![]() |
בעיה בגיר
אהלן חבר'ה
בשבוע האחרון הופיעה לי בעיה חדשה שעד כה לא ידעתי ממנה. בקיצור אני עוצר ברמזור מעביר להילוך ראשון כמובן קלאץ עד הנקודת חיכוך עוזב תברקס מתחיל נסיעה כרגיל. עכשיו אני מרגיש שההילוך לא נכנס טוב והאוטו לא סוחב יעני בקושי זז.. פעם ראשונה זה קרה לי לא הבנתי מזה בדיוק הורדתי לניוטראל והחזרתי חזרה ל 1 וזה הסתדר עכשיו קרה לי בפעם אחרת שפשוט נתתי גז ומה קרה? האוטו בקושי זז והסל''ד עלה עד 4 בערך הבעיה פה בקלאץ? או בגיר? או בשתיהם? ומישהו יכול להגיד לי מה העלות של הטיפול הזה? תודה רבה לכל העוזרים!! תרשו לי לציין זה אחד הפורומים!!! חבללל על הזמן ;) |
לדעתי זה הקלאץ, לא ניראה לי שזה הגיר. הוא מחליק וזה התוצאה שמתקבלת (גז בניוטראל).
|
וואללה אני מרגיש שדוושת המצמד כבר לא כמו פעם
פעם הייתי סוגר הילוך ראשון 60 (ב6000 סל''ד) שני 120 היום 40 + - 100 + - מהי העלות של קלץ חדש / משופץ לברבה? (כולל עבודה) |
במחירים אין לי מושג, אבל בטוח מישהו יודע. עשיתה חיפוש ? אולי מישהו פירסם כבר בעבר.
|
צטט:
לגבי הסגירות שלך, חבל מאוד אבל בקצב כזה תחליף גם מנוע בזמן הקרוב. |
חח פעם אחת עשיתי את זה למה התערבתי עם איזה אחד עם טויוטה קורולה
הראתי לו מזה פיאט קרעתי לו תתחת אאה ועוד פעם אחת עם הונדה סיויק מאז כבר הבנתי למה האוטו מסוגל אז אני כבר לא מתפתה לשטויות האלה |
צטט:
|
חח נו מה אל תגידו לי שאתם לא לוחצים לפעמים..
עכשיו בקשר למחיר זה קלאץ חדש נכון? כמה יעלה לי מפרוק שיחזיק לי חצי שנה + - |
קלאץ' מחליפים רק לחדש! לא פירוק ולא נעליים!
מנוע 1.4 או 1.6 ? http://global.ebay.com/Kupplungssatz...368438343/item פה יש לך קלאץ' ל1.4 |
יש אולי פה ל 1.6??
וואללה המחיר של זה , זה בדיחה.. מזה שאלתי היום ב 2 מוסכים (לא מורשה) אחד ד''ר סוברו רוצה בין 1700 ל 1500 ש''ח כאשר: 1000 שקל קלאץ חדש מקורי יעני לא תחליפי איך שהוא קורא לזה מוסך שני רוצה 1200 שקל כאשר : 700 קלאץ חדש (לא יודע עם תחליפי) ו 500 עבודה מה דעתכם? |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©