מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   בראבה - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=17)
-   -   נורת הזרקה דולקת קבוע והאוטו מקרטע (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=5519)

בראבה מפונקת 22-01-09 22:53

נורת הזרקה דולקת קבוע והאוטו מקרטע
 
ברשותי פיאט בראבה 1600, שנת 96, גיר רגיל, 200,000 ק"מ .
באמצע נסיעה נדלקה נורת הזרקה והאוטו התחיל לקרטע, בדקתי ושמתי לב כי אחד הצילנדרים לא עובד
(מגיע ניצוץ). יצא לי בשבוע האחרון להגיע פעמיים לרזרבה במיכל הדלק.
הגעתי למוסך שם בדקו את הרכב -ללא חיבור למחשב- וטענו כי הבעיה היא במזרק ושהפירוק מסובך ויעלה הרבה כסף והציע להוסיף תוסף 44K לדלק ולנסוע בערך יום יומיים ויכול להיות שזה יסתדר.
האם לא יגרם נזק למנוע כאשר נוסעים על 3 צילנדרים?
והאם באמת התוסף יכול לעזור?
האם יכול להיות שזה בעיה חשמלית?
כי לדעתי נראה שהמוסכניק לא היה כל כך מקצועי בתשובה שלו...
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא

ido 22-01-09 23:11

צטט:

במקור פורסם על ידי בראבה מפונקת (הודעה 38818)
ברשותי פיאט בראבה 1600, שנת 96, גיר רגיל, 200,000 ק"מ .
באמצע נסיעה נדלקה נורת הזרקה והאוטו התחיל לקרטע, בדקתי ושמתי לב כי אחד הצילנדרים לא עובד
(מגיע ניצוץ). יצא לי בשבוע האחרון להגיע פעמיים לרזרבה במיכל הדלק.
הגעתי למוסך שם בדקו את הרכב -ללא חיבור למחשב- וטענו כי הבעיה היא במזרק ושהפירוק מסובך ויעלה הרבה כסף והציע להוסיף תוסף 44K לדלק ולנסוע בערך יום יומיים ויכול להיות שזה יסתדר.
האם לא יגרם נזק למנוע כאשר נוסעים על 3 צילנדרים?
והאם באמת התוסף יכול לעזור?
האם יכול להיות שזה בעיה חשמלית?
כי לדעתי נראה שהמוסכניק לא היה כל כך מקצועי בתשובה שלו...
אשמח לשמוע את דעתכם בנושא

תמיד עדיף חיבור למחשב.
איך הגיעו למסקנה שהבעיה במזרק? פירקו ובדקו או העלו השערה ואז אמרו לך שים תוסף וסע (שיטה לחפף אנשים כשיש לחץ)?
אם באמת יש סתימה באחד המזרקים אז היא אמורה להשתחרר בנסיעה "חזקה" אחרי בערך 10 ק"מ.
לטווח הארוך בהחלט יכול להגרם נזק בנסיעה על 3 צילנדרים, הרכב מתאמץ יותר.
רוב הסיכויים שזו בעיה חשמלית. בד"כ סתימות במערכת הדלק לא מעלות נורת אזהרה בלוח שעונים.
פתרון: מוסך בעל מחשב אבחון - בדיקת קוד התקלה - יהיה בסדר.

בראבה מפונקת 22-01-09 23:37

נראה שבאמת זאת הייתה דרך לשחרר לחץ
 
יצא לנסוע כבר בערך 15 ק"מ אבל בתוך העיר מקסימום הגעתי ל80 קמ"ש .
יש לך רעיון לפתרון חשמלי שאני יכול לבדוק בעצמי?
יכול להיות שאם אני אנתק את המצבר העניין יתאפס???

ido 22-01-09 23:43

במקרה שהבעיה מורגשת וזה לא רק נורת אזהרה, אז אני בספק אם יעזור לך לנתק מצבר. גם אם אתה נוסע בתוך העיר אתה עדיין יכול למשוך את השני לטורים גבוהים.

חכה לעוד תגובות אולי מישהו יעזור לך יותר ממני.

בראבה מפונקת 23-01-09 11:46

מה אמורה להיות עלות החיבור למחשב
 
לשם זיהוי התקלה?

command sergeant major 23-01-09 13:55

145-175 במורשה פיאט תנסה לשחק עם צמת החשמל איפה שהמזרקים אולי זה נתק\ קורוזיה
אי אפשר לדעת יכול להיות אפילו מחשב ויכול להיות מזרק חייב חיבור אין מנוס מזה

Ron_Dadon 23-01-09 15:31

אני עדין הייתי הולך לכיוון של בעיה חשמלית...
תופעה דומה שהייתה לי באונו הסתיימה במפלג לא תקין (היה שולח ניצוץ למצת, אך לא בקצב המתאים כנראה)

בראבה מפונקת 23-01-09 17:37

לא יודע אם זה עוזר אבל נזכרתי שבזמן האחרון
 
בכל פעם שהייתי מתניע את האוטו בבוקר, אז בשניות הראשונות המנוע היה קצת מקרטע כאילו עובד על 3 צילינדרים ואחרי 500 מטר נסיעה התופעה הייתה נעלמת לכל היום.

ניסיתי לשחק עם הצמה של המזרק ללא הצלחה.

במוסך מורשה באשדוד ביקשו 250 ש"ח עבור החיבור למחשב ואמרו כי אם אני ימשיך
עם הטיפול בבעיה לאחר האבחון יהיה איזשהו קיזוז ממחיר הבדיקה.

בהנחה שאני יצטרך להחליף מזרק ,יש לכם מושג מה המחיר של מזרק והאם אפשר להחליף אחד או שצריך להחליף את כולם?

רפי לין 23-01-09 19:00

המוסך באשדוד
 
במוסך "דניאל", מורשה פיאט באשדוד, גש אל דני קנדלר ותגיד לו שאני בקשתי שיסייע לך גם במחיר ונא מסור גם ד"ש ממני לדניאל, בעל המוסך.
בברכה - רפי לין :)

בראבה מפונקת 25-01-09 11:46

תודה רפי אני יכנס אליו היום .
 
:)


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:50.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©