![]() |
כיוון פרונט + סרן אחורי HGT
אהלן,
השבוע החלפתי ג'אנטים וצמיגים וטרם ביצעתי כיוון פרונט. לפני שאלך לאיזה חאפר שיבצע לי כיוון "לפי העין" :???: רציתי לדעת האם קיימות איזושהן מידות ספציפיות מניסיון של חברי הפורום לכיוון פרונט וסרן אחורי ל- HGT אשר מטרתן להביא לכניסה חדה יותר לסיבוב / יותר יציבות בעיקול / סרן אחורי קשיח יותר ולא "נגרר" וכדומה. הכוונה כמובן לזוויות TOE-IN/OUT, קאמבר וקאסטר אשר נוסו והוכחו יעילות ברכב הזה. חשוב לציין - הרכב בעל קפיצים+בולמים מקוריים. כמו-כן, אודה על המלצות לבעלי מקצוע בתחום הכיוון הממוחשב באיזור השפלה-מרכז. תודה לעוזרים. |
תתחדש!
אני יודע שלכל חאפר שיש לו מחשב יש את הINFO לפיאט פונטו 1.8 2001-2003 ובכיוון המקורי הזווית היא חדה גם ככה (ככה אמרו לי שאני עשיתי כיוון פרונט) אשמח לראות תמונות של הג'נטים וכמה עלו |
רק פרונט התחייה ביפו :)
|
תודה.
תמונות של הג'אנטים החדשים: http://upserv.net/images/arx1254260708a.jpg http://upserv.net/images/klz1254260787v.jpg הג'אנטים החדשים רחבים יותר משמעותית (7" לעומת 5.5" במקור) ולכן הצמיגים - למרות היותם רחבים (195) מתוחים עליהם בצורה מושלמת... לפי מיטב ידיעתי הזוויות המקורויות הן נייטרליות למדי. אני מעדיף לוותר על הגה מושך לאמצע לטובת כניסה חדה ויציבה יותר לפנייות ותחת שובב יותר. כאשר הכיוון מבוצע בצורה נכונה הרכב הופך למהנה בהרבה (ויש שיטענו קשה יותר לשליטה - אבל זו כבר דעה...). האם מישהו כאן ביצע לאחרונה כיוון ל- HGT לא מונמכת לפי העדפות כאלה? אשמח לקבלת חוו"ד. |
יפה יפה יפה
איך ההבדל באחיזה? ומאיפה הדיסקים המחוררים האלה? |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©