מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   מיקום חיישן שעון חום חיצוני בפונטו MK1 (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=5908)

chesh 14-03-09 13:56

מיקום חיישן שעון חום חיצוני בפונטו MK1
 
2 צירוף קובץ(ים)
התקינו לי שעון חום חיצוני בפונטו במקום ע"י המלצת הפורום אבל ממש קימבנו את המיקום שלו והוא לא נותן טמפ' נכונה.
כשאני נוסע מחוץ לעיר זה מראה על השעון 60, כשהמנוע עובד חם הוא מראה בין 80 ל 85 ובמחשב של הרכב זה בכלל 95.
כשהיה הכי צריך אותו הוא לא עזר, הנורה של החום ברכב דלקה והשעון הראה 80.
אמרו לי שהמיקום שלו דפוק ושהוא לא מודד את הטמפ' של המים בכלל
רציתי לדעת איפה אני אמור למקם אותו הכי קרוב שימדוד את טמפ' המים אם זה אפשרי

upetar 14-03-09 14:16

לי זה ניראה
 
1 צירוף קובץ(ים)
כמו מה שניקרה ,"יוניט חום יבש" שמיתחברת למקום החם עים בורג , ומרגישה ומודדת את הט"פ.את היונית אפשר לפרק ולהזיז למקום חם יותר.אצלי גם אני הרכבתי כזו (למנורה),וניסיתי להרכיבה בקומות שונים עד שמצאתי מקום מדויק.(על בורג ראש זה חם מידי).

ארילו 14-03-09 14:28

למה לא להחליף ללוח שעונים עם שעון חום ולהחליף את היוניט הרגילה שלך לכזאת שגם מודדת את הטמפרטורה ולא רק מדליקה מנורה?

chesh 14-03-09 14:36

1 צירוף קובץ(ים)
upetar, זאת הרכבה בפונטו MK2?

אצלי אין מקום כזה כמו אצלך, היכן אני יכול למקם אותו כאן?
ועם איזה מברג אני פותח את הבורג הזה?

upetar 14-03-09 15:32

יש לי שעון חום עובד
 
בלוח השעונים .את היוניט הרכבתי כתוספת ודרכה אני יכול להפעיל זמזם,נורת אזהרה נוספת,או גג מוזיקלי כמו מונית הכסף:).בתמונה ניתן לחבר על אחד הברגים האחורים של מיכסה השסטומים(לא באזור האגזוז)וליבדוק ,ניראה לי שתהיה קריאה נכונה.

chesh 14-03-09 19:13

בתמונה האחרונה שהעלתי אתה מתכוון שאלו הברגים הקדמיים? איך אני מגיע לאחוריים
ואיך אני מפרק את הבורג? איזה מברג מתאים יש לך מושג?

chesh 14-03-09 20:45

ניסיתי כרגע לסובב את הבורג עם מברג 10 ויצא לי טיפה נוזל קרור משם וישר סגרתי
למה הבורג הזה משמש? למה כשהרכיבו לי לא יצא משם נוזל קרור?

upetar 14-03-09 23:40

איזה בורג פתחתה?
 
אים את הבורג שמחזיק את היוניט ויצאו מי קרור,סימן שהמיקום שהורכב נכון,בדוק מגע טוב בינו ובן המנוע (להעברת החום)וכשאתה משחרר את הבורג פתח קודם את פקק מילוי המים לשחרר לחץ במ"ע.והעיקרון הוא שניתן למקם את היוניט בהרבה מקומות עד למציאת הט"מ הנכונה.

chesh 15-03-09 01:21

מוזר.. כשהתחמם לי הרכב והנורת חום נדלקה השעון היה על החצי אז לא נראה לי הוא מודד שם כמו שצריך
אני ינסה לשנות מיקום. הכי טוב זה מאחורי המכסה שסתומים? באזור המדיד שמן מאחורה?

upetar 15-03-09 08:35

אני לא מכיר את את המנוע
 
אבל את העיקרון תפסתה,וחשוב מאוד שטח המגע טוב בין היוניט למנוע(העברת החום)בהצלחה.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:45.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©