מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   התייעצות לפני כניסה למוסך (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=8497)

dodihob 25-01-10 23:43

התייעצות לפני כניסה למוסך
 
טוב הרכב כמו שרובכם יודעים פונטו ספייס ELX ידנית
מחר אני הולך למוסך לבצע טיימינג, דיסקים + רפידות בלם קידמיות, לטפל בבעיה בברקס.
עכשיו אני רוצה להיות סגור על הדברים שצריך להחליף "תוך כדי" בטיפול.
טיימינג:
1.לבדוק שמחליפים את המותחן (מיסב)
2. להחליף מחזירי שמן
3. משאבת מים
4. לבדוק טרמוסטט

יש עוד משהו שכדאי להחליף עם הטיימינג כל עוד אנחנו באיזור?
מה עוד צריכים להחליף כטיפול שנתי?
1. שמן + פילטר שמן
2. פילטר אוויר
3. ....

תודה רבה לכל העוזרים
ערן

raanan_t 26-01-10 02:18

תרמוסטט נמצא בצד השני של המנוע ולא בטוח שחייב להחליפו. אם אין בעיות של מנוע שסובל מ"קור" או משהו דומה אין סיבה. אצלי גיליתי שביציאה לכביש המהיר ישנה ירידה של פס אחד על מד הטמפרטורה.
אצתי רצתי לשמשון שיחליף וכעת לא רק שאין ירידה אלא גם הרכב מגיע לטמפרטורת העבודה מהר יותר. היה מפתיע לראות כי התרמוסטט היה נראה חדש (בלי אבנית ו\או משקעים אחרים) אך עדיין לא תפקד טוב.

יש לבדוק רצועת אביזרים ופקק מים ליד הטיימינג (שווה להחליף).

ברא 26-01-10 14:45

+1
 
+1 פקקי נס קפה כלומר פקקי מים בצד של הטיימנג

idango 26-01-10 23:32

תחליף וריאטור :wink:

BentzZz 27-01-10 00:18

ותושבות

dodihob 27-01-10 00:37

חשבתי על הדרך לעשות הסבה ל-1.8...
אבל אם כבר אז עדיף ל2.0 20vt לא?

*** בסוף לא התעוררתי היום, מחר על הבוקר אני בדרכי למוסך
Wish me Luck!
אגב לכל המצפים למינייהם הקונסולה מתעכבת...:(

idango 27-01-10 00:48

1 צירוף קובץ(ים)
בנצ כבר חשב על התוספת הבאה שלך :

dodihob 27-01-10 18:26

טוב, אז תוצאות הטיפול:
טיימינג הוחלף כולל מותחן
הוחלפה משאבת מים (שהייתה נראית מצויין - ללא חלודה, אך לא הסתובבה חלק)
מחזירי שמן - לא הוחלפו, חיים אמר שמיותר
פקק נס קפה הוחלף (התחילה להיווצר חלודה)
הוחלף לשמן גיר של פיג'ו סיטרואן
הוחלפו רפידות קידמיות אחוריות ברקסים
הוחלף שמן ברקסים
הוחלף שמן מנוע + פילטר.

2 דברים שהתבאסתי מהם:
1. יש חור באגזוז, כל האגזוז מתחיל להחליד והחלפה של כל הצינור (דוד אמצעי ואחורי) זה 2000 ש"ח
2. לאחר הטיפול הופיע תקלה לא קשורה. לאחר סיבוב קצר הופיע הנורה של ההזרקה, ובבדיקת מחשב הופיעו אם אני זוכר נכון הסיבות הנ"ל:
חיישן למבדה
תקלה בניצוץ 2
תקלה בניצוץ 3
ועוד סיבה אחת.
החלטנו למחוק את התקלות ולחכות ולראות אם התקלה חוזרת. עכשיו בנסיעה מידי פעם מתחילה הנורה להבהב ואז נכבית, וכך שוב ושוב. בשיחה עם חיים נצטרך שוב לבדוק מה היא התקלה עכשיו ואז לטפל בה.

ובנוסף לחפירות שלי 2 חדשות בשביל חברי הפורום:
1. לכל בעלי ה-HGT המחיר של וריאטור רשמית ירד ל-1,405 ש"ח לפני מע"מ.
2. מוסך שמשון זכה במקום הראשון! מבין כל מוסכי החברה לשנת 2009!
חיים הרבה מזל טוב! מגיע לך!

Sharon 27-01-10 18:53

יפה
ואם ניתן לשאול כמה הכל עלה, ותגדיל לעשות אם תפרט

dodihob 27-01-10 19:22

המחיר יצא גבוה משחשבתי, 3400.
עכשיו זה עוד היה סביר בשבילי לטיפול שנתי גדול לרכב, אך זה עוד לא נגמר.
במידה ואכן הבעייה היא חיישן למבדה, הבנתי החלפה של חיישן היא 1100 ש"ח במורשה לפי חיפוש.
אין סיכוי שאני משלם על החיישן עצמו 800 ש"ח. במידה וזה באמת החיישן אני מזמין מחו"ל.
האם החלפה של החיישן מסובכת?
האם מישהו יודע להחליף? רענן?:rolleyes:


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:37.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©