![]() |
מחיר טיפולים פונטו HGT (כ"ע)
לחברי הפורום שלום רב , שבוע שעבר קניתי פיאט GHT 1.8 2001 והצטרפתי לפורום אתמול
אני רוצה לעשות יישור קו לפי תוצאות הבדיקה לפני קניה בבדיקה מצאו : 1 כיוון פרונט 2החלפת מייסבים 3בדיקה וטיפול בבלמים 4כיוון שסתומים 5בלם יד 6החלפת תושבות מנוע 7בולמי זעזועים 8רוצועת טיימינג אני יודע שבבדיקות האלה רושמים כול דבר שהוא נירה להם חשוד כדי להסיר אחרוית ואני לא יודע מה מהטיפולים האלה צריך לסננן בנוסף ביררתי מחירים של חלק מהטיפולים במוסך מורשה של פיאט (אני רוצה לפרסם את שם המוסך כדי לא לפגוע) ואמרו לי שכיוון פרונט עולה 300 ש"ח והחלפת רצועת טיימנג נע בין 1200-1500 ש"ח אז השאלה שלי היא ככה: האם המחירים של אותו מוסך הם סבירים ,או האם משהוא מכיר מוסך אמין וטוב שלא ידחוף לי סתם תיקונים באיזור חיפה, ואם במיקרה כזה (כמות התיקונים) עדיף לי להשאיר את הרכב אצל אחד המוסכים הממולצים באיזור המרכז עוד משהו : מישהו יכול להעריך מה מחיר סה"כ הטיפולים שפורטו תודה מראש לכל מי שיגיב ברוך |
ראיתי את הרכב שלך היום מקרוב. למה המגב האחורי שלך לא חוזר עד הסוף?
צבע צהוב, נכון? יש המלצות למוסך בעמק חפר, תריץ חיפוש. לגבי כל השאר מומלץ לא להתקרב (בחיפה). תתחדש! |
תתחדש!
וכן אי אפשר ולא כדאי ברמה שלך לסנן טיפולים מהרשימה של הבדיקה, הכי טוב זה ללכת למוסך עם הטופס בדיקה ולעבור על ה"תקלות" של המכון. האם הרכב טופל במורשה? אם כן תוכל לבדוק בקשר לטיימניג ובלמים ולחסוך בדיקה במוסך, אם לא טופל במורשה ואין היסטורית טיפולים או קבלות, צריכים לבצע בדיקה. אין אפס, צריך לסוע למוסך לבדיקה מקיפה כך שתוכל גם להינות מהרכב בלי כאב ראש בהמשך הדרך, שאלת מחירים פה לא תעזור כי יתכן שיש דברים שלא צריך לבצע. וכמובן שאי אפשר לדעת יכול להיות שיגלו דברים אחרים במוסך. בכל זאת שיהיה הרבה בהצלחה עם האוטו לגבי מוסכים אני אתן לאנשים עם יותר נסיון ליעץ אבל בעקרון במרכז זה התלתן והמרכזי בתל אביב. ערן |
אין דבר כזה כיוון שסתומים בHGT . בולמי זעזועים זה עסק דיי יקר ברכב הזה. כל השאר תעבור עם המוסך, פרונט אתה יכול לעשות לבד במכון פרונטים ולחסוך את התיווך.
|
קרעו אותי כיוון שסתומים אם היה קצת שכל למכוני הבדיקה האלה השסתומים ב HGT הם שסתומים הידראולים שלא ניתנים לכיוון.
ומה זה החלפת מיסבים למה הם מתכוונים יש כל כך הרבה מיסבים ברכב. בקיצר בדיקה לא מובנת בכלל. |
תודה לכול למי שהגיב
תודה לכול מי שהגיב , לגביי המגב אני אבדוק את זה , נראה לי שבסופו של דבר אני יארגן לי איזה יום במרכז כדיי לטפל ברכב,
ועוד משהוא בעל הרכב הקודם אמר לי שלדגם הנ"ל יש בלמים מוקשים משום שזה דגם ספורט ובגלל זה במכון בדיקה יגידו לי ששיש בעיה בבולמים האם זה נכון או שזה בדיה |
הבולמים של הhgt באמת מוקשחים מטעמי ספורטיביות.
ובקשר לבדיקה תצטרך לעשות את זה יותר ביסודיות כי או שהמכון צודק או שהוא לא יודע שככה זה צריך ליהיות |
אם יש בעיה בבולמים, יש בעיה בבולמים, ללא קשר אם הם קשיחים יותר או פחות.
|
תעשה טיפול של החלפת כל הנוזלים, לוודא שהתושבות מנוע תקינות, טיימינג וכיוון פרונט וסע לשלום.
טיימינג ממליץ לעשות רק במוסך מורשה. |
אם מדברים על חוסר מקצועיות של מכוני טסטים אני אשמח להעלות את נושא "נזילת שמן ממגדש הטורבו"....
וSTIO על איזה מוסך בעמק חפר אתה מדבר? |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©