![]() |
אתם מגדירים את הפונטו שלכם כרכב אמין?
לא הכי טכני שבעולם, אבל עדיין מסקרן אותי
יש לי פיאט פונטו קצת יותר מחצי שנה, וביקרנו דיי הרבה במוסך ונפרדנו כבר מכמה אלפים מאז הקנייה - מנוע הגה חשמלי, סטרטר, נזילת מים לא ידועה וראש מנוע. (לא כולל עוד כל מיני תיקונים שאני מגדיר כבלאי כמו גומיה לצירייה, מכה באגן שמן ומצבר ולא מייחס אותם לאוטו) אבל מתעוררת בי השאלה האם זה עוד ימשיך או שסיימתי עם הצרות? איך אתם מגדירים את הפונטו שלכם? אמינה? אתם ניכנסים איתה הרבה למוסכים? מדובר על פונטו ספייס 2002 16V תודה על התגובות |
אמינה ביחסית לרכבים אחרים.
לשאלתך האם זה יפסק? אז כן. זאת התשובה. רכבי איטליה רגישים מאוד לטיפולים לא נכונים או טיפולים שלא בזמן. אם תטפל ברכב (במיוחד קודמך והידיים לפני) כמו שצריך, אז לא צריכה להיות שום בעיה. אך תשכח בכל זאת שמדובר במכונה דינמית שיש בה תנועות של מרכיבים ובהם יש בלאי טבעי. |
אוקיי
תודה על התגובה, ומכאן זה מביא אותי לשאלה הבאה (מכיוון שלא ראיתי במקום אחר בפורום)
מהם הטיפולים שצריך לעשות? אני רואה אנשים כותבים "טיפול גדול 20K" וכאלה. השאלה שלי היא מה לעשות בטיפולים רגילים של 10K ומתי לעשות טיפולים יותר מקיפים ונרחבים? תודה |
אני מעיין הרבה בפורום.
מערכות הגה מיתקלקלות (פונטו)וריטורים מרעישים(פונטו)תושבות מנוע יקרות הולכות(פונטו)ראש מנוע רגיש ולא מחזיק(פונטו),ועוד כול מיני בעיות ,יותר מידי מחלות כרוניות לדגם אחד.אני לא היתי מחזיק כזה אוטו.
|
בעיות הגה - מסכים - עכשיו נפתר בסכום סימלי בזכות בן במוסך מורשה בנתניה
וריאטור - בעיה בדגם HGT בלבד תושבות מנוע - החלפתי בשלי שקניתי את הרכב, יצא לי עם עוד כל מיני דברים קטנים כולל פראפלו 700 ש"ח במורשה (תושבת עליונה) ראש מנוע - בעיות כשאנשים לא מטפלים/שומרים כמו שצריך יש עוד בעיות מטורפות בגללם אני לא צריך להחזיק את הרכב? |
כן תימכור תיקנה אוטו נורמלי
יש הרבה מכוניות שנוסעות ונוסעות בין הטיפולים וזהו.(יפניות בעיקר)תעיין בפורום רכב כללי ,ושם תיראה שבעיות יש לכולם כי נוסעים ,אין מה לעשות.אבל בעיות סידרתיות שהגיעו להיתיעצות בתביעות וכו יש רק לפונטו,והגה?מזה .
|
בעיות כרוניות הן כתוצאה מטיפול לקוי ולא בזמן .בואו נהיה קצת קונקריטים מה אחוז אנשים שיש להם 100 אלף שקל ורצים לקנות רכב חדש מחברה והולכים על פיאט פונטו ???!?!!
אחוז זה מזערי ואולי לא קיים מכוניות פיאט ברובם מכוניות שנקנו כרכב חברה או השכרה או ליסינג וכולני יודעים משמעות הדבר ואיך מתייחסים לרכב כזה בנהיגה וגם בטיפולים לכן אחרי תקופה הבלאי יהיה מואץ ואנחנו נסבול מזה לכן שאומרים להתחרק ממכוניות שהיד האחרונה לפחות לא פרטית זה לא סתם גם אם המחיר מאוד מפתה . לא כל מה שנוצץ זהב לגבי פותח השרשור בכדי לתת ציון אמינות צריך להשוות אמינות ביחס למחיר לירידת ערך ולקטגוריה של הרכב לדעתי הפונטו הכי אמין במחיר מאוד זול קל לטיפול ובעל הנדסה כיפית ולא מסובכת וצעירה ולא רלוונטי להשוות לשאר מכוניות למשל טויוטה יאריס 2002 עולה כ47אלף שקל הייתי קונה 3 פונטו ספייס אותה שנה פולו 2002 עולה 35500ש"ח פיגו 206 אותו דבר בעלת מחיר מופקע לא לשכוח בכלל שהספייס היא מרווחת מכולם |
צטט:
אני לא הולך להתווכח על האמינות של רכבים יפניים מול פיאט, אני אישית גם מאמין שרכבים יפניים יותר אמינים, פיאט פונטו זה רכב זול, הנועד להיות קל לתחזוקה, זול חסכוני ואמין. אך אנו בארץ ישראל, אשר אושקים אותנו מכל כיוון (גם המחיר המטורף של ה-500 שאמורה להיות זולה מהפנדה בגרסה הנמוכה שלה) ולכן הכל נהיה יקר יותר, הטיפולים והמחיר. אז קיבלנו רכב חסכוני בלבד, כי את הטיפולים הזולים והמחיר הזול לא קיבלנו. Welcome to Israel |
כנס לקרספורום
תעשה חיפוס על "הגה"תיראה רוב בעיות הגה זה פונטו.תעשה חיפוס "וריטור",גם פונטו,"ראש מנוע",פיאט.מה זה ,לא מספיק?
|
בעיות ההגה בפונטו זה בעיה נפוצה, בגלל זה היא עולה הרבה בפורומים, זאת אכן תקלה בכל רכבי הפונטו ושוב ניתן לתיקון בעלות סימלית.
אני לא מבין למה אתה חוזר על הוריאטור, הבחור שפתח את השרשור מדבר בכלל על הפונטו ELX, זה כמו שאני יגיד שיש לפונטו בעייה שאין שעון חום, בגלל שבדגם ה-s אין וזאת למרות שבשאר יש. אין וריאטור, אלה רק בדגמי ה-HGT. (אגב זאת גם בעייה ברכבי אלפא רומאו, לא רק ב-HGT). הרבה בעיות ראש מנוע - נובע מקמצנות/חוסר ידע ואו חוסר רצון לטפל ברכב כמו שצריך, כמה קשה למלות פראפלו ולבדוק מידי פעם את מפלס המיים. וכאשר יש טיפול טיימינג לבדוק את המערכת ולהחליף חלקים זניחים בשביל למנוע תקלות. מכל הבעיות של הראש מנוע, כמה טיפלו ברכב כמו שצריך? אשמח לדעת :) |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©