![]() |
פונטו 96 - הרכב מתחמם, אשמח לעזרה (ככה מנסחים כותרת)
הי לכולם-
ברשותי פיאט פונטו שנת 96, האוטו עבר בחצי שנה האחרונה שיפוץ ראש מנוע והחלפת משאבת מים. מאז שיפוץ ראש המנוע המדדים של החום השתנו. עד לשיפוץ -בנסיעה בינעירונית הסקאלה של החום עמדה על רבע, כיום היא מגיעה בסוף נסיעה לחצי- עובדה שכבר לא ברורה ומטרידה את מנוחתי בכל פעם שאני עולה על הכביש... בשלושה ימים האחרונים הרכב מתחמם בצורה קיצונית, אחרי 10 דקות על הכביש הסקאלה מגיעה לחצי !בבקשה אני נואשת לעזרה- האם מישהו יכול להעלות על דעתו מדוע זה קורה וכיצד אפשר להחזיר את המצב לקדמותו? אני מרגישה חוסר ביטחון לצאת עם הרכב לכביש ופשוט לא נוסעת בו מרוב פחד. אציין שהרכב שמור ומטופל, כמו כן החלפתי את מיכל האידוי מפלסטיק לפני שבועיים לא מבינה מה נסגר עם הרכב שלי, ואני באמת אובדת עצות אשמח לתשובות ולעזרה! הילה המיואשת |
מתערב שעוד כמה דקות איש המערות יראה את ההודעה הזאתי וינעל את ההודעה:D
|
ינעל?
כלומר?
מי זה איש המערות? |
אם אני לא טועה ודיברנו על זה בעבר.
הסבירו לי שבפונטו דור 1 הטווח האופטמלי של המד חום הוא בין רבע לחצי. האם הוא עולה מעל החצי? אם לא אז ככל הנראה הכל טוב, האוטו גם צריך לעבוד אם כבר יותר טוב כי הוא בטמפרטורת עבודה אופטימלית שזה החצי. אבל תחכי לתשובה ממישהו יותר מבין על הרכב. |
מה דחוף כול כך
לדעתי סוף סוף יש לנו פונטו שעובדת כמו שצריך,מד החום צריך לעלות לחצי ולהעצר שם ולא משנה עליה ,ירידה, או ימים קרים.ומכיון שעכשיו ימים קצת חמים ,המנוע מגיע מהר יותר לט"מ עבודה.
|
מה שדחוף היא העובדה שהאוטו מגיע אחרי 10 דקות בלבד לחצי ואף עולה מעבר לחצי שמצב של עמידה ברמזורים לדוגמה...
המצב שאני מציגה הוא לא אופטימלי מבחינת הרכב האישי שלי, אף פעם לא התחמם מהר כ"כ והגיע גבוה כ"כ... |
כפי שאמרו קודמי, איש המערות היה נועל את השרשור ולו רק בגלל השימוש במילה דחוף. לצערנו, דחוף יש רק בבית חולים ועל הדלת בכניסה לקניון. אני, קמתי על הצד הטוב עם כוס קפה ביד אז יצא טוב. קראי בבקשה את כללי הפורום, הם שם בכדי שיהיה נעים לכולנו :)
בכל מקרה, אם החום אינו עולה מעל לחצי אז הכל בסדר. כנראה שטרם התיקון לא היה מותקן תרמוסטט ברכב ולכן הוא תמיד היה "קר" וזה רע. כעת לאחר שהמוסך "יישר קו" והכניס תרמוסטט, הרכב מגיע לטמפרטורה הנכונה מהר יותר (וזה טוב) וגם שומר עליה (שזה גם טוב). ככל הנראה הבעיה היא בך, שהתרגלת לנסוע עם רכב "תקין" ועכשיו ש"קלקלו" לך אותו את מפחדת. עקבי שהחום אינו עובר את החצי שם הוא אמור להיות עם משחק קל מאוד כלפי מטה וסעי לשלום. עריכה: עכשיו כשאת אומרת שהטמפרטורה עולה מעל לחצי הייתי מציע לך לבדוק שיש נוזל קירור ולטייל למוסך המועדף. לפעמים הבעיה היא בחיישן שרק מציג כאילו החום גבוה (קרה לחבר) למרות שהכל תקין ולפעמים מדובר על בעיה אמיתית. |
תודה לכולם על התגובות המהירות, וכמובן- קבלו את התנצלותי על פגיעה בחוקי הפורום
זה נעשה בתמימות לב... מישהו מהעונים כתב שאולי יש " בעיה אמיתית.". זה בדיוק מה שאני רוצה לדעת- אילו בעיות יכולות לגרום למצב כזה? והאם במוסך לא מורשה יוכלו לעלות על הבעיה אם היא קיימת..? |
ערב טוב הילה, אפשר רק לקבל תשובה מדוייקת? עולה מעל החצי או לא עולה? אם עולה אז כמה?
קצת מעל החצי או קרוב ל 3/4? |
עולה קצת מעל לחצי מכיוון שאני מכבה את הרכב ולא מאפשרת לו לעלות יותר...
כשאני נוסעת בכביש מהיר, הוא עומד יפה ואף יורד מתחת לחצי, אך כשאני עומדת ברמזור- הוא מתחמת במהירות ועולה קצת מעל לחצי.. זה מצב ביש, כי אני לא יודעת לצפות מה יהיה בנסיעה הבאה, או בנסיעה ארוכה/ פקוקה וכו' |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:40. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©