![]() |
הטסט מתקרב
הטסט שלך מתקרב ו...?
(הרעיון באדיבות מועדון אלפא רומאו) |
סמוך מאוד לטסט - שטיפת הרכב.
טסט אני עושה תמיד ביום שישי בבוקר. ככה. בבוקר הטסט - בודק שכל האורות עובדים. מנקה היטב את לוחיות הרישוי ואם צריך אז קצת מתקן את הכיתוב השחור. מנקה חלונות היטב ולא מפעיל יותר את המגבים (שלא יהיו פסים על החלונות ויחשבו שהמגבים גמורים). בודק כמובן שיש שלושה מגבים. מגיע לטסט אחרי נסיעה עם מנוע חם ובהמתנה נותן כמה פעמים מכות גז ומעלה קצת את הטורים. ואם האוטו נכשל על משהו מעל הבור או בבלמים אז מבחינתי זה תודה להם שגילו את הבעיה. מעבר לזה - שיחפשו. נראה אותם מוצאים משהו. בסוף הטסט דבר ראשון בודק שלא שמו מדבקה על הפגוש עם שם המכון ואם כן אז מיד עוד במכון אני מוריד אותה. |
אני תמיד מגיע אחרי טיפול שנתי לטסט
אני מרגיש שאם השמן יהיה טרי וכו..אין סיבה שאכשל הדבר היחיד שמטריד אותי זו הבדיקת גזים,טיפה אתה חורג ומכשילים אותך |
אצלי גם ימצאו זבוב שדבוק למעבה של המזגן כדי להכשיל.
|
קראתי פה בפורום מזמן, על דברים מוזרים כמו שמרימים לך את הרכב וקורעים את התושבות מנוע
לשמחתי במכון שאני מעביר מיום הוולדה של הפונטו לא נתקלתי בדברים הזויים כאלה יש תחנה אחת שאתה עומד מעל בור שם בודקים אורות בלמים לסובב הגה וכו ותחנה שנייה של הזיהום אויר לא מתעסקים שם בקקי. תוך 5 דקות אתה מסיים חותם ויוצא |
אין מה לחשוש מבדיקת זיהום האוויר אם המנוע עובד כמו שצריך ומכוון היטב.
ממיר קטליטי תקול אינו משהו שכיח. בכל מקרה לכל המודאגים ניתן להוסיף K44 או גולד-לייבל כשבוע לפני הטסט ואז אין בעיות. |
טיפול לאוטו לפני הטסט.
הוספת הK44 כמה ימים לפני הטסט. בדיקת שמן גיר שמן מנוע מים והכול. צמיגים לא שחוקים. אורות שכולם יעבדו פלוס איתותים אורות גבוהים הכול. בדיקת ברקסים ובלם היד. הכי הכי חשבו שהמגיעים לטסט שהאוטו יהיה חם ככה הוא עובר יותר טוב טסט. הפלוס הנוסף מישהו פה רשם לעשות לאוטו שטיפה עצבנית לנקות טוב טוב את המספר של האוטו. ובהצלחה נראה אם הטסטר מניאק . |
אגב, בדיקה פשוטה לדעת אם הבלמים שלכם טובים ותקינים:
סעו בחניון או מגרש ריק על 50 קמ"ש בערך, תנו ברקס חזק עד הסוף במכה ותוך כדי לעזוב את ההגה. אם הרכב ממשיך בבלימה שלו בקו ישר ונראה לכם שמרחק הבלימה סביר אז הכל תקין. אם הרכב ממשיך בבלימה אך סוטה לאחד הצדדים ומרחק הבלימה נראה לא סביר או שהABS הופעל, גשו לבדיקה. |
לצביקה - אני מקווה שאתה לא באמת מתכוון למה שאתה כותב.
גם במגרש ריק לא עושים שטויות כאלה. זה עדיין מסוכן. בין שני הגלגלים תמיד יש קצת הבדלים בעוצמת הבלימה ובהתאם למצב הצמיגים ולחץ האוויר עלולה תמיד להיות סטייה קלה. אז זה מעיד על בעיה ? לא בהכרח! הסטייה של הרכב בזמן בלימה צריכה להיות שאם מחזיקים רגיל את ההגה אז האוטו לא יסטה מנתיבו. וחוץ מזה - חבל על הברקסים! אחרי בלימה חזקה עלולים להופיע צפצופים מהברקסים ויכולה להיות גם פגיעה בדיסקים. אגב, אם באמת תבלום מ- 50 קמ"ש במכה אני בספק רב אם ה- ABS לא יפעל. אני הייתי אומר הפוך ממך שאם ה- ABS לא הופעל גשו לבדיקה. |
חוץ ממנוע חם (שזה גם ככה קורה מעצם הנסיעה למכון), אני לא עושה כלום.
הכל עובד אצלי תמיד ברכב, הטסט הוא עוד טרחה שאני צריך לעשות כדי לקבל את הזכות לנסוע על כבישי ישראל. אם אתם בודקים נורות ומגבים רק לפני הטסט, מצבכם לא טוב. |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©