![]() |
פרוייקט שינוי רקע לוח שעונים פונטו MK1
הפרוייקט עוסק בשינוי רקע לוח השעונים מאפור ללבן, למראה יותר "ספורטיבי".
http://images51.fotki.com/v751/file5...5/DSCF0063.jpg הכלים הדרושים: מברג/ ביט אלן מברג שטוח דק מברג פיליפס קטן סכין יפנית קטנה מזלג מנה עיקרית (כן מזלג שאוכלים איתו) סורק, מדפסת ידע בסיסי בפוטושופ/ צייר זוג נורות לד או יותר לא מעט סבלנות http://images51.fotki.com/v748/fileZ.../jDSCF0063.jpg אז נתחיל: 1)פותחים את שני ברגי האלן (סימנתי אדום). 2)שולפים החוצה את לוח השעונים ומנתקים 4 צמות חוטים שנמצאים מאחור (מומלץ לשים מדבקות לאן כל צמה הולכת). 3)פותחים את הקליפסים שתופסים את הפלסטיק השקוף בעזרת מברג שטוח (סימנתי בצהוב). 4)מוציאים את מכסה הפלסטיק שיושב על המחוונים עצמם(סימנתי בלבן). 5)לוקחים את המזלג שאכלנו איתו צהריים, משחילים מתחת למחוגים ומרימים בעדינות (לא מצאתי שיטה יותר נוחה מזו). עכשיו שעון המהירות תפוס עם שני ברגים באמצע ושאר השעונים מודבקים קלות. 6)ועכשיו לשלב והאמנותי: סורקים את השעונים שפירקנו, מעלים לפוטושופ/ צייר ועושים היפוך צבעים. שימו לב: השעונים הם בצבע אפור ככה והיפוך הצבעים לא בדיוק הופך אותם ללבן, יש לשחק ב levels (ctrl+L). עוד משהו ההיפוך צבעים הופך את הקוים האדומים על הלוח לירוקים, אז תצטרכו לצבוע אותם לאדום. זהו הגיע שלב ההדפסה, מומלץ להדפיס על דפי פוטו או למי שיש לומינציה עוד יותר טוב. 7)עכשיו גוזרים את לוח השעונים החדש בדייקנות וממקמים על הישן, יש גם לחתוך את החריצים ולחורר את החורים הדרושים בשביל הברגים, הפינים, מד מרחק והמחוגים. 8)מרכיבים בדיוק באותו סדר שפירקנו. 9)עכשיו לחיבור הלדים (סימנתי בכחול) אני את שלי קניתי ב"ניצוץ" יש גם באוטו דיפו. חיברתי אותם בטור לבית נורה של האורות דרך. אפשר למקם את הלדים איפה שרוצים, אני מיקמתי אותם שלא יבלטו יותר מדי לעין. עכשיו מחזירים את הלוח למקומו, מצניעים את החוטים של הלדים ושלום על ישראל. http://images50.fotki.com/v397/fileo...11365/004d.jpg |
כמה עלו לך הלדים?
|
רעיון יפה ויצירתי רק שני דברים חשובים ששכחת לציין:
א.לפני פירוק הבורג הראשון יש לנתק את קוטב המינוס מהמצבר ולחברו רק לאחר סיום כל העבודה שכן נורת כרית האויר תתריע על תקלה במערכת (קריאה). ב.לא הייתי ממהר מדי לפרק את מחוג הדלק כל כך מהר, יש למלא את מיכל הדלק עד סופו לפני פירוק המחוג מהלוח כדי למנוע זיופים בכמויות הדלק במיכל ובהצגה בשעון הדלק, לפירוק שאר המחוגים אין צורך לבצע פעולה לפני הפירוק. |
לגבי ניתוק המינוס צודק לגמרי למרות שאין לי כריות אוויר אך עדיף מטעמי בטיחות.
את מיקום מחוג הדלק סימנתי. הלדים עלו לי 30 שקל. התוצאה בחושך: http://images52.fotki.com/v733/fileB...5/DSCF0067.jpg |
פרוייקט יפה מאוד .
לא עזיף להכניס לדים במקום המנורות הרגילות ובצבעים שאני ארצה וללא חיבור לדים חיצוני. |
אפשרי, אבל על הלוח מספרים המקורי יש פילטר ירוק שהוא חלק ממנו.
אולי בעתיד אני אעשה, אבל כרגע גם תאורה חיצונים זה סבבה. |
אני עכשיו סיימתי את הפרוייקט יצא נחמד, אבל כל המחוגים השתגעו, התחילו לזייף ברמות מטורפות, המיכל דלק שלי היה ריק לגמרי ופתאום הוא בפול, מישהו יכול לעזור ?
|
אולי קרה לך נס! :)
סתם, יכול להיות שחברת את המחוג הפוך, ושים להודעה הקודמת של עמית שכתב שהמחוג יכול לזייף ויש למלא את המיכל עד סופו לפני שמתחילים פרוייקט כזה אולי הוא יוכל לשפוך אור בנושא. ויש לי שאלה באותו עניין: מד המהירות לא עבד לי, פירקתי את לוח השעונים חיברתי את כבל הספידומר שאכן לא היה מחובר והכל פעל כשורה. אחרי 6 ק"מ המד מהירות הפסיק לפעול שוב, ויש לציין שהכבל בן פחות מחצי שנה. מה יכולה להיות הבעיה? תודה לעונים |
נשבר לך הקליפס שמחזיק את הכבל במקום
|
מה אפשר לעשות? להחליף לכבל חדש?
כי זה נראה פשוט, רק לדחוף את הכבל לחור שבלוח ולהבריג אותו חזרה. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©