פורום: פונטו - טכני
09-12-08, 11:56
|
|
תגובות: 20
צפיות: 14,004
|
פורום: פונטו - טכני
09-12-08, 10:14
|
|
תגובות: 20
צפיות: 14,004
|
פורום: פונטו - טכני
08-12-08, 19:26
|
|
תגובות: 20
צפיות: 14,004
יש לי פונטו2002 ELX והרעידות בהגה הם בזמן שאני...
יש לי פונטו2002 ELX והרעידות בהגה הם בזמן שאני עומד גם כשאני בהילוך N D .
הטורים רוקדים בין 600 ל 1000 סלד. אז אני חושב שבאמת צריך לנקות אבל השאלה שלי היא כמה? דיברתי עם מוסך עד לוי בכפר סבא הוא...
|
פורום: פונטו - טכני
08-12-08, 14:07
|
|
תגובות: 20
צפיות: 14,004
|
פורום: פונטו - טכני
14-10-08, 18:56
|
|
תגובות: 3
צפיות: 6,543
שאלה|טורים עולים ויורדים!
שלום!
יש לי פונטו ELX 2002 ולא ממזמן התחלתי לראות שהטורים באותו מתחילים לשחק כלומר כשאני עומד ברמזור או סתם בחנייה אז הם עולים ויורדים בין 800 ל1000 עולים ויורדים מה זה אומר?
זה משגע אותי!!!...
|
פורום: פונטו - טכני
03-10-08, 18:26
|
|
תגובות: 3
צפיות: 5,131
|
פורום: פונטו - טכני
03-10-08, 17:54
|
|
תגובות: 3
צפיות: 5,131
שאלה|איזה תוסף דלק לשים?
יש לי פונטו 2002 ELX 16V ורציתי לדעת איזה תוסף דלק לשים ומתי (ק"מ,וכמות דלק)?
והאם יש לדגם שלי מערכת הזרקה של דלק למנוע?
תודה לכול מי שעוזר!
|
פורום: פונטו - טכני
28-08-08, 19:21
|
|
תגובות: 7
צפיות: 5,837
תודה
תודה לכולם ולא אין לה ציצים והיא נוסעת חלק בלי העין הרע!!!
תודה על העזרה!
|
פורום: פונטו - טכני
28-08-08, 17:34
|
|
תגובות: 7
צפיות: 5,837
שאלה|הלחצן E שנימצא ליד ההילוכים
שלום!
יש לי פונטו 2002 ELX אוטומטית ויש ליד המוט הילוכים לחצן E
קודם כול רציתי לדעת מה זה אומר ודבר שני עם אני נוסע איתו כול הזמן זה בסדר זה לא הורס את המנוע?
תודה לכול מי שעוזר!
|
פורום: פונטו - טכני
16-08-08, 16:13
|
|
תגובות: 24
צפיות: 13,860
|
פורום: פונטו - טכני
09-08-08, 20:44
|
|
תגובות: 7
צפיות: 8,008
|
פורום: פונטו - טכני
09-08-08, 13:48
|
|
תגובות: 7
צפיות: 8,008
בעיה|בעיה שיש לי בהזעקה
רציתי לדעת יש לי פונטו 2002 ELX גיר רציף והאזעקה כול פעם שאני מפעיל אותה ה4 וינקרים מתחילים לעבוד כול איזה 10 שניות בערך ואז היא מתחילה ל"צעוק" הדגם שלה זהMETA MS850
מה זה ומה עושים?
|