![]() |
פרוייקט ניקוי מנוע צעדים פונטו דור ראשון
פרוייקט ניקוי חיישן סרק פונטו דור ראשון.
שלב ראשון עלינו להכין מס' דברים. מפתחות רינג או בוקסה 10 +13 מפתח כוכב T20 זה קיים בסט מפתחות אלן כוכב (אם אין רוכשים בעלות של כ-40 ש"ח) ספריי יעודי לניקוי מע' הזרקה ולא ספריי לניקוי קרבורטורים קצת סמרטוטים נקיים קופסת פלסטיק לשמירת הברגים שפתחנו קפה מדי פעם שלא ישעמם ומוזיקה לנשמה http://img24.imageshack.us/img24/9199/26092009x.jpg http://img17.imageshack.us/img17/5180/26092009001y.jpg http://img27.imageshack.us/img27/9642/26092009008.jpg http://img143.imageshack.us/img143/6...092009007f.jpg שלב שני. (תמונות) מפרקים את מסנן האוויר עם מפתח 13 לאחר הפירוק נראה את בית המצערת כשבצידו הימני הקרוב אלינו נמצא חיישן הסרק. נפתח את שני האומים 10 מ"מ של בית המצערת בזהירות (לפני כן נדאג לכסות את פתח בית המצערת בסמרטוט למניעת תאונות) ננתק את קונקטור החיישן ואת קונקטור חיישן הטמפ', ונוציא את ראש בית המצערת ונניח בצד. http://img297.imageshack.us/img297/3307/26092009009.jpg כאן אני חייב להדגיש לא לגעת בחיישן הטמפ' כלל !!!!!!!!!! אל תתפתו לנסות לנקות אותו ראו הוזהרתם !!!!!!!!! כעת נרים מעט את בית המצערת (כ-1 סמ" ) ועם המפתח כוכב נשחרר את שני הברגים שמחזיקים אותו (כמובן לקופסת הפלסטיק שהכינונו מבעוד מועד) ונשחרר את החישן ממקומו בעדינות. נחזיר את בית המצערת למקומו. שלב שלישי. זהו שלב הניקוי (תמונות) משחררים את טבעת הגומי מהחישן ומניחים אותו ביחד עם הברגים בקופסה מניחים את החיישן על סמרטוט אותו הכנו מבעוד מועד זוכרים? ומתיזים בנדיבות מהספריי על הציר של החיישן ומנקים. עושים זאת מס' פעמים ולאחר שנחה דעתכם מניחים בצד על סמרטוט יבש. בשלב זה אנו ניגשים לבית המצערת ומתיזים בנדיבות לתוך התושבת של החיישן. בנוסף אנו מתיזים לתוך חור שנמצא בתוך התושבת עם צינורית שמחברים לפייה אם אין לכם צינורית ארוכה קחו את זו של הספריי מסיר חלודה שבטח יש לכם היא מתאימה. זה הזמן להפסקת קפה. כעת כדאי לנצל את ההזדמנות ולבדוק את צינורות הוואקום שנמצאים בסביבה של חיישן ה-MAP וברז הדלק הם נוטים להתייבש וכדאי לבדוק את מצבם.אם יש צורך להחליף ניתן למצוא צינורית כזו לפי מידה בכל חנות חלפים שמכבדת את עצמה.(זה חוסך הרבה בעיות בעתיד) http://img178.imageshack.us/img178/489/26092009006.jpg http://img143.imageshack.us/img143/7...092009002f.jpg http://img9.imageshack.us/img9/5575/26092009003h.jpg http://img24.imageshack.us/img24/5316/26092009013.jpg http://img24.imageshack.us/img24/864/26092009014.jpg http://img17.imageshack.us/img17/7757/26092009015.jpg שלב רביעי. שלב ההרכבה (תמונות) http://img17.imageshack.us/img17/2553/26092009012.jpg לאחר שהכל התייבש נרכיב את טבעת הגומי על החיישן נחזיר אותו למקומו (שים לב שהקונקטור לכוון תא הנוסעים) סוגרים את שני ברגי הכוכב, ומחברים את הקונקטור למקומו. מרכיבים את ראש בית המצערת וסוגרים את שני האומים 10 מ"מ לאחר מכן מחברים את קונקטור חיישן הטמפ'. מרכיבים את מסנן האוויר סוגרים את האומים 13 מ"מ שלב חמישי (הכי חשוב) בודקים שאין לנו עודף חלקים בקופסה ואוספים את כל הכלים שהשתמשנו (הרי אנחנו רגילים להניח אותם במקומות מוזרים בתא המנוע ) כעת ניתן להניע את המנוע יש להניע ללא לחיצה על דוושת הגז גם אם נדמה לכם שהוא מתקשה בהנעה אל דאגה זה בגלל שאריות הספריי ניקוי זה כל התהליך הוא מגובה בתמונות עם הסבר תהליך הכתיבה ארוך יותר מזמן העבודה שהוא כ- 30 דקות עם הקפה והפרעות של החתול באמצע!!! http://img9.imageshack.us/img9/8333/26092009018.jpg |
|
|
אם תהיה אפשרות לערוך את הטקסט יחד עם התמונות, זה יהיה נפלא.
כי כשזה נפרד לא כ"כ מבינים מה לפני ומה אחרי. ושאלה: זה לכל סוגי הפונטו? |
עשיתי את זה בדיוק ביום שישי.
איך הסתדרתה עם האטמים הלכתי לקנות אצל סודאי או מיר 370 ש"ח ל3 אטמים דקים ומה שמצחיק אין את זה בארץ צריך להזמין. גם לזה יש פתרון ברח' אברבנל בת"א ישנה חנות שנקראת פרפקט אנשים נחמדים וטוב לדעת שמוכרת גליונות אטמים ואפילו מייצרת לפי דרישה . אני קניתי גליון A4 עלה 10 ש"ח |
|
פירוק וניקוי חיישן סרק
רציתי לשאול במה הוא משפר את הרכב |
פשוט מאוד מחשב ניהול המנוע קובע בין יתר הדברים את כמות האוויר שתיכנס לצילינדרים
במצב של סיבובי סרק של המנוע דרך החיישן הנ"ל ואם המעברי אוויר לא נקיים או שהסולינואיד לא מתפקד כשורה עקב לכלוך שמצטבר המנוע לא יעבוד בסרק כפי שהמחשב קובע והוא יגמגם או יכבה אני מקווה שהתשובה מספיק מפורטת ולאחר עזרה מרענן הצלחתי לשלב את התמונות אני מקווה שבסדר הנכון |
האם צריך להחליף את הגומיות לחדשות או שפשוט אפשר לפרק, לנקות ולהחזיר בחזרה?
|
אין צורך היום פירקתי מנוע צעדים הבעייה שהברגים לא נפתחים ובורג אחד שסרר ניפתח ע"י ניסור ואז פתחתי במברג רגיל
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:32. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©