![]() |
ספייס דינימיק - מספר שאלות
שלום התחדשתי בספייס 04 דינימיק אוטומטית ורציתי לשאול מספר דברים, אני מאוד מרוצה מהרכב אבל יש שני דברים קטנים שלא תקינים ואני רוצה לטפל בהם אשמח אם תעזרו לי:
1.יש רעש של תנודות פלסטיק כאשר אני ממש לפני עצירה, הרעשים נפסקים מעט אחרי העצירה - שאלה קצת מוזרה אבל יש איזשהי דרך לאתר בדיוק מה החלק שמעט חופשי? 2.ידית פתיחת מכסה המנוע כנראה לא מתפקדת, מושכים אותה אבל המכסה מנוע לא קופץ... מה ניתן לעשות? 3.ניקיון הפלסטיקה הפנימית (דשבורד לבן בעיקר), יש חומר מסוים שאיתו כדאי להשתמש כדי שלא יפגע בפלסטיקה? תודה על העזרה. |
מזל טוב וברוך הבא למשפחה האטלקית :D:D
לגבי רעש הפלסטיק אני מאמין שמשהו רופף אם אתה שומע את זה בתוך תא נוסעים ולא מחוץ לאוטו סביר להניח שזה מדף אחורי או גב מושב אחורי בעיה נפוצה שמשמעים רעש תבדוק בפורום יש פרויקטים להתפטר מרעש זה חוץ מזה קשה מאוד לפתור בעיה של רעש כזה מאחורי מסך ומקלדת . בקשר לידית פתיחת מכסה כנראה הקפיץ התקלקל או לא יושב טוב תנסה לרסס ספריי חלודה על המנעול שבחזית הרכב אני מאמין שזה יעזור לך לגבי דשבורד אני אשית לא הייתי משתמש בכימקילים בגלל האוזון :confused: אבל חומרים אלה לדעתי גורמים לנזק פעם באודי80 הייתי משתמש בספריי ובגלל החנייה הממושכת מתחת לשמש הדשבורד נסדק ואמרו אז שזו הסיבה לדעתי מים וסבון הכי טוב תשתמש בספרי של ריח ופיקס האוטו יריח נפלא ויראה טבעי ונקי בלי כל מיני ספריים בכל אופן אני מאמין שיהיה אנשים שחולקים אתי דעה זו אני משאיר הנושא לבחירתך האישית |
בשביל לעזור לקפיץ לעבוד, יש שתי גומיות עגולות בכל פינה בתא המנוע, ממש בקצוות קורת המשקפיים. תסובב אותם קצת, שהם יוברגו מעט החוצה. זה יעזור קצת.
בגדול מכסה המנוע לא קופץ ממש ברכב הזה. הספריי של STP שנקרא SUN OF A GUN, בקבוק צהוב יעשה את העבודה בצורה מעולה. גם מגן על הפלסטיקים לאורך זמן. ממליץ בחום. לגבי הרעשי פלסטיק, מהיכן הם מגיעים? |
תודה לשניכם,
1. לגבי הגומיות בצידי תא המנוע, אני אבדוק מקווה שיעזור. 2. לגבי הבקבוק הצהוב, יש לי אותו (האמת חדש מעולם לא השתמשתי - טוב לדעת שהוא מומלץ) ואני אנסה. 3. לגבי הרעשים, היום שמתי לב שזה מגיע מהאזור שמתחת לנוסע שליד הנהג, באיזור הצד של הקונסולה המרכזית. העניין הוא שלחיצה על כל הפלסטיקה באזור ההוא לא משתיקה את הרעש שכנראה נובע ממשהו פנימי שאין גישה אליו כל כך. הרעשים הם בזמן עצירה ובדרך כלל נעלמים 2 3 שניות לאחר העצירה. בנוסף הם מופיעים בזמן העברה ל-PARKING. זה מאוד מציק האמת מקווה לפתור את העניין מהר, אשמח לרעיונות. |
אני מציע שתחפש לך משהו רופף בתוך תא הכפפות
|
אולי ישנה גם תושבת מנוע עייפה שגורמת למנוע לרקד יותר ולהרעיד איתו את כל הרכב?
|
כמה עדכונים...
עדין לא מצאתי מה מרעיש... אבל אני כן יודע שאם הטורים עולים מעט (מגיעים ל900 במקום על 800 שהם מתייצבים עליהם כשעומדים ב - D) אז הרעש המעצבן הזה מפסיק.
יש קשר בין התופעה הזאת להסבר הרעש? פשוט אין שום חלק פלסטי רופף והרעש כאילו מגיע מתוך הקונסולה המרכזית. העניין הוא שהבנתי שאין אפשרות לשנות את הטורים - המחשב שולט עליהם, וחוץ מזה שככה הטורים צריכים להיות. אני רוצה לציין שמלבד הרעש המציק הזה המנוע שקט והרכב כאילו לא מונע בזמן עמידה. עוד תופעה בנוגע לטורים, לקראת עצירה הם יורדים ל600 ואז מהר מתייצבים ל800, גם זו התנהגות נורמלית של תיבת ההילוכים הרציפה על פי מה שנאמר לי - האם זה נכון? בזמן הירידה לטורים 600 רעש הפלסטיק יותר חזר אבל שוב זה בדיוק לשניה אחת. אשמח לתגובות. |
הירידה הטורים נובעת כנראה מבית מצערת מלוכלכת.
מציע לגשת למוסך ושיבדוק תושבות מנוע. |
אוקיי...
יום שני על הבוקר אני במוסך לצורך החלפת תרמוסטט (עדיין המקורי של הרכב ומראה סימנים של בלאי), אני אומר לו לבדוק את הדברים הללו.
אגב כמה אמור לעלות לי החלפה של תרמוסטט יחד עם הבית שלו? |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:33. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©