מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   פונטו ספייס 2002 , רכב נכבה ולא מניע רק לאחר איפוס מצבר (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=5502)

עינב 19-01-09 00:29

פונטו ספייס 2002 , רכב נכבה ולא מניע רק לאחר איפוס מצבר
 
שלום .

יש לי בעיה דיי רצינית שמח לעזרה .

יום שבת עשיתי טיפול אצל מכונאי בכפר ערבי כל שהוא בסביבה , אני מאמין שלא שם חלקים מקוריים (הוא החליף פילטר שמן פלגים פילטר אוויר ושמן 20 50 (לא יודע למה ) ) .

לאחר הטיפול הלכתי לרחוץ את הרכב ע קיטור עשיתי בגלגלים , ומאז התחיל לי הסרט , הרכב נכבה ולא רוצה להידלק יש נורית של אמובילייזר דולקת ולא נכבת .
לאחר הוצאת המינוס מהמצבר התקלה מסתדרת והאוטו מניע , לאחר נסיעה קצרה של 30 דקות הרכב שוב נכבה , ושוב צריך להוציא את המינוס מהמצבר ואז אפשר להניע .

הלכתי למוסך פיאט בנתניה , בדקו במחשב ולא מצאו שום דבר ( יש לציין שהתקלה לא הופיעה שהייתי במוסך ) , במוסך לא מבינים מה הבעיה עבדו עליו 4 שעות , ניתקו לי את הקודנית אמרו אולי זה משפיע על האמובילייזר .

שעתיים אחרי היציאה מהמוסך שוב נכבה לי הרבה 3 פעמים , ולאחר הוצאת המינוס הכל מסתדר , אבל בפעם השלישית נסעתי איזה שעתיים ברכב נסיעה איטיתבתוך עיר והרכב לא נכבה ..

אני אובד עצות לא יודע מה לעשות , אני לא יודע אם זה קשור לטיפול או בעייה חשמילת כל שהיא שהמוסך פיאט לא הצליח לעלות על זה .

אני אשמח לשמוע מאנשים שהיה להם את זה או עצות לפיתרון .

mgoldst 19-01-09 00:42

נשמע כמו מחשב הזרקה שקשור גם לאימובילייזר - צריך להתחבר לבדיקה

האם בדקת שהפלגים מתאימים לרכב?

גם השמן אסור לשימוש - צריך חצי סינטטי 10/40

כדאי לך להגיע למוסך מומחה (עליו תוכל לקרוא רבות בפורום)

עינב 19-01-09 00:49

לא בדקתי אם הפלגים מתאימים , זה יכול להיות קשור או להשפיע .. ?

לגבי המוסך שהצעת , אני לא יודע כמה יוכל לעזור לי אם במוסך פיאט לא הצליחו ולא עלו על זה .

חשבתי לכת למוסך המרכזי , או לפני זה פשוט לעשות טיפול חדש עם חלקים מקוריים ואולי זה יעזור ...

מה אתם חושבים .. ?

אשמח לעוד תגובות כי באמת באמת אני אובד עצות .

Ron_Dadon 19-01-09 01:00

כמו שנאמר, מה שמתחיל בזול - נגמר ביוקר...

כבר הוצאת כסף על טיפול של איזה חאפר שמתמחה בסובארו DL שנת 89- מי שם שמן 20-50 למנוע מודרני?!
כבר הוספת תשלום לבדיקת מחשב.
טיפול אתה תצטרך לעשות שוב (פלאגים - בספק אם מתאימים, שמן לא מתאים, מסנן שמן לדעתי עדיף להחליף גם כבר על הדרך)
ובנוסף פתאום צצה בעיה מוזרה...
אני לא יודע אם היא הגיעה בעיקבות ה"טיפול" שהרכב קיבל או לא, אבל לדעתי דווקא בהחלט יתכן (פלאגים לא מתאימים יכולים לעשות צרות צרורות לפעמים, למרות שלא מוצא קשר ישיר בינהם לאימובילייזר, אבל מי יודע...)

במקום כל הכאב ראש ובזבוז הכסף, לא שווה להגיע למוסך מורשה טוב ומקצועי, לשלם אולי קצת יותר אבל לצאת בראש שקט, הרגשה טובה והכי חשוב - רכב תקין?

אני אישית הייתי מתחיל מטיפול מחדש במוסך מורשה פיאט, עם פלאגים מתאימים, שמן נורמלי וכו'.
לאחר שאלה יוחלפו, אם עדין הבעיה תמשיך - לא תהיה לך ברירה אלא להגיע למוסך עם הרכב בזמן שהוא מסרב להניע - משמע, יתכן אפילו להזמין גרר (באם יש לך ביטוח לא אמורה להיות בעיה עם זה), וברגע שהרכב נכבה, לא לנתק את המינוס ולהניע שוב, אלא להרים את הרכב על הגרר וישר למוסך, כדי שהם יוכלו לבדוק מה הבעיה.

