מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   גרנדה פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   צריך מעט "יישור קו" לגבי גרנדה 2008 אקטיב פלוס - אוטו' (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=8375)

gilad911 12-01-10 17:18

צריך מעט "יישור קו" לגבי גרנדה 2008 אקטיב פלוס - אוטו'
 
שלום!

קניתי בשעה טובה ומוצלחת גרנדה 2008 אוטו' - אקטיב פלוס,
מס' שאלות:

1. בחלק מהמקומות רשום שלדגם זה 6 כריות אוויר ובחלק רשום שיש 2 בלבד,
(לדינאמיק 6), מה נכון?

2. מה באמת עושה כפתור ECO ? כדאי להשתמש בו באופן קבוע? אם לא באיזה מקרים כן?

3. הרכב ייכנס לטיפול 30K בעוד כ 6K ק"מ, איזה שמן כדאי לדרוש?
להחליף את נוזל הקירור של הרדיאטור או הנוזל הקיים עדיין טוב?
יש דגשים מסויימים שכדאי לדעת לפני הטיפול?

4. טיפים, הערות והארות, שצריך לדעת לגבי הדגם, רישמו בבקשה אם יש....

תודה רבה לעוזרים!
אני שמח על ההצטרפות שלי לפורום!...

stas203 13-01-10 00:55

השמן שמשתמשים במוסך מורשה הוא מצויין,בגדול כול שמן של חברה נורמלית 5W-40

ברא 13-01-10 11:03

חסכוני
 
economyזה מצ חסכוני שבו האוטו נהיה חסכוני ע"י שילוב הילוכים גבוהים שהטורים ישארו יותר נמוכים ההילוך לא סוגר את סקאלת הסל"ד
כדאי להשתמש בו בתוך העיר מחוץ לה לפעמים אתה צרך כוח זה בשלעקיפות וכו'

Rשף 13-01-10 15:53

1. לפלוס יש שש כריות אויר, למיטב זכרוני המספר רשום ברשיון הרכב.
2. ECO ישתדל להעלות הילוך מוקדם ככל האפשר ולאחר ככל האפשר בהורדה, אישית זה מעצבן אותי ועשוי להקשות בעקיפות. לא שמתי לב לחסכון משמעותי עם הכפתור לחוץ (או שפשוט לא הייתי סבלני ולחצתי כפצוי על הגז)
3. הכנס למוסך מורשה פיאט ותן להם לעשות את העבודה.
4. תיהנה, קנייה מוצלחת.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 17:06.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©