![]() |
מס' שאלות בקשר לפנדה
שלום לכולם,
אני חדש בפיאט וחדש פה. לא מכבר קניתי פיאט פנדה שנת 2007 ידנית, השכרה לשעבר ויש לי מס' שאלות: 1. על מד הסל"ד אין קו אדום. האם אכן אפשר למשוך עד סוף השעון? (לא שאני אעשה זאת - רק קצת מטריד אותי לא לדעת איפה הקו האדום). 2. מאוד קשה לראות כמה מים יש ברדיאטור דרך מיכל העודפים/פתח המילוי, האם יש לכם שיטה אחרת לראות כמה מים יש? (פנס? מדיד חיצוני?) ובנוסף האם והיכן ניתן לקנות את נוזל הקירור של פיאט (פראפלו). 3. כאשר אני מניע את הרכב - הרבה פעמים קורה לי שהסטרטר צועק (כמו שמנסים להניע כאשר הרכב מונע כבר) - ניסיתי לעשות סטרטרים קצרים כמה שאפשר אבל עדיין אני שומע את הרעש ואני משער שיש פה נזק גם. האם מישהו מכיר את הבעיה הזו? תודה מראש על התשובות. |
1. הספק מירבי של 60 כ"ס מגיע ב 5000 סל"ד, אין טעם למשוך מעבר לזה. מנתק מגיע מעל 6000.
2. מיכל העיבוי דווקא שקוף למדי וכאשר נוזל הקירור הוא ורוד כמו שצריך להיות אין בעיה לראות אותו היטב דרך המיכל. פראפלו מגיע לא מדולל ויש לדלל אותו במים מזוקקים. אפשר להשתמש בנוזל של פיז'ו או פולקסווגן שמגיע כבר מדולל. אגב, אם לא מדובר בהחלפת הנוזל כולו אלא במחסור קטן (מעט מתחת קו המינימום כאשר הרכב קר), אפשר להוסיף מעט מים מזוקקים עד שהנוזל מגיע לקו בין מינימום למקסימום. ספר הרכב - כאן: http://www.fiat.co.il/uploaded/files/fiat_book_2.pdf |
תודה על התשובות.
האם נתקלת בבעיה שציינתי במס' 3? |
סטרטר צועק
צריך לפרק את הסטרטר וליבדוק.יכול להיות מ"ס סיבות,או שגלגל שינים גדול על הגלגל תנופה נישחק (ניפגע),או שגלגל שינים קטן חלק מהבנדיקס(מהסטרטר)שמישתלב בגלגל הגדול פגוע,יש ליבדוק שהשינים שלמות וניראות טוב.יכול להיות גם (במידה והשינים ניראות טוב)שהמיסב של הבנדיקס(בסטרטר עצמו)מחליק ,יש שם פטנט פרילופ (ניתפס רק בכיוון סיבוב להנעה).ליפעמים עקב שחיקת הזולים הוא מחליק בהנעה ונישמע מזעזע,לסיכום לפרק סטרטר וליבדוק.
|
מנורה רברס לא עובד
מנורה רברס לא עובד
בדקתי מנוראה תקינה וגם פאוז מה יכל להיות פנדה אוטומת 2008 |
אצלי יש על הגיר יוניט
תיבדוק שנותן מינוס שאתה ברורס .
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©