![]() |
N.G.R
איפה משיגים N.G.R משומש במצב טוב לפונטו 96 ידנית , 1600 סמ'ק
|
אתה מתכוון אולי ל-EGR?
ואם לא, מה תפקידו של החלק? |
NGR
NGR הוא החלק מווסט את האוויר שנכנס למנוע או משהוא כזה.
בכל מקרה האוטו נכבה כל הזמן בנסיעה בעיר (לא בנסיעה מהירה ) :confused::confused: |
זה ניקרא שסתום EGR וכניראה הוא זקוק לניקוי, אותו דבר אצלי.
יתכן גם שיש לך בעיה בחיישן ספידומטר, אותו דבר אצלי. בחיפושיי אחר החלקים הללו, אין להשיג כאלה מקוריים אני מחפש די הרבה זמן ואין בנימצא כאלה. |
יכול להיות שזה באמת EGR ולא NGR ופשוט לא הבנתי את המבטא הרוסי הכבד של המוסכניק שלי. בכל מקרה הבעיה אובחנה בבדיקת מחשב ולצערי זה לא ענייו של ניכוי. אפשר להשיג את החלק הזה בדרכים עקלקלות (ואדי ג'וז וכדומה) אבל אולי יש למשהוא רעיון יותר מעשי?
|
שלום elvis,
אצלי זה גם אובחן בבדיקת מחשב. אבל לי אמרו שהחיישן ספידומטר תקול ולכן הרכב כבה. ובדרך אגב אמרו לי "שיתכן ששסתום EGR סתום וצריך לבצע ניקוי" מה שאומר שאת השסתום הזה אי אפשר לאבחן דרך מחשב, כי אם כן מנהל המוסך (חיים) היה אומר לי בוודאות על השסתום התקול. אגב, דגם רכבך הוא ELX ולא SLX. |
מהמר על חיישן ספידומטר תקול - גש למורשה אחר לקבלת חוות דעת שניה.
שלא תחליף חלק שאין צורך וודאי להחליפו. *שימו לב חברים יקרים - מדובר בבעיה נפוצה - אבקש להדגיש את חשיבות הסיליקון לאיטום לאחר הרכבת חיישן ספידומטר חדש, חיישן הספידומטר רגיש למים ובמגע איתם הוא מתקלקל, על כן כל שלולית קטנה או טיפת מים יכולה לקלקל אותו, על כן מי שהחליף או עתיד להחליף נא לוודא שאתם או מי מטעמם מורח סיליקון בנדיבות על כל אזור החיישן ומעליו (היכן שיוצא החיווט ממנו) לאיטום. |
שלום לכולם!
המוסכניק שלי קצת יותר מבין ממני (הוא דיאגנוזר בחסד עליון) ולכן הוא אכן ניקה את הE.G.R אך ללא הועיל.בכל מקרה מענין לדעת האם הסימפטומים של E.G.R תקול זהים ממש לאלו של חיישן ספידומטר תקול? חשוב לציין שעוד לפני שהאוטו התחיל להכבות לי כל הזמן , נדלק לי האור של האינג'קטור לסרוגין על לוח השעונים והוא עדין דולק. לפני שנתיים ,דרך אגב, זה דלק בגלל חישן מצערת תקול שתוקן. נ.ב. תודה לכולם על העזרה והרעיונות
|
לmoty003
E.G.R חדש עולה 2400 שקל ומשומש נא בין 300 ל500 שקל לא כולל עבודה. חישן ספידומטר עולה 700 שקל במוסך שרות של פיאט. בירושלים תמצא הכל...
|
אני לא מבין איפה הייתי לא ברור,
וזה שאתה מצדד במוסכניק שלך הכל טוב ויפה ואני מעריך זאת מאוד, עם זאת כאשר אני עונה לאדם בשרשור, אין ניצב בפניי רק אותו פותח שרשור, אלא אלה העתידים להביט בשרשור בעתיד על מנת לנסות ולפתור להם בעיות כאלה או אחרות. על כן אחזור ואדגיש - גש לחוות דעת שניה במוסך מורשה אחר (מבלי שתאמר להם כמובן שזה חיישן EGR) ותן להם לבדוק את הרכב בחיבור למכשיר האקזמינר. כבר שמעתי מוסכניקים מומחים שהרכב הגיע אלי אחרי החלפת מאה חיישנים ועדיין מזייף, והנהג עוד שניה מתאבד, ובסוף ניתוק המינוס מהמצבר לחמש דקות פתר לו את הבעיה. גש לחוות דעת שניה - אני יודע למה אני מבקש ממך את זה, הסמפטומים בדרך כלל הם לכיוון חיישן ספידומטר ובדרך כלל החיישן שאתה מדבר עליו לא מתקלקל (מבלי לקחת בחשבון סטיות תקן). בנושא בו עסקינן למען הסר ספק והבהרה - הדיאגנוזקה תיהיה רק דרך מכשיר האקזמינר ועל כן השערות הן יפות אך רחוקות מלדייק. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©