש"ח. הקבוצות צריכות להיות בנות 5 משתתפים, לא פחות ולא יותר, שהם חברי מועדון (עם כרטיס / משלמים על חברות למועדון) ובעלי רשיון נהיגה.
מועדי ימי אימון...
|
פורום: פעילויות המועדון
18-02-08, 10:59
|
|
תגובות: 33
צפיות: 18,670
שלום לכולם,
יש לנו כמעט כחודש להתכונן למירוץ...
שלום לכולם,
יש לנו כמעט כחודש להתכונן למירוץ הממשמש ובא.
אני ממתין בינתיים לעדכונים מהמארגנים לגבי המחירים והתקנון וכו'.
בכל אופן, כל המעוניין להשתתף, נא להתפקד באשכול זה.
בינתיים, למי שרוצה...
|
פורום: פעילויות המועדון
07-02-08, 10:30
|
|
תגובות: 39
צפיות: 21,296
מתוכנן מירוץ מועדונים בחודש מרץ - ...
מתוכנן מירוץ מועדונים בחודש מרץ -
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=191579
אין עדיין תאריך
מי שמעוניין באופן כללי - נא להתפקד באשכול.
נסעתי במסלול לא מזמן - מאוד טכני ומעניין.
|