![]() |
ריח מחניק מהאגזוז ב HGT.
אהלן,
אני לא יודע אם זה רק אני שרגיש (בעצם, זה לא אני ואני אסביר למה בהמשך), אבל האוטו שלי מוציא גזי פליטה ממש מחניקים. לא יוצא עשן בצבע כלשהו, הכל מתפקד כרגיל, אבל לדוגמא, אחרי שאני מחנה, יש אוויר ממש מחניק בסביבת האוטו. זה לא מסריח או משהו, פשוט מחניק. כאילו אם תעמוד דקה ליד האוטו כשהמנוע עובד, אתה יכול לאבד את ההכרה. וזה לא שאני רגיש, כי אני מרגיש את זה רק מהאוטו שלי. אם אני עומד ליד אוטו אחר שעומד, אני לא מרגיש מחנק. גם הכל כאילו עובד רגיל, רעש אגזוז רגיל, מנוע נשמע רגיל, הטורים עומדים בסדר, צריכת הדלק רגילה. כאילו חוץ מהפלסטינאים הכל בסדר. אולי זה בעיה באחד החיישנים שגורם לתערובת דלק מוזרה? או אולי זו תופעה רגילה ב HGT? |
זה ממש לא רגיל ב-HGT.
ממליץ לך לבדוק את זה במוסך. |
אני מצטרף לעניין
שאני עומד במקום הרבה זמן יש ריח חריף של בנזין בעיקר בהתנעה כשהאוטו קר והטורים גבוהים קצת מזה יכול להיות? חישן? |
בן, לפי דעתי אצלך זה תקין אם זה רק שהאוטו קר
כי כשאוטו קר הוא מכניס תערובת יותר מועשרת של אוויר ודלק כי להקל על ההנעה (צ'וק/משנק) |
נשמע כמו ממיר סתום או תקול.כמו כן שווה לבדוק שהצנרת של האגזוז לא מחוררת , כל אגזוזן עם ליפט יכול לבדוק לך את זה. כמה זמן יש לך את הרכב ומתי זה התחיל ? האם השתמשת לאחרונה בתוסף כלשהו ?
|
אני חושב שתמיד זה היה, והתחזק בשנה האחרונה.
הריח הוא לא רק בבוקר, אלא ממש תמיד (אחרי נסיעה, לפני נסיעה) התוסף האחרון היה לפני הטסט (שהיה לפני איזה חודש). אני לא זוכר איזה תוסף זה היה. ממיר יכול לגרום למחנק כזה? מה עשו לפני שהיו ממירים? |
בטסט לא היה ממצא פליטת גזים חריג?
|
היה משהו, הוא דחף לי תוסף ושיחרר אותי.
|
את האמת יש לי משהוא דומה מידיי פעם אחריי נסיעה מאומצת של הרכב יש ריח של בנזין מהרכב כאשר אני מחנה
בית המצערת נקי (עבר ניקיון לפני פחות מחודש ) והפלאגים נראה שהם שורפים יפה הקצה שלהם אפור ואין שום נזילות ניראות לעיין מה יכולה להיות הבעיה המחשב השתגע ושופך יותר מידיי דלק לעומת האוויר שנכנס או מה |
קפוץ לכל מוסך שיש לו מכשיר לבדיקת 4 גזים (בדיקה בלבד אמורה לעלות כ-50 ש"ח).
ע"פ התוצאות נוכל לתת תשובה מכוונת יותר. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©