![]() |
רעידות בעת הנעת הרכב
שלום לכולם
אני חדש פה ושמח שמצאתי את האתר שלכם ברשותי אונו שנת 95 1400 בימים האחרונים התחילה לי בעייה שאני מנסה להבין אותה בעת הנעת הרכב כל המנוע רועד וזה משליך גם לכיוון ההגה הרעידות נמשכות משהו כמו חצי דקה לדקה ואז מפסיק יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות? אני יציין לא יודע אם זה קשור :האוטו עבר ראש מנוע והוחלף מחשב מנוע לאחרונה תודה ואחלה יום לכולם |
הרעידות הם רעידות קטנות כאלה?
משהו ממש לא רציני? האוטו סוחב בסדר? אם אתה מעלה מעט את הסל"ד הרעידות נעלמות? בעצירה הן מגיעות לכמה רגעים ונעלמוות? כשאתה מדליק אורות דרך הרעידות מיתחזקות וכשאתה מכבה הן נחלשות<? |
אם אתה מניע עם טיפה רגל על הגז, משמע שומר על טורים של 1.5 האם עדיין הבעיה תתרחש או שזה יפסיק את הבעיה?
יותר פרטים יעזרו אסף הקדמת אותי ב 120 שניות (: |
תשובה
תודה רבה על התגובה המהירה
הרעידות ממש בקטנה והאוטו נוסע וסוחב מצויין כמו שציינתי זה רק בהנעת הרכב לדקה שאני מעלה את הטורים זה מפסיק לרעוד ושאני עוזב את הגז זה חוזר בעצירה אין בעיות |
תשמע לא רוצה לבאס אבל בוא תקשיב.
אני עשיתי ראש מנוע לאונו שלי ואחרי ה ראש הכל היה בדיוק ככה . החלפתי מחשב דיג'יפלקס 2 החלפתי משאבת דלק צינוריות וואקום ועוד מי יודע מה בטיפול ה קרוב אני יחליף חוטי הצתה והחשד שלי הוא כבר במגביר הטורים. אבל בהתנעת בוקר קרה האוטו רועד כמה שניות ואז מיתייצב וזו פשוט תופענ שלא הייתה לי לפני שעשייתי ראש מנוע בגלל זה זה כל כך מציק לי ואם תימצא איך לפתור את ה בעיה תיידע אותי בבקשה נ.ב בדוק מרווחי פלאגים וסוג פלאגים עם הוחלפו. ואל תישכח חיזוק ראש מנוע לאחר 500 קילומטרים. אם אין ברשותך את ה כלי היעודי לחיזוק הראש פנה אליי בפרטי ואשאיל לך כלי יעודי לחיזוק ראש בפיאט אונו 1.4 הכלי מונע ממך את פירוק בית ה שסתומים ומעסה הקאמשפט. ועוד דבר קטן אני חשדתי ב הקדמה או איחור של שן אחת ב כוון הטיימינג אבל נוסע לי אחרת למרות שברגע שאעשה טיפול אבדוק שוב את הכוון של הטיימינג. יום טוב ומקווה שעזרתי. |
מה הקשר? הרגת לו את הרכב.
אני לא מתמצא כ"כ בדגמים השונים, הרכב שלך זה הזרקה או קרבורטור? התחל בניקוי של הקרבורטור\בית מצערת (מחק את המיותר) לא עזר? נקה מנוע צעדים. לא עזר? תחזור לעדכן. באם הרכב שמור ומטופל- אני מאמין שאחת משתי הדרכים תפתור את העניין. |
או מנוע צעדים תקול, או חיישן טמפ' תקול.
מכיוון שברכבים אלו קשה עד בלתי אפשרי למצוא מקום שיתחבר למחשב שלהם, הייתי מתחיל מהחלפת חיישן הטמפ' שעלותו זולה מאד (עלה לי בזמנה של האונו שלי 100 שקלים כולל עבודה במכון למערכות הזרקה). חיישן תקול כזה לא משדר כיאות למחשב הרכב שהמנוע קר ועל כן יש להעלות טורים ולהעשיר תערובת ולכן ברגע שאתה לוחץ על הגז, אתה בעצם מבצע את הפעולה שהמחשב היה אמור לבצע לבד. |
חיישן טמפ'
|
אם אפשר רק לדעת איפה יושב חיישן הטמפרטורה? או שהאם זה החיישן שיושב לפני הממיר הקטליטי?
ורציתי גם תמונה של מנוע ה צעדים או הכוונה כי נראה שזה החלק ה שחור שיושב לכוון קיר האש באחורי מערכת ההזרקה.?! ואני מיצטער בפני פותח השרשור שאני מיתעלק על השרשור פשוט יש לי בעיה דומה באוטו. |
שלום לכולם
תודה על התגובות הרבות אני ינקה את בית המצערת ויחזור לעדכן
מה זה מנוע צעדים? לפני הבעייה הזאת הייתה לי בעייה אחרת האוטו היה מקרטע בהילוכים נמוכים כאילו לא קיבל דלק המכונאי החליף לי משאבת דלק לא עזר החליף בית מצערת לא עזר לבסוף הוחלף מחשב מנוע והבעייה נפתרה ואז צצה הבעייה הזאת לאחר מספר ימים הרכב מאוד שמור ואני משתדל לטפל בכל תקלה כמו כן אם מישהו יסביר לי איפה החיישן טמפ ואיך נראה אני יודה לו מאוד כל טוב לכולם |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 12:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©