![]() |
צריכת דלק גבוהה
יש לי פונטו 96 1250 סמ"ק ואני שם נגיד 30 שקל שזה 6.2 ליטר . ואני יכול לנסוע גג 40 ק"מ
מה הבעיה מישהו יודע אולי??? |
צריכת דלק
מתיי אוחלפו פלגים ? חוטי אצתה ?
יש אבדל בנסיע ? שינתה את המסלול היומי שלך ? בכול מיקרה זה לא טוב :o |
זה תלוי באופי הנסיעה. אם כל היום אתה מזדחל בפקק בהילוך ראשון - אז זה לא נשמע לי כל כך נורא.
תבדוק צריכת דלק בנסיעה על 90 קמ"ש, בלי מזגן, ובלי חברים באוטו ותחזור לדווח. |
זה לא שאני נוסע הילוך ראשון הרבה זה רגיל בעיר ..
ופלגים לא החלפתי מלא זמן וחוטי הצתה ואאלה אין לי מושג מתי החליפו באוטו גם אם כן כמה כול העסק הזה עולה"? |
עוד דבר שמחולל פלאים,
בסקודה של חבר, חיישן הטמפרטורה של המנוע לא היה תקין, ובגלל זה המנוע תמיד חשב שהוא קר, והכניס תערובת יותר עשירה בדלק למנוע (= האוטו אכל דלק). אחרי שהוא החליף אותו, התצרוכת השתפרה פלאים. שווה בדיקה. באוטו שלי (HGT צמאה), בנסיעה יומית על פסי האטה (הילוך שני קבוע, גז-ברקס) אני אולי, בלחץ מגיע ל1 ל 8. אני ממש צריך להיות יצירתי (ויש לזה מקום ב HGT...) כדי לרדת ל 1 ל 6. נראה לי מוגזם שאצלך זה ככה בסטנדרט. אל תשלים עם זה. |
אצל חבר שלך תמיד הראה המחוג של החום באפס?
כי המד חום שלי בנסיעה תמיד מראה 0 וברגע עצירה הוא מתחיל לעלות.. כאילו הוא מתקררר בזמן נסיעה.. מה אתם חושבים עוד יכול לשפר את צריכת הדלק? דיברנו על פלגים סלילי הצתה מד חום מנוע? יש עוד אופציות אולי? אהההה ושכחתי להגיד שהטורים שלי דיי גבוהים הם תמיד ב 1000 אולי צריך להוריד ואם כן איך? |
מה זה HGT ? אני חייב להבין ??
|
נדב - עכשיו אתה מתחיל לדבר ;)
כשאתה בנסיעה מד החום שלך מראה תמיד על 0? אם כן - זה הזמן להחליף טרמוסטט. ברור שהרכב שלך ישרוף הרבה יותר דלק, הוא בכלל לא מגיע לטמפרטורת עבודה. אי אפשר בפונטו להוריד את סל"ד הסרק, אלא אם הכבל של המצערת מתוח אצלך יותר מדי. אם הוא לא מתוח מדי, אז כנראה שהמחשב חושב שהמנוע שלך קר מדי. עם אגזמינר יהיה אפשר לדעת איזה טמפרטורה המחשב חושב שיש. תתחיל מאלה, ונראה איך אנחנו מתקדמים הלאה. |
מה זה אגזמינר ?
וחבר שלי אמר לי שככה זה צריך להיות כאילו בנסיעה החום מנוע יורד ל 0 ואז הוא עולה לאחר שאני עוצר. יכול להיוץ שהוא טועה ואתה צודק.. כמה עולה טרמוסטט? או מה שזה יהיה ואיפה זה נמצא במנוע אולי אני יחליף לבד? |
צטט:
המנוע צריך להגיע לטמפרטורת עבודה ולהשאר בה כל הזמן. טרמוסטט אחראי על סגירה ופתיחה של זרימת נוזל קירור למנוע. כך מתבצע הוויסות של החום. אם הוא לא תקין אז יש זרימה תמידית של נוזל קירור במנוע, ולכן הרכב מתקרר בנסיעה. החלפת טרמוסטט זה לא עסק לחובבנים, למרות שזה גם לא יקר. גש למוסך פיאט. לדעתי זה יעלה באזור ה-200 שקלים. תקנו אותי אם אני טועה. |
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:45. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©