![]() |
הנעה בפונטו דיינאמיק 2005
שלומות לכולם
שקלתי וחשבתי הרבה זמן אם להעלות בפניכם את הנושא,כי אני עדיין לא בטוח שזו בעייה אבל אשמח לשמוע את דעתכם. כבר הרבה זמן , בהנעה (בבוקר,בלילה או בכל מצב שבו המנוע קר) בשניות הראשונות של ההנעה מחוג הסל"ד מאוד לא יציב, עולה ויורד במהירות רבה. רק לאחר כמה שניות של קפיצות אלו שאחריה מגיעה "קפיאה" של הסל"ד באיזור ה 1100-1200 ורק לאחר מכן התייצבות על 800 סל"ד כמו שצריך להיות. בתור אחד שקשוב מאוד לרכב שלו כל פיפס שניראה לי חשוד אני בודק :) צירפתי סירטון ע"מ שתראו בדיוק במה מדובר, יש לציין כמובן שלאורך כל הסירטון לא נגעתי בדוושת הגז תודה מראש לעונים שחר |
קפיץ קפוץ :)
|
אפח'ד אה ?
|
לא מוכרת לי התופעה. משום מה גם את ההודעה הזו אני קורא לראשונה, כנראה שהתפספס לי.
|
כלומר,אתה מניע ואין שום משחק בסל"ד הוא מיד מתייצב על 800 ?
|
אני לא זוכר משהו כזה עם הELX שלי.
היה את תופעת ה"צ'וק האוטומטי" כמו שאני אוהב לכנות את זה. אבל זה תקין. מעניין מאוד. |
לא על 800. בהנעה קרה הסל"ד יושב גבוה יותר (ביום קר מאוד אפילו 1200 סל"ד כמדומני) ולאט מגיע לסל"ד התקין. זה מה שגדעון מכנה "תופעת הצ'וק האוטומטי".
המשחק הזה שיש לך בהנעה מעיד על משהו שעובד לא תקין. האם המשחק בסל"ד הוא רק במחוג או גם במנוע, בפועל? |
גם במנוע , ניתן לשמוע את זה אפילו בוידאו
יש לכם השערה איפה הבעייה ? |
כנס למוסך והתחבר עם מחשב אבחון לאיתור תקלות, חשש לתקינות מנוע צעדים.
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©