![]() |
אונו 1.4 94 -- טיימינג כנראה נקרע
היי כולם,יש לי פה יוזר אבל לא הצלחתי להכנס איתו.
יש לי אונו 1.4 הזרקה,לפני שבוע הרכב נעצר לי באיילון,רעש מתכתי מכיוון הגיר הרכב לא מניע יותר,מנסה להניע רעש של סרק בלי רעש של נסיון הנעה כתבתי הודעה דומה בקארספורום אמרו שכנראה מנוע אבל היו כמה השערות לגבי נזק. הרצועות נמצות במקום אז אני לא מבין כל כך מה קרה,עשיתי בדיקה- סובבתי את הסוויץ ודרך פתח המילוי ראיתי שהסתומים לא זזים. אני מתלבט האם להשבית את הרכב,האם למכור,לשפץ או לקנות מנוע. מכיוון שפה יש יותר עניין ברכבים האלו,רציתי לשמוע עצות. האוטו חדש מבפנים,מטופל בזמן..באמת רכב נדיר וחבל לי למכור אותו מנוע עולה מלא,ולך תדע מה ההיסטוריה שלו,לא בא לי ליפול שוב. שיפוץ אומרים שזה כמו ניתוח מורכב אז אני לא סגור מה לעשות יש לכם השערות של מחירים? מה כדאי לטווח הארוך? שיפוץ מנוע יהיה יעיל? תודה מראש!! אתם יודעים איך זה,כמה שיותר חוות דעת זה יותר אינדיקציה למצב שלי. |
בפיאט השסתומים ישרים כך שלא נראה לי שהם התעקמו ז"א אין נזק.
גרור את הרכב למוסך שיחליפו רצועת טיימינג ומותחן . אל תנסה להניע את הרכב אתה גורם נזק מקסימום פתח את בית הפלסטיק של חגורת הטיינינג ותראה מה המצב |
יאיר, מנסיון כאשר נקרעת רצועת הטיימינג אז השסתומים פוגשים בבוכנות במנועי 1.4.
לפותח השרשור - הכי טוב להוריד ראש ולראות מה הנזק בעצם. אם המנוע במצב טוב מבפנים והנזק הוא לשסתומים בלבד אז התיקון לא יהיה מאוד יקר (כ-2000 ש"ח) מצד שני, כנראה שבמחיר הזה תוכל לקנות אונו נוספת ;) |
בפונטו אין נזק לשסתומים.
יכול להיות שהשסתומים באלכסון יהיה נזק |
נכון, במנועי פייר באמת אין נזק לשסתומים אבל באונו 1.4 יש.
|
שאלה
למה אני רואה את החגורה במקומה,שלמה? אם היא "נקרעה"?
החליקה? |
קשה לראות רצועה קרועה כשהיא מורכבת. מבחוץ היא נראית שלמה, אך החלק הפנימי של הרצועה קרוע.
החלק החיצוני של הרצועה חלק וחלקו הפנימי מחורץ וזהו האזור הקרוע. אתה כנראה מצפה לראות רצועה פתוחה, כמו שנראית גומיה רגילה כשהיא נקרעת. דמיין גומיה שלמה שהמעטפת הפנימית שלה בלויה. |
כנראה שהשיניים נישחקו בחגורה בחלק של הגלגל שיניים של הפולי מנוע. (קראנק).
לגבי השסטומים, אין סיכוי שהם שרדו. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:34. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©