![]() |
פיאט כרומה חדשה בישראל !
לאחרונה נחתה בישראל, בשקט בשקט, פיאט כרומה חדשה, שחורה ודהימה עם ג'אנטים גדולים ומרהיבים. מדובר בדגם שעבר זה מכבר מתיחת פנים וסופסוף קיבלה סמל"ת מחיר טוב שיאפשר לה למכור אותה בארץ בסביבות 150-160 אלף ש"ח שזה נמוך מה-190 -200 אלף ש"ח שהיתה אמורה להימכר בסיבוב הקודם (לפני מספר שנים) שביקשה סמל"ת לייבאה.
מדובר במכונית משפחתית גדולה במרכב מעין-סטיישן אלא שהמרכב הרמוני למדי ולא נראה כמו גרסת סטיישן למכונית סדאן או האצ'בק. מתיחת הפנים שינו מעט את הפגושים וביקר הפנסים הקדמיים בסגנון הבראבו. מבפנים מדובר עדיין באחד מעיצובי הפנים העשירים ביותר שיצאו לפיאט, סביבת הנהג מרשימה והאבזור לא מבייש את בת-דודתה (אלפא כמובן ...), בסיס הגלגלים ובכלל הרצפה, 2.80, נלקחו מהאופל סיגנום וכך גם מנוע ה-2.2 והגיר האוטומטי 5 הילוכים (טיפטרוניק) שנלקחו גם הם מאופל סיגנום\וקטרה. מדובר במכונית מאוד שימושית, מאוד יפה, לטעמי, ומיוחדת על רקע עדר המזדה 6, הונדה אקורד ושאר מכוניות מכובדות אחרות. הסוויץ' אגב, נמצא בין 2 המושבים הקדמיים א-לה סאאב. המכונית הספיציפית הובאה לצורך תקינה וכ-70 מכוניות שהוזמנו יגיעו בקרוב ארצה למכירה. נאחל לה בהצלחה ובהמשך נקבל גם מידע על מועד השקתה. ניר. |
נשמע מעניין ובהחלט צעד מבורך מצד סמל"ת להעשיר את מגוון הרכבים שהם מציעים
|
מזמין אחת לפני שיגמר המלאי
בדיוק יש לי את 160K עבור המכונית נשמע אחלה חלקי חילוף .
הבעייה נגיד שאני ארצה למכור אותה אחרי חודש כמה אקבל עלייה יעני מה שנקרא פחת. וחוץ מזה אני מתמחה על מנועי פיאט עד שהתרגלתי וגם החלקים זולים . אוליי שיסדרו לנו סדנה בגרמניה לשיפוצים ושידרוגים. מתלבט מה אתם מצעים . |
לא מובן מה אתה בעצם שואל ... אם בכלל ...
ניר. |
קבל באהבה
אני אומר שנמאסתם פיאט וכל הסוכנים שלה שלא מסוגלים לכלום .
מה עשיתם לא בשנה האחרונה אלא בשנים האחרונות מזל שיש לכם את הליסינג . מכוניות יקרות שלא מצדיקות כלום 0 מוסכים אמינות בטיחות וחשוב יותר קידמה. ואתה בא ומהלל בדיוק איזה אוטו זה של אופל כמה מכוניות סמלת תמכור במחיר זה? המשך ניר אתה צריך להבין שהכעס נובע מהיחס שאתה מקבל מקבוצת סמל"ת ומהתרגילים שעושה ללקוחות שממש לא פריירים. אתן לך דוגמא מהמבצע האחרון הורידו את המחירים לפונטו אוטומט ל84000 ש"ח למחרת הייתי בסוכנות שנאמר לי שנגמר הדגם הזה ויש יותר מפואר שעולה 89000 ש"ח כיייייייי אתמול מכרו מאה מכוניות ונגמר זה רציני? לגבי הטריידאין אם הם לא מאמינים ברכבי פיאט מי כן דיברתי על קידמה מי יקנה היום כרומה במחיר הזה ולעומת זה משווקים את מנועי 8 שסתומים. הפונטו של היום לא שונה מהגרנדה פונטו בכלום אותו מנוע שילדה ו-2 כריות |
אתה שואל אותי בתור "פיאט" או בתור "סוכנים שלה שלא מסוגלים לכלום" ?!
