![]() |
המסייעת ?
ראיתי פרסומת, נכנסתי לאתר : http://mazda.co.il/innerPages/servic...erPage=Mesayat
מוקד טלפוני 24 שעות, גרירה חינם (למרכז שירות מורשה), רכב חלופי חינם וכו'. ואני שואל : מה הקאטצ' ? מי מממן ? מדוע ? (אולי יש צורך לטפל במוסכים שלהם לאחר הגרירה ?) בנוסף, אם מישהו נעזר בישרות הנ"ל, אשמח לשמוע דעתו. |
התשובה נמצאת בקישור שפרסמת כאן. רשום: "בעל מאזדה..."
ומי שלא הבין, הקאטצ' כאן הוא שמאזדה בד"כ לא נתקעת וגם ככה לא צריכה חילוץ או גרר, מקסימום כבלים פעם ב- 4 שנים שהמצבר נגמר. זה לא רכב צרפתי... |
שים לב גיא שעיקר הפרסומת שלהם היא "תאונה?", הם יודעים שהם לא נתקעים (למרות שזה לא הכי נכון), אז הם פונים לבעיה העיקרית השנייה ברכבים - רכב שהיה מעורב בתאונה.
|
צטט:
2. הנ"ל רלוונטי בעיקר לתאונות. |
צודקים, פיספסתי משום מה את המילה "תאונה".
אם כך, הכיוון הוא ברור: היבואן "דלק מוטורס" מממן את כל העסק, כדי למשוך לקוחות לבצע את תיקוני הפחחות במוסכים המורשים. כנראה שהם ישבו שם ועשו חישוב, שעדיף להם לשלם 100 ש"ח על גרירת רכבו של הלקוח, ולהרוויח 10,000 ש"ח על חלפים מקוריים (מרכב ומכאניקה). |
צטט:
לא מומלץ לתטפל/לתקן במוסכי היבואן הרשמי וע"י חלפים מקוריים ? האם מדובר במסחטת כספים, או בתועלת אמיתית ? |
תמיד מומלץ לטפל במוסכים מורשים וע"י שימוש בחלפים מקוריים בלבד. הבעיה היא שיש גם מוסכים מורשים שלא יודעים לעבוד, ולכן צריך לדעת מראש לאיזה מוסך לנסוע, ולא להיכנס על "עיוור" ללא המלצות קודמות.
לגבי חלקים מקוריים מדובר גם בתועלת אמיתית וגם במסחטת כספים. מצד אחד שימוש בחלפים מקוריים מבטיח שקט נפשי (הריי זה מה שהיצרן ממליץ) ומצד שני מן הסתם הם עולים יותר. |
צטט:
אפשר המלצה על מוסך מורשה באיזור המרכז ? |
מוסך מורשה מזדה
אזור המרכז הוא גדול, אז היכן עדיף לך?.
בברכה - רפי לין :) |
צטט:
בינינו- אל תחסוך בטיפולים וחלפים מקוריים לרכב. מה שעולה בהתחלה בזול אח"כ עולה ביוקר (ועצבים). |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:09. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©