מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   יעוץ ברכישת רכב (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=40)
-   -   יעוץ - אונו 5\4\93? הזרקה\קרבורטור? (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=8985)

UNO 24-03-10 20:35

יעוץ - אונו 5\4\93? הזרקה\קרבורטור?
 
שלום לכולם.
עיינתי בפורום באשכול אם המפרט הטכני והתמונות על השנתונים של האונו ומה מגיע אם האוטו במקור בכל מודל.
כמו כן עיינתי גם בהרבה אשכולות אחרים ששואלים באיזה דגם מגיע האונו אם קרב' , הזרקה , נפח וכד'.
עדין אני רוצה יעוץ כללי מחברי האתר המנוסים לגבי הרכב.
הבנתי שהאונו 1000 מגיע אם קרב', 4 הילוכים , מה שמעלה את רמת האמינות של האוטו והפשטות שלו.
ופשטות זה טוב!
כמו כן הבנתי שיש את האונו 1.100 שגם היא מצויידת בקרב', 5 הילוכים, ומיכלולי מנוע פשוטים למדי וללא חיישנים למיניהם, בדיוק כמו האונו 1000.
האונו 1400 הזרקה מגיע אם כל מיני חישנים למיניהם שאם הם נהרסים הם יכולים לעלות כמו הרכב עצמו, שלא לדבר על תיקון של ההזרקה.

קראתי שלא ממש כדי להיתקרב ל1400 וכדי להיתמקד בנפחים 1000 ו1.100 (מנועים פשוטים ללא חישנים ובעלי קרב').
מה דעתכם בנושא?
איך ה1.100 נוסעת בהשוואה ל1000?
האם הטיפולים לרכב כזה יקרים?
הרכב מגיב טוב ובזריזות בעיר\מחוץ לעיר?
יש לאונו מחלות ידועות?
כמה קילומטראז' רכב כזה יכול לעשות?
איזה שנתונים בארץ מגיעים אם מנוע 1000 קרב', ואיזה אם מנוע 1.100 קרב', ואיזה אם המנוע 1400 הזרקה?

תודה מראש.

liorwohl 24-03-10 20:57

ה1000 בכלל לא כזה איטי, היתה לי 1.0 ועכשיו פונטו עם 60 כ"ס ואת האמת האונו הרגישה יותר זריזה. כנראה שזה רק תחושה אבל זה מה שחשוב :twisted:

אבל עדיף את ה1100 אם אתה מוצא אחת טובה, עוד כוח ועוד הילוך זה "בחינם" לא יותר מסובך ולא יותר יקר ואין לזה שום חסרון בעקרון...
אבל אם אתה מוצא 1000 במצב מצויין אז כבר תקנה ואל תחכה למצוא 1100.

1.4 לא כדאי בגלל המנוע עצמו ולא בגלל ההזרקה, יש גם 1.1 או 1.0 עם הזרקה ולא קרבורטור. (כל אוטו מ94 ומעלה הוא עם הזרקה, שנת 94 מותר לו אבל לזהם בטסט, 95 ומעלה עובר בדיקה מחמירה יותר)

אבל לפי דעתי עדיף הזרקה ועדיף דגם שהוא עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית, הדברים האלה לא מתקלקלים כל יום כמו שעושים מזה לפעמים והנוחות היא פי 10000000 יותר טובה.

באונו כל בוקר הייתי צריך לשים צ'וק ותמיד בעצירה הראשונה אחרי שכבר הייתי מכניס תצ'וק אז האוטו היה נכבה ונדלק מיד (בלי צ'וק) וכל כניסה לאוטו עם אנשים זה תהליך של מתיחות לכל הדלתות.. עכשיו יש לי אוטו נורמלי שלא צריך להתעסק בשטויות האלה כל נסיעה, זה הרבה יותר כיף. התקלות בדברים האלה נדירות וחבל שלא יהיה לך, לפי דעתי.

asaf123 24-03-10 21:11

לכל האונואים יש מחלה של משולשים.
וסביר שהוחלפו המקוריים בתחליפיים כבר .
להישתמש אך ורק בנוזל קירור יעודי.
ברקסים לא הכי הכי אלה אם אתה רוצה להכנס לפרוייקט ברקסים כמו אצלי.
בולמי זעזוים קצת קשים.
אצלי הקשתי אותם עוד.
והנמכתי.
אני אישית מעדיף משמעותית את ה1400.
אוטו קצת רגיש אבל מדהים .
ואם מטופל כמו שצריך מגיע לכל מקום שרק תרצה.

