![]() |
האם אפשר לעשות המרה מידגם 60 כ"ס Young לדגם 80 כ"ס ELX
שלום לכולם יש לי פונטו ספייס דגם Young שעומדת על הספק 60 כ"ס.
ישבתי וחשבתי לעצמי והבנתי גם שהדגם שלי ממש פשוט הכי פשוט בין שלושת הדגמים בין השנים 2001-2004, עכשיו את האוטו אני לא רוצה למכור הוא במצב טוב מכנית וגם חיצונית הוא באחלה מצב וכמובן שהוספתי לו עוד הרבה דברים חיצוניים ופנימיים באיבזור כמובן לא במנוע וכול המערכת, ואני ממש לא רוצה למכור אותה אז חשבתי לעצמי מה אני צריך להוסיף למנוע שלי ומה להחליף בשביל שהדגם שלי יגיע להספק של הדגם ELX שעומד על הספק של 80 כ"ס. כמו שאפשר לראות השינויים בין הדגמים: דגם Young - מנוע: 1242 סמ"ק, 8 שסתומים. 2 לכל צילנדר קאמשפט יחיד. 4 צילנדרים בטור. הספק: 60 כ"ס ב5000 סל"ד. מומנט: 10.4 קג"מ ב 2500 סל"ד.תיבת הילוכים: ידנית 5 הילוכים. איבזור: הגרסה הבסיסית ביותר של הפונטו. פגושים שחורים, 2 כריות אויר, לוח השעונים הפשוט (ללא מד סל"ד או חום). ריפודי בד פשוטים. ללא פסי מיגון בדלתות. כוללת ABS החל משנת היצור הראשונה. מחשב הדרך קיים משנת 2002. כמו כן, מצב ה CITY אינו קיים בדגם זה, יחד עם מד הסל"ד. דגם ELX - מנוע: 1242 סמ"ק, 16 שסתומים. 4 לכל צילנדר קאמשפט כפול. 4 צילנדרים בטור. הספק: 80 כ"ס ב5000 סל"ד. מומנט: 11.6 קג"מ ב 4000 סל"ד. תיבת הילוכים: ידנית 5 הילוכים. או רציפה בעלת אפשרות של מצב 6 יחסי העברה. איבזור: הגרסה המפוארת ההמונית ששווקה כאן בארץ במספרים גדולים. ריפודים שונים, פגושים בצבע הרכב, 2 ח"ח, 2 כריות אויר. פסי מיגון בדלתות. מושב הנהג ניתן לכיוון לגובה, וכך גם משענות הראש הקדמיות. ABS בכל השנים. וכמובן עומדת השאלה האם בכלל אפשרי לעשות דבר כזה ואם כן מהיא עלות כול הסיפור. בתודה מראש לעוזרים. |
ברוך הבא למועדון השידרוגים
קבל הסבר בסוף תחליט
אני טוחן לעצמי כבר הרבה זמן את הפרוייקט הזה בפונטו דור 1. הנקודה המנוע אצלי לאחר החלפה לא משהו אז אני רוצה להרים ראש וכח במנוע. הבעייה מתחילה ממשרד הרישוי עמדה ראשונה. לאחר מכן תצטרך לקנות ראש מנוע וסעפות ומחשב מי ימכור לך חלק כזה תצטרך מנוע קומפלט. נקודה שנייה תצטרך מחשב וצמה ומשאבת דלק ופירוק דש בורד. עלויות בין 4-6 Kש"ח אם אתה יודע לעשות ולא עוד 2000 ש"ח מתאים לך? עכשיו אצלך המנוע טוב אז תמתין עם זה עד שיחלוף זעם. אופציה ישנו עמית שמשתיל ציפ למחשב ומשדרג קצת בכח שווה לשאול בחור מקסים. |
להחליף ראש מנוע, מחשב ניהול מנוע, להוסיף חיישנים. כנראה שיהיו עוד שינויים אבל זה נראה לי יקר מאוד ולא פרקטי.
|
אם אתה מחפש להפוך ל-ELX עדיף למכור את שלך ולרכוש ELX. כל ההתעסקות תביא אותך להשקעה גבוהה ועדיין לא יהיו לך את כל היתרונות של ה-ELX.
אני מעריך רק את נושא החלפת המנוע או ראש המנוע והמסביב בכ-10K בקלות. (מחשב ניהול מנוע\צמה וכו) במחיר כזה הייתי שוקל כבר לשתול מנוע 1.4 של ה-GT כולל הטורבו. אחרי כל זה ישנם עוד שינויים בין ה-ELX ל-SX ככה שהמרה מלאה תדרוש הרבה יותר כסך ממה שמשתלם. במילים אחרות, עזוב אותך. תהנה ממה שיש לך ותשמור על עצמך ועל הרכב. |
אלי_בוני, האם נהגת פעם ב ELX? אם לא אז לידיעך היא רחוקה מאוד מלהיות בעלת כוח ועוד יותר רחוקה מלהיות ספורטיבית.
|
רענן יש לו S ולא SX
עדיף כבר להשתדרג ל-ELX, תקבל גם רמת אבזור גבוהה על הדרך |
שלום אלי בוני תוציא לך את הרעיון מהראש ומהר אתה בכלל לא יודע לקראת מה אתה הולך,
יש לך רכב שמור ויפה זה לא שאתה תחליף ותוסיף כמה כוחות סוס והרכב יהיה שונה מקצה לקצה. אתה מרוצה ונהנה מהרכב שלך? תמשיך להנות ואל תתפס על עצים שלא תצליח לרדת מהם. yair068 נו מתי אתה מתחיל בפרוייקט? אני כבר מחכה לראות פונטו דור 1 משודרגת, מצטער שלא צילמתי עבורך את הצמות בתוך הדש שלי אבל בתמונות שכבר העלתי רואים מספיק. |
אפשרי, בהחלט אפשרי. אבל לא כדאי בכלל. אם אתה רוצה ELX, תרכוש ELX.
ההבדל הוא לא רק בכמות השסתומים. |
צטט:
שלי IAW 16F .E3 |
קצת בעיה, ניקיתי את המחשב בעזרת חומר ממיס וכל מה שהיה כתוב על המדבקה שלו נמחק לחלוטין.
תנסה לשאול את amit אולי הוא יצליח לעזור לך. |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©