מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   מישהו יכול לצלם את הטרמוסטט? (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=6173)

s_nadav 09-04-09 18:04

מישהו יכול לצלם את הטרמוסטט?
 
אני רוצה להחליף את הטרמוסטט באוטו ואין לי מושג איפה הוא ..
אם אפשר לצלם איפה זה נמצא אני נורא ישמח..
יש לי פונטו 96 1250 סמק .

gsk 09-04-09 20:45

אני החלפתי בספייס 2001 טרמוסטט, אני מניח שבדגמים הישנים יותר של הפונטו המיקום דומה.

בעקרון אתה צריך לחפש את הצינור שיוצא מצידו השמאלי התחתון של הרדיאטור (צד המצבר של הרכב). הצינור הזה מוביל מים מהרידאטור אל תוך בלוק המנוע. בין הצינור הנ"ל לבלוק המנוע נמצא הטרמוסטט. הוא מחובר ב-4 ברגים לבלוק המנוע ואת יכול לראות רק את חלקו החיצוני (רובו בלתי נראה כי הוא נמצא למעשה בתוך הבלוק).

כמה הערות:
1. ממליץ לך לרכוש את ספרות היינס הרלוונטית לפני ביצוע ההחלפה.
2. בספייס, ההחלפה דורשת פירוק המצבר, תושבת המצבר וקרב הסינון, על מנת לאפשר גישה לטרמוסטט.

3. רכוש טרמוסטט מקורי + אטם מקורי חדש (האטם פשוט מתפורר כאשר מפרקים את הטרמוסטט הישן).

4. ההחלפה דורשת גם ריקון מערכת הקירור ומילוי מחדש של כל מערכת הקירור בנוזל קרור מקורי - פארפלו.

סה"כ העבודה לא מסובכת למי שיש קצת נסיון. ממליץ בחום לא לבצע אם אין לך את הספרות המתאימה (היינס) ואת החלקים המתאימים.

ארילו 09-04-09 20:51

הוא נמצא מתחת לשני הכוילים. (סלילי הצתה)
למה אתה רוצה להחליף אותו?

s_nadav 09-04-09 22:33

כי אני חושב שהוא לא עובד לי החוםפ מנוע בכביש מהיר לא עולה..

yair068 09-04-09 22:43

קבל
 
http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/termostat.htm

Amit-IL 09-04-09 23:15

בפונטו ספייס זה מעט שונה, לבחור יש פונטו דור 1 ( כך רשום בסימלון שלו).

תניע את הרכב כשהוא אחרי מנוחה ונמצא במצב קר,
תיגע בצינור העליון שמתחבר לרדיאטור ובמקביל בצינור התחתון שמתחבר לרדיאטור,
תבדוק איזה צינור חם יותר, אם שני הצינורות מתחממים במקביל אז הטרמוסטט תקול ותפוס במצב פתוח או שמישהו החליט להיות חכם והוציא את תוכנו של הטרמוסטט וכנראה שהוא מועמד לקבל את פרס מהנדסי פיאט לשנת 2009.
הצינור התחתון צריך להתחמם לפני הצינור העליון עד פתיחת הטרמוסטט, ואז שנייהם חמים באופן שווה.

כשאתה מבצע את הבדיקה תזהר ממגע הידיים במאורר הרדיאטור.

s_nadav 09-04-09 23:59

אוקי אני יבדוק מחר על הבוקר ויגיד לך תודה ...
למה אני צריך אבל להחליף מים ברדיאטור?

yair068 10-04-09 00:35

המדריך שנשלח לדור 1
 
נדב
המדריך שנשלח לרכבך דור 1
לי זה קרה החלפתי את הטרמוסטט +היוניט +הכבל רצויי לבדוק גם את הרדיאטור שלא סתום.
בדוק את המאורר אם אני לא טועה אצלך זה שני מהירויות שם לב אם מגיעים 3 חוטים למאוורר
כך שתצטרך יוניט עם 3 יציאות.
עלויות עד 200 ש"ח ללא ניקויי הראדיאטור.

ארילו 10-04-09 01:59

הטמפרטורה צריכה להיות על הרבע בנסיעה בכביש מהיר בפונטו דור ראשון.

gsk 10-04-09 02:11

צטט:

במקור פורסם על ידי s_nadav (הודעה 44274)
למה אני צריך אבל להחליף מים ברדיאטור?

צריך לרוקן את נוזל הקירור מהמערכת קודם להחלפה. אחרת, בעת הפירוק זרם מים יתחיל לזרום מבלוק המנוע לכיוון הקרקע.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:37.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©