![]() |
מנורת הזרקה דולקת והאוטו מעלה טורים לבד.
לפני כמה שבועות עשיתי ניקוי מנוע צעדים כמו שמומלץ פה בפורום בגלל שהמנוע שלי לא שמר על טורים. וגם המנורת הזרקה נדלקה ובנוסף האוטו אוכל המון דלק.
פירקתי את המנוע צעדים וגיליתי שהוא דפוק סתומרת הבורג שיש בפנים יצא מהתושבת שלו והוא לא מתפקד. לקחתי את האוטו למוסך שטען כי צריך להחליף את כל הסעפת יניקה אז הוא החליף וכמובן שם לי מנוע צעדים חדש וגם את החיישן שיש לי המנוע צעדים. איפסתי את המחשב דרך שיש בפונטו ואחרי איפוס מלא התחלתי לנסוע. שמתי לב שכאשר המנוע של ההזרקה דולקת הטורים נורמאליים (בערך 700-900) שהיא נכבת האוטו קופץ ל 2000-3000 טורים לבד. ואולי זה פסיכולוגי אבל אני מרגיש שהסחיבה פחות טובה. האם יש משהו בכל חתיכת הברז הזאת (סעפת יניקה) שברגע ההחלפה יכול להפחית לי את כח המנוע ? ומה עוד יכולה להיות הבעיה של נורת ההזרקה ? תודה לעונים. |
איזה פונטו ??
|
דור ראשון 95
|
תבדוק איזה סעפת יניקה שמו לך .
יש שני גדלים שמתאימים 30ממ ו 32 ממ . תלוי במנוע . 1100 הגיע עם 30 ממ 1250 הגיע עם 32ממ כתוב בצד הסעפת (יתכן ולא תראה זאת בלי לפרק) . אני ממליץ לגשת לסריקה חיישנים ולא לנחש ממה הבעיה . בסוף יוצא יותר זול . יש מדריך מפורט לבניית מכשיר דיאגנוסטיקה עצמי (אני שמתי בפורום) כדאי לבנות אחד . עמית |
כן אני הולך. מצאתי מוסך בב"ש שעושה את הסריקה ב 150 ש"ח במקום 280
|
צטט:
הורדתי את הפיטר אויר וראיתי שרשום שם דגם 3044A זה אומר 30 ס"מ ? הלכתי למוסך לא מורשה ויש לו מחשב כזה של הרבה חברות. הוא ניסה לקרוא לי את המחשב ולא הצליח הוא טען שהכבלים מנותקים למרות שלדעתי המחשב שלו לא תומך בקריאה של האוטו הספיציפי הזה. כמו-כן עמית קראתי את המדריך שציינת בלינק וראיתי שמדובר על מנועי SPI ולא MPI האם המדריך עבד לך על מנוע MPI ? תודה רבה. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 10:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©