![]() |
פונטו GT וסיאט איביזה - דריפטים ביוון
|
ומה זה מלמד אותנו? לפי הרעש וההתנהגות פשוט דחפו שם חתיכת דיקט מתחת לצמיגים האחוריים, מה שגורם ל"דריפט". רק שלא כמו דריפט אמיתי שנוצר ע"י כוח שמועבר בצמיגים האחוריים- זה סתם איבוד אחיזה באחורי בצורה נשלטת.
ואגב, בכל הקשור להתנהגות כביש- מהמפעל הHGT עדיפה בהרבה על הGT. לגבי אספקטים אחרים ולרבות מנוע, זה כבר סיפור אחר. |
אמנם החלקה נשלטת אבל נשלטת בצורה מופתית. וזה ממש ממש יפה
|
אתה חייב להתחכם? לא הבאתי כאן הוכחה חותכת שפונטו GT אוכלת את ה HGT (שכידוע ב 6 יותר צעירה ממנה..) בכל ההיבטים.
נתתי לכם סרטון פשוט ונחמד על איביזה ו GT.. אז נכון, זה לא דריפט נטו שנעשה במסלול עם מכוניות שנבנות במיוחד לדריפטים תוך התחשבות במתלים, בצמיגים, ברדיוס סיבוב ההגה ובכח שמופעל עליו בזמן הפנייה עצמה ועוד גורמים רבים אחרים אבל תודה, זה יפה לראות וזה גם לא כ"כ פשוט לשלוט ברכב סטוק (פחות או יותר) בדריפט. |
סרטון יפה.
|
סליחה שאני משטלת טיפה אבל תיראה את הסירטון הבא.
http://www.youtube.com/watch?v=f-iGF...eature=related |
מצאת השוואה.. אינטגרה R לעומת סיאט איביזה ופונטו GT..
למרות שאני מאמין שהוא לא עשה את זה בכוונה תחילה ופשוט היה לו מזל מטורף שהוא לא עף לגדרות. אבל.. מה באת בדיוק להראות לנו כאן עם הסרטון של הסיויק? שיש לה בלם יד? :) |
צטט:
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©