פורום: פונטו - טכני
15-08-10, 12:47
|
|
תגובות: 7
צפיות: 5,697
|
פורום: פונטו - טכני
15-08-10, 09:33
|
|
תגובות: 7
צפיות: 5,697
הגה צריך את עזרתכם
אתמול אחרי נסיעה עצרתי שנייה ואז התחלתי ליסוע ופתאום ההגה קשה כמו אבן ,
לא הגה כוח אלא הגה שצריך להפעיל כוח בקיצור אחרי שהאוטו נרגע ועכשיו עשיתי סיבוב ההגה בסדר גמור אחרי התייעצויות הבנתי שזה החשיין...
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
03-08-10, 19:41
|
|
תגובות: 39
צפיות: 12,813
|
פורום: פונטו - טכני
30-06-10, 19:41
|
|
תגובות: 1
צפיות: 1,876
החלפת קלאץ
מחר אני אמור להחליף קלאץ
המוסכניק אמר לי פירוק והרכבה 500 ש"ח
ועוד המחיר של הקלאץ עכשיו איזה קלאץ עדיף לי לקחת הבנתי שיש כל מיני סוגים ??
איזה מחירים יש לקלאץ כמה יעלה לי בערך?
|
פורום: אודיו
02-05-10, 22:54
|
|
תגובות: 4
צפיות: 2,368
|
פורום: אודיו
02-05-10, 22:53
|
|
תגובות: 4
צפיות: 2,368
|
פורום: פונטו - טכני
02-05-10, 22:51
|
|
תגובות: 5
צפיות: 3,011
|
פורום: אודיו
01-05-10, 15:02
|
|
תגובות: 4
צפיות: 2,368
התחדשתי בזוג רמקולים
שלום התחדשתי בזוג רמקולים לדלתות מקדימה וגם שני טויטרים חדשים רציתי לדעת מה אתם חושבים על הרמקולים האלה:
http://www.nokout.co.il/Product.asp?Pid=R1653&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=3&aff=Zap&lang=he
ועוד...
|
פורום: פונטו - טכני
28-04-10, 00:53
|
|
תגובות: 17
צפיות: 8,938
|
פורום: פונטו - טכני
27-04-10, 14:45
|
|
תגובות: 17
צפיות: 8,938
לא הייתי כמה ימים בפורום
המשענת עלתה לי 90...
לא הייתי כמה ימים בפורום
המשענת עלתה לי 90 ש"ח כולל הרכבה , ההרכבה כוללת שני ברגים מאחור ושני ברגים מקדימה .
ראיתי בקשות שאני העלאה תמונות אז הלכתי וצילמתי עכשיו .
אתם יכולים להיכנס ולראות...
|
פורום: קניה
22-04-10, 01:12
|
|
תגובות: 9
צפיות: 3,147
|
פורום: פונטו - טכני
22-04-10, 00:48
|
|
תגובות: 17
צפיות: 8,938
|
פורום: פונטו - טכני
02-04-10, 21:35
|
|
תגובות: 6
צפיות: 2,966
|
פורום: פונטו - טכני
31-03-10, 15:50
|
|
תגובות: 7
צפיות: 2,745
|
פורום: פונטו - טכני
28-03-10, 15:09
|
|
תגובות: 22
צפיות: 10,295
שאלת קטנה - שמן
בפונטו ספייס 2002 צריך למלא שמן מנוע 10W/40 נכון?
ומה קיבולת המיכל?
|
פורום: פורום המועדון
27-03-10, 00:47
|
|
תגובות: 347
צפיות: 180,887
|
פורום: שיפורים וקוסמטיקה
26-03-10, 18:37
|
|
תגובות: 5
צפיות: 2,873
|
פורום: פונטו - טכני
24-03-10, 00:00
|
|
תגובות: 2
צפיות: 4,710
|
פורום: פונטו - טכני
23-03-10, 18:00
|
|
תגובות: 2
צפיות: 4,710
נורה שדולקת
שלום !!!
התחדשתי לי אתמול בספייס 2002 SX
כאשר אני מדליק את האור מופיע לי על הצג שהאור דולק, אבל מעל הנורה הזאת נידלקת לי נורה כתומה ?
עכשיו נראה לי שהנורה הזאת היא בגלל שאין לי פנסי חנייה זה...
|
פורום: יעוץ ברכישת רכב
17-03-10, 13:18
|
|
תגובות: 13
צפיות: 5,033
עזרה לגבי HGT שפורסם ביד 2
שלום !
זו ההודעה הראשונה שלי בפורום ואני מחפש פנוטו ספייס.
נתקלתי במודעה באתר יד 2 של פונטו ספייס יד 1 עם 100 אלף קילומטר הגיוני?
מישהו מחברי הפורום אולי מכיר את המוכר?
...
|