ארילו 19-01-09 10:47

מה שטפו עם קיטור בדיוק?

נשמע שיש לך קצר חשמלי איפשהו.

לגבי הטיפול שעשית - שמן 20-50 יזיק למנוע שלך בטווח הארוך. אם שמו גם פלאגים לא מתאימים תוך כמה חודשים בודדים המנוע שלך יתחיל לזייף. זה יכול לגרום נזק לסלילי ההצתה ואפילו למחשב המנוע.

אם אתה מחליף שמן - חובה להחליף גם את פילטר השמן.

בקיצור - בזול כמו זוגלובק אוכלים נקניקיה.

רקובי 19-01-09 16:32

רק כדי שלא תבין לא נכון, פיאט לא משלמים פה לאף אחד.
אינך מוכרח ללכת למוסך מורשה של פיאט, בטח שלא בשביל טיפול פשוט.

עם זאת, כדאי שתמצא מכונאי שכן יודע מה הוא עושה, וידע להתאים את הטיפול לרכב
ולא אצל מוסכניק מדרכה (ואין זה משנה אם הוא ערבי או יהודי).

במקרה שלך ברור שהאיש הכניס מה שהיה לו...
עם זאת, דיי מוזר שלא ראו כלום במוסך מורשה בסורק תקלות - כי אם המנוע מסרב, זה צריך להרשם איפשהו... -> מה שגורם לי לחשוב שאולי רטיבות מהשטיפה גורמת לבעיה.

מה קורה כאשר הרכב מנסה נכבה אם לא מנתקים את המצבר? יש נורות שדולקות? קורה משהו מוזר בלוח השעונים ?

simon377 20-01-09 01:57

3 האפשרויות שעולות בדעתי הן:

א- פלאגים לא מתאימים. יכולים לגרות למגוון תקלות, חלקן מוזרות כמו זו.
ב- המכונאי "טיפל" באימוביליזר.
ג- מים שחדרו למקום בו הם לא אמורים להיות, אם כי אני לא מבין למה הבעייה נעלמת עם איפוס המחשב.

"החשוד העיקרי" הם כמובן הפלאגים.

command sergeant major 21-01-09 00:03

נשמע מסובך מאוד אבל בסוף יתגלה שזה הבעיה הכי טיפשית בעולם חוק מרפי
תנסה פלאגים לפי החוק זה אמור להיות זה

עינב 27-01-09 20:45

נפתרה הבעיה קראו את ההסבר .
 
שלום לכולם .

הבעיה נפתרה .

הגורם לבעיה הם הפלגים הלא מתאימים , "המכונאי" שביצעתי אצלו את הטיפול הרכיב לי פלאגים לא של הרכב בכללללל , אפילו לא התחליפים של בוש או NGK .

מה שגרם למחשב ההזרקה להדפק , כן מה ששמעתם מחשב ההזרקה נדפק .(יש לי מכתב מהבעלים של המוסך פיאט שזה אחד הגורמים למצב)

העלות שלו 2000 ש"ח ללא עבודה וללא מעמ"מ .

סה"כ יצא לי 3000 ש"ח כולל הטיפול עבודה ומע"מ , (עשיתי את הטיפול מחדש ) .

ואיך אני יודע שהמחשב פתאום הפסיק לעבוד אולי ממשהו אחר אז זהו שלא , כי הבחורה שקניתי ממנה את הרכב החלפיה את מחשב ההזרקה לפני 3 שנים וגם אצלה היתה הבעיה של פלאגים לא מתאימים . (יש קבלות)

מסקנה סופית - לבצע טיפול אך ורק עם חלקים מקוריים של הרכב , או פשוט ללכת למוסך פיאט .

הטיפול במוסך מדרכה עלה לי 300 ש"ח , וטיפול בפיאט היה עולה לי 600 ש"ח כולל מע"מ (עדיף מלשלם 3000 ש"ח על נזק )

תודה רבה לכם אתם עושים עבודה טובה וכייף לראות מקצוענים פה .

לא משנה אכלתי אותה ב 3000 ש"ח אבל למדתי לפעם הבאה .:)

shachar 27-01-09 21:33

שתי שאלות אם אפשר :

1. כמה ימים נסעת עם הפלאגים הלא מקוריים ?

2. מחשב ההזרקה ? הכוונה למחשב הזרקת הדלק ? או מחשב אחר ?


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:43.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©