UNO 24-03-10 21:12

צטט:

במקור פורסם על ידי liorwohl (הודעה 66789)

(כל אוטו מ94 ומעלה הוא עם הזרקה, שנת 94 מותר לו אבל לזהם בטסט, 95 ומעלה עובר בדיקה מחמירה יותר)

כל אוטו או כל אונו משנת 94 הוא אם הזרקה? לא הבנתי...
מה זאת אומרת שנת 94 מותר לו?

אני לא מיתלהב מהחלונות חשמל ושאר הירקות שרשמת. אתה צודק אבל זה לא הכי הכרחי.

צ'וק זה שטויות לדעתי.

liorwohl 24-03-10 21:23

כל אוטו מ94 ומעלה היה חייב הזרקה. אין 94+ עם קרבורטור.
(כל אוטו, לא רק אונו)

בפיאט משכו את זה עד השנה האחרונה ולכן
כל אונו 93 ומטה תהיה עם קרבורטור.
כל אונו 94 ומעלה תהיה עם הזרקה.
בכלל לא קשור ל1000 או 1400. יש 1000 עם הזרקה ויש 1400 עם קרבורטור ולהפך.

לכן אם אתה רוצה קרבורטור קנה אונו משנת 93.

ההערה שלי בקשר לשנת 94 בלבד היא שיש הזרקה אבל בטסט בודקים את הזיהום אוויר כמו לרכב עם קרבורטור. ככה שאתה יכול בשנת 94 לזהם כמה שאתה רוצה ואפילו לעשות הסבה לקרבורטור אם מתחילות בעיות.

upetar 24-03-10 22:19

לי היתה סקודה 94 עים קרבורטור
 
ואני יודע על עוד כמה מכוניות.אבל בגדול זה נכון ,ובאונו בשנת 94 עברו להזרקה חד נקודתית שמזהמת יותר ומדויקת פחות מהזרקה רב נקודתית(מזרק לכול צילינדר)כפי שמקובל עד היום.זו הסיבה לגמישות בטסט.(מנוע קרבורטור בפיאט חזק יותר ממנוע הזרקה חד נקודתי.אמין יותר ,וזול יותר לאחזקה).

UNO 25-03-10 01:19

צטט:

במקור פורסם על ידי liorwohl (הודעה 66797)

כל אונו 93 ומטה תהיה עם קרבורטור.
כל אונו 94 ומעלה תהיה עם הזרקה.
בכלל לא קשור ל1000 או 1400. יש 1000 עם הזרקה ויש 1400 עם קרבורטור ולהפך.

לכן אם אתה רוצה קרבורטור קנה אונו משנת 93.

חידשת לי.
לא ידעתי שיש אונו מיתחת למודל 94 אם מנוע 1400 קרב'.
האם המנועים 1000 ו 1.100 קרב', אמינים יותר מה1400 קרב'?

לדעתכם באונו קרב' עדיף על הזרקה?
על איזה נפח ומערכת דלק ההיתם ממליצים באונו?

אגב,
עד איזו שנה יצרו את האונו?

תודה.

UNO 25-03-10 01:20

צטט:

במקור פורסם על ידי upetar (הודעה 66803)
ואני יודע על עוד כמה מכוניות.אבל בגדול זה נכון ,ובאונו בשנת 94 עברו להזרקה חד נקודתית שמזהמת יותר ומדויקת פחות מהזרקה רב נקודתית(מזרק לכול צילינדר)כפי שמקובל עד היום.זו הסיבה לגמישות בטסט.(מנוע קרבורטור בפיאט חזק יותר ממנוע הזרקה חד נקודתי.אמין יותר ,וזול יותר לאחזקה).

אפשר לדעת על סמך מה אתה אומר שהקרב' יותר חזק מההזרקה?
זה נישמע מוזר.:rolleyes:

upetar 25-03-10 02:20

על סמך נתונים טכנים בספרות מיקצועית
 
וכדאי לך גם לעיין בשירשורים וחוות דעת של הרבה חברי פורום זה ופורומים אחרים ותיקים ומנוסים ,העינין כבר ניטחן הרבה.(ואמרתי שמנוע קרבורטור יותר חזק מאותו מנוע עים הזרקה חד נקודתית)שים לב.

ארילו 25-03-10 08:53

יופיטר צודק. מבחינה טכנית המנועים עם הקרבורטורים חזקים יותר.

יש גם אונו מוזרקות לפני 94, בדגם המפואר.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:19.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©