![]() |
יש חימום באונו !
היום אני ואבא שלי סידרנו את החימום באונו,
לפני יומיים הגיע בדואר הברז חימום החדש שקנינו מאיביי אנגליה ב25 פאוונד (כולל המשלוח), כי בארץ (ב2 החנויות חלפים של פיאט בתל אביב) לא היה להם בכלל. המחיר באנגליה בכל מקרה היה דומה למחיר (התיאורטי) בארץ. אז בשביל להחליף את הברז בכלל לא צריך לפרק את הדש בורד כמו שכתובו פה בפורום. פשוט מפרקים את הצינור קרטון של המזגן שמסתיר שמה הכל ואז אפשר לעבוד ב"נוחות", לא נגענו בדשבורד בכלל. פירקנו את ה2 הצינורות מים שנכנסו לקיר אש וגישרנו בינהם זמנית כדי שלא ינזלו המים, פרקנו את הברז הישן ואז עם "אינפוזיה" מצינור גינה לחיבור בקיר אש, יצא כל החרא והסתימות מהצינורות והרדיאטור חימום (אני מקווה), והתחילו לזרום מים נקיים אל הגיגית ששמנו מתחת למקום של הברז חימום. הרכבנו הכל בחזרה והחימום עובד... סך הכל 4 וחצי שעות ו25 פאוונד. מסתבר שהברז חימום הישן לא היה שבור או משהו, פשוט הוא היה סתום מקצה לקצה בבוץ. (אם מישהו רוצה ברז שכנראה עובד בחצי מחיר :D) ועכשיו לי יש שאלה, החימום אמור לצאת רק לרגליים או לחלון (או לשניהם ביחד), (זה האפשרויות שיש אצלי) או שגם יש אפשרות שיצא מהפתחים של המזגן? כי לא יוצא בכלל מהפתחים של המזגן (לא בצדדים ולא באמצע) בשום מצב. |
//
התשובה לשאלתך ,היא:
תלויאם המזגן מקורי? אם לא אז תלוי איך התקינו אצלכה את המזגן , ואיזה קומבינה בדיוק עשו לכה. אצלי מזגן לא מקורי החימום יוצא מכל הפתחים חוץ המצדדים שמהם לא יוצא. איך שעובד עצלך ככה זה ישאר ואין מה לעשות אם זה! כל הכבוד אל החלפת הברז , עבודה לא פשוטה לדעתי אני במהלך 7 שנים פירקתי את הברז 3 פעמים בלי לפרק את הדשבורד , לדעתי ממש קשה היה להגיע לשתיי הברגים של הברז . בסופו של דבר נסתם לי הרדיאטור חימום ולא הברז, ונשארתי בלי חימום. ירדתי מהעניין ונוסע בלי חימום |
החליפו לי את הברז באונו בדצמבר 2008, ממש קצת לפני גל הקור העז שתקף את עמקי הצפון דאז. עלה לי בערך 300 ש"ח כולל עבודה, המזגן היה מקורי והחום יצא מכל הפתחים.
אין שום ספק שנדרש חימום באוטו, במיוחד בשעות הלילה ולפנות בוקר - פשוט בלתי אפשרי לנהוג ללא חימום. |
הבוץ בברז לא נוצר בעצמו. מה מצב של מערכת הקירור ו באיזה נוזל אתה משתמש ?
|
המזגן לא מקורי
נוזל קירור כבר שנה וחצי+ (הזמן שהאוטו אצלי) הוא פרפלו (זה שבא מוכן מראש), אבל ביד הקודמת והראשונה היא אמרה שרק בטיפולים היו שמים לה נוזל נורמלי ומתי שהאוטו היה מתחמם לה או שהיה חסר היא הייתה שמה מים מהברז... גאונה ממש חח.. מאז שקנינו את האוטו ושמנו פרפלו לא נעלמה אף טיפה של נוזל קירור אז זה הסיבה לבוץ לפי הציורים על הכפתורים של החימום הגיוני שלא יוצא חימום מהפתחים, יש ציור אחד לחלון, ציור שני לרגליים והאמצעי הוא שילוב של 2 הציורים. יכול להיות שיש הבדל בדגמים? ולblueuno איך יכול להיות שהחלפת את הברז 3 פעמים? :o אצלי המקורי עוד היה טוב אפילו (רק סתום) ואם שמים נוזל קירור פרפלו או משהו דומה זה לא אמור להבטיח פחות או יותר שלא יסתם הרדיאטור חימום? |
//
לא אמרתי שהחלפתי, אמרתי פירקתי וניקיתי שלוש פעמים כי היה סטום.
בקשר אם מובטח לך שלא יסתם עוד פעם לא יודע, אצלי נסתם אחרי חצי שנה.. |
אם מחליפים את נוזל הקירור, שוטפים את הרדיאטור הפנימי ואת כל מערכת הקירור - אז אין בעיה בד"כ
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:05. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©