אתה סתם מתנפח, וכנראה שלא ממש בקיא במספרים ... סמל"ת מוכרת מעט מאוד לליסינג ביחס ליתר היבואניות ובעצם מוכרת מעט מאוד נקודה. מכוניות יקרות ?! - איזה ?! הפנדה ? הפונטו ? ה-500 ? בטיחות ?! - עד כמה שאני זוכר לגראנדה-פונטו יש 5 כוכבי בטיחות וגם ל-500. אמינות ?! - כנראה שאתה לא ממש מכיר את מכוניות פיאט משני הדורות האחרונים הנהנים מאמינות טובה. קידמה ?! - פיאט היא המובילה מבין היצרנים האירופים בטכנולוגיית הדיזל שלה למנועים בנפח קטן עד בינוני, גם במנועי בנזין קטנים היא לא פראיירית. זה שהיצע המנועים בארץ מצומצם זה כבר עניין אחר, פיאט כיצרן דווקא נמצא במקום טוב באירופה בעניין מנועים. אני מהלל מכונית טובה, גם סאאב 9-3 היא "אופל" - אבל היא לא ! הן כל כך שונות, זה שהשילדה זהה זה לא בהכרח אומר שזה רע. גם האלפא 159 משתמשת ברצפת הווקטרה - היא ממש לא מכונית רעה וזוכה להמון שבחים מאז שהוצגה. אבל זה בסדר, גם להוציא קיטור צריך לפעמים ... ניר. |
ניר, משום מה כשאני מגיב על נושאים כאלו אתה נמנע מלהגיב לי בחזרה, עד כדי כך שאני מוחק כעבור שבוע את ההודעה שלי, שלא ייראה שכאילו אתה לא מגיב לי בחזרה בכוונה.
אני מעדיף לחשוב שפשוט לא ראית את ההודעות שלי... ובכל זאת תרשה לי לנהל דיון בנושא ולהתיחס (באדום) למה שכתבת: צטט:
|
אני דיי מסכים עם התגובות, אישית אני מרוצה מאוד מהפיאט שלי
אך כשארצה להתקדם למכונית חדשה יותר אין סיכוי שאקנה עוד פיאט וזאת לא בגלל שאני לא אוהב את הפיאט החדשות, אך המנועים והאבזור אינו משתווה לרכבים אחרים בקטגוריה. ועוד משהו שאני לא מבין, למה להביא מכונית סטיישן לארץ ולא להביא את הבראבו החדשה או לינאה? הביקוש לרכבי סטיישן כל כך גבוה? לא נראה לי. אני אישית הייתי שמח להתקדם לבראבו עם מנוע ואבזור נורמלי. |
צטט:
התנהלות סמל"ת בזויה. ישנם כמה נקודות אור קלילות בדמות התעוררות בעניין ה מיטו , ושיווק ה 159. זה בגלל התחלופה בצמרת ניהול אז מישהו רצה לעשות שריר ולהוכיח שהוא יכול לעשות משהו אך מעבר לזה אין ולא כלום. סמל"ת עם כל הכבוד לך ניר המקורב ל צלחת השיווק, צר לי לומר לך פיאט/אלפא פשוט "לא קיימים" בישראל אם תרצה שקופים בישראל. מח' השיווק , מעדיפים לשבת במזגנים ולגרד את הביצים. אין תכניות לטווח ארוך, אין עבודת שיווק אין ואין ואין ואין משהו שאפשר להצביע ולומר כי סמל"ת משווקת את עצמה. סמל"ת רדומה דבר המשליך על תוצר הייבוא אלפא/פיאט. שלא לדבר על התעוררות ושיווק דגמים מעניינים ע,ע פנדה 100HP. חוץ מביקורת , יש לי תכנית : "מה עושים?" את ההצעה, ותכנית מסודרת אני מסוגל לנפק אך רק מול הגורמים הרלוונטים ולא ע"ג הפורום. את הביקורת המלאה שלי העלתי כבר בפני אנשי סמל"ת. עכשיו אתם יכולים לחזור לישון. בברכת סופ"ש מהנה |
אני מסכים בהחלט עם 2 התגובות מעליי. כדי להמחיש עוד יותר עד כמה שאילן מעליי צודק, ניתן להתרשם מהודעתו של ניר בשרשור אחר:
צטט:
כל עוד שמיכאל לוי יתייחס לעסק שלו כמשהו שולי, לא חשוב וסתם עוד תחביב (אם תרצו ה- "בייבי" שלו) אז כך דברים גם ייראו בשטח. מוכרים 3 וחצי מכוניות ב- 2 וחצי דגמים, רק כדי לשמור על הראש מעל המים, הריי מה איכפת? זאת לא ההכנסה העיקרית. |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 10